5/6/13

MY WORKROOM



Ωρα για χαλαρωση στο ανανεωμενο εργαστηριακι μου.
Χαλαρωση χαχαχα...ειπα να πω κατι να γελασουμε!!!
Μονιμα σε τρεξιμο και σε απιστευτη κουραση για να τα προλαβω ολα.
Αλλα οταν καταφερω και ξεκλεψω ωρα και τρυπωσω στο δωματιο αυτο...
ο χρονος σταματα και απολαμβανω την καθε στιγμη!Τ`αφηνω ολα απ εξω...
Ειναι ενας χωρος που φτιαχνεται σιγα σιγα,απο επιπλα και αντικειμενα 
που ειχα βρει στο δρομο ή που ξεθαψα απο την αποθηκη μας!
Ελαχιστα χρηματα εχω δωσει γι αυτο!
Τρια ζευγαρια τριποδα χρειαστηκε να αγορασω και μια
γαζα για κουρτινα στην πορτα!παρτε μια ιδεα πως εφτιαξα ενα μερος απο αυτο..



Recycling Old Doors


Χρειαζομουνα μεγαλο παγκο εργασιας που για να τον φτιαξω ...ηθελα αρκετα χρηματα!!!
Σκεφτηκα λοιπον να χρησιμοποιησω 2 πορτες που ειχαμε στην αποθηκη !
Χρησιμοποιησα τα τριποδα που ηδη ειχαμε .Τις τοποθετησα,τις εβαψα και
σιγα σιγα τακτοποιησα τα υλικα μου πανω σε αυτες.
Για να καθαριζονται ευκολα. εβαλα και κατι περισσευουμενα τζαμια και...voila!!!



Eτοιμη η γωνια μου!!
Φυσικα ....δεν ειναι ετσι παντα τακτοποιημενα!!!


Τις περισσοτερες στιγμες ειναι σα βομβαρδισμενο!
Απλα σκεφτηκα να δειξω την τελεια πλευρα της ζωης!!!χαχαχαα




Αλλο ενα μερος του εργαστηριου,θα σας δειξω σημερα.
Ειναι δυο βιβλιοθηκες που ειχα βρει πεταμενες 
και μια συρταριερα παλια που μου δωσε μια φιλη.
Τις εβαψα,τις τοποθετησα δεξια και αριστερα της συρταριερας 
και στο πανω μερος τις ενωσα με ξυλινα ραφια.
Χρειαστηκα ομως καλαθακια και κουτια για να βαζω υλικα μεσα.
Ειχα φυλαξει κουτια απο παπουτσια και πλαστικα κουτια απο τροφιμα.
Τα εβαψα με μαυρο σπρει και απ εξω τους κολλησα ταμπελιτσες 
που ειχα τυπωσει και πλαστικοποιησει!
Κρεμασα και ενα χαρτινο ξεχασμενο στορυ και να το αποτελεσμα!
Μια χαρα βολευτηκε η κατασταση χαχαχα



Τωρα απολαμβανω την γωνια μου μεχρι την επομενη αλλαγη ....που θα πρεπει να κανω.
Θα σας αφησω με την ευχη να εισαστε ολοι υγιεις και αισιοδοξοι !
Εχω αφησει ενα σωρο κατασκευες στη μεση και πρεπει να τις τελειωσω !
(αυτη η αναρτηση ειναι αφιερωμενη στην Βουλα μ!
Που λυσσαξε να της δειξω το εργαστηρι χαχαχα.)


Σας φιλωωωω


misirloumisirlou


44 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    ΤΙΝ ΤΟΥΤΟ ΚΑΛΕ;
    ΟΣΕ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΣΩ!!!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ;
    ΤΕΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ!!!!
    ΒΡΑΧΝΙΑΣΜΕΝΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες *παλιά* και αναφωνείς ανεξέλεκτα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το εργαστήρι σου! Πολλές πολλές δημιουργικές σκέψεις και δραστηριότητες σου εύχομαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ φωτεινό, λίγο με εμπόδισε αυτό να τα δω όλα !
    ΄Ομορφα οργανωμένο το εργαστήριο σου, Αλεξάνδρα,
    αξιοποίησες και τα ευρήματα, μια χαρά.... σε ζηλεύω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι όμορφα που τα έχεις όλα τακτοποιημένα... τι οργάνωση..πως να μην δημιουργείς σε τέτοιο χώρο.
    Καταενθουσιάστηκα!!!
    καληνύχτα
    πάω να ονειρευτώ ένα τέτοιο εργαστήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh...i' d like to have a craftroom like this!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ το εργαστηριάκι σου... ολημερίς το χτίζανε το βράδυ γκρεμιζόταν...Εγώ για ν'αλλάξω θέση στο βαζάκι το σκέφτομαι μήνες...χαχα. Εσύ Μισιρλούκο μου είσαι των αλλαγών και πολύ καλά κάνεις, γιατί κάθε φορά είναι και καλύτερο και πιο λειτουργικό και πιο καλλιτεχνικό!!! Περνάω κι εγώ κάποιες ωρίτσες εκεί και το νιώθω και λίγο δικό μου ε...δεν πειράζει; Σου εύχομαι να πληθαίνουν οι ώρες που ασχολείσαι μ'αυτά που αγαπάς και να μας μαγεύεις με τις δημιουργίες σου για πολλά πολλά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αφου ειναι ο δικος σου χώρος ας μην ειναι παντα τακτοποιημενος
    αλλως τε αν ειναι τακτοποιημενος παει να πει οτι δεν κανει κανεις τιποτα εκει μεσα
    και εσυ παντα δημιουργεις
    να εισαι καλα και να χαιρεσαι σαυτον τον ομορφο χώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίος χώρος! Εύχομαι έτσι να είναι και οι δημιουργίες σας! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικός ο χώρος σου νομίζω πως θα τον θέλαμε πολλές!!!!!!!! Αυτός ο πάγκος τ'ι να πω είναι τ έ λ ε ι ο ς και να σου πω πιστεύω πως όταν είναι άνω κάτω θα είναι ακόμη πιο ωραίος.......... Καλή συνέχεια φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφος χώρος! Να πω την αλήθεια μου αυτήν την δουλειά προσπαθώ να΄κάνω και εγώ , ψάχνομαι για πάγκο , τα υπόλοιπα τα έχω και μερικά από σκουπίδια .
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παράδεισος είναι!Ψυχή και φως και άπλα...!!!
    Να 'σαι καλά,κορίτσι μου,και να το χαίρεσαι όπως σου πρέπει!
    Υπέροχος χώρος,υπέροχης καρδιάς!
    Καλή σου μέρα,κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα! Ένας βασικός λόγος που πραγματικά ζηλεύω κάποιες από εσάς καλές μου blogόφιλες είναι όταν βλέπεω τον παράδεισό σας! Εγώ πρέπει να χώσω πράγματα σε ντουλάπια, να βολέψω πίσω από πόρτες, να κρύψω θαλασσόξυλα πίσω από λουλούδια.... να βγάλω ότι χρειάζομαι στον πάγκο της κουζίνας...να μην βρίσκω τις χάντρες ή τα κορδελάκια που αυτή την στιγμή χρειάζομαι... και μετά...και μετά βόλεψέ τα πάλι από την αρχή!!!! Γκρινιάζω έ!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τέλειο το εργαστηριάκι!!! να το χαρείς!!!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο..τελειο.το λάτρεψα και ας είναι..πεντακάθαρο.Μόνον εγώ ξέρω την αξία ενός άνετου χώρου εργασίας.Αν και τώρα έχω κι εγώ δεν είναι όπως το παλιό μου στο εργαστήρι του παλιού μαγαζιού μου.Να έρθω καλέ να σου το κάνω άνω κάτω να νοιώσεις άνετα. Πάντα δημιουργίες καλή μου, πάντα νέα σχέδια και όνειρα.Από μένα μόνο ευχές και αγάπη Αχτιδένια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γι αυτό λέω οτι πρέπει να έρθω για μία επιθεώρηση...σύντομα...αλλά να το δω και σε οργασμό! Ετσι δείχνει ΤΕΛΕΙΟ,αλλά στην κατάσταση που το επιθυμώ ,το προτιμώ (να απενοχοποιηθώ κι εγω λιγάκι,χαχαχα)
    ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ & ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ!
    Φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ένα ασβέστωμα το θέλουμε...ααααααχχχχχααααααααα... Χαρουλάκι πάρε βούρτσα κι έλα!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο! καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ[ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ]ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ!!!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ,ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΝΒΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα!!! Να χαίρεσαι το υπέροχο εργαστήριο που έφτιαξες!!! Σου εύχομαι να περνάς εκεί όσο περισσότερο χρόνο γίνεται, γεμάτο έμπνευση και δημιουργικότητα!!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να το χαίρεσαι το εργαστήριό σου Μισιρλού!...με πολλές δημιουργίες!...
    Πολύ όμορφος ο χώρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπράβο!! θαυμασιο το εργαστήρι σου... εύχομαι να μεγαλουργήσεις! καλό μεσημερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΑΠΌΛΥΤΗ ΤΑΞΗ!!! Πολύ χρηστικός ο χώρος σου και έξυπνα διακοσμημένος Εντυπωσιάστηκα με την φθηνή αλλά υπέροχη εικόνα της ομοιομορφίας στα ράφια σου!!Σ'αυτό τον χώρο γίνονται τα καλλιτεχνικά όργια της ατίθασης παρέας;Εύχομαι καλές επιδόσεις και άφθονες δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί εκεί Έφη μου... μη το βλέπετε έτσι τακτοποιημένο...να το δείτε μετά τα... όργια...τα καλλιτεχνικά βεβαίως βεβαίως!!!

      Διαγραφή
    2. Και τι δεν θα έδινα για την συμμετοχή μου σε ένα τέτοιο καλλιτεχνικό *όργιο*αλλά και γιά ένα χέρι(κατασκευστικό) βοηθείας για ότι δει!!!

      Διαγραφή
  22. oooooooooo επιτέλους το βλέπω ...εύχομαι και από κοντά που ξέρεις μπορεί να πιάσει και καμιά ευχή μέσα μέσα τώρα να πω οτι ζήλεψα εεε νομίζω οτί οι περισσότερες αλλά αυτή τη ζήλια την καλή ...
    υπέροχο το έχεις κάνει κοριτσάκιμ καλές δημιουργίες πάντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!Θα πρέπει να είσαι πολύ ευτυχισμένη εκεί μέσα!!!!!!!!!!
    Καλορίζικος ο χώρος σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ωραίος χώρος !! Τι τάξη! Μπράβο, κορίτσι μου ! Σε ένα τόσο όμορφο περιβάλλον σίγουρα θα έχεις και καλύτερη εμπνευση για νέες δημιουργίες!
    Να'σαι πάντα καλά, Μισιρλού μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ η άσχετη με ολα αυτα... Μισιρλουμουμισιρλουμου.. χι..χι.. (αν μπορείς διάβασε το ονομα σου...)βλεπω εναν χώρο πολύ ταχτοποιημενο..και τελεια οργανωμενο και καλά έκανες και μας τον έδειξες . πριν βοβαρδιστεί ..χι.χιχ. τωρα θα ξερουμε που γινονται αυτές οι ομορφες δημιουργίες που κάνεις κάθε φορα
    μπραβο σου ......και επειδή είχες απο πέρσι κάποιες απορείες σχετικα.. με ενα κομοδινο.. πες μου αν ειδες το μεηλ που σου εστηλα...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος σε πόρτες, άλλος σε κομοδίνο... πως να μη χρεοκοπήσει η SATO!!!

      Διαγραφή
    2. ΧΙ..ΧΙ..ΧΙ....Αν περίμενε απο εμας να πλουτήσει η ΣΑΤΟ... σώθηκε...

      Διαγραφή
  26. Τσα πάλι εγώ εδώ μα δε το χορταίνω να το βλέπω αυτό το υπέροχο εργαστήρι ..
    Μπράβο σου για τις έξυπνες ιδέες σου για να γίνει λειτουργικός αυτός ο χώρος ...ακούς εκεί πάγκοι από πόρτες ..και τόσο όμορφοι είσαι χρυσοχέρα ....μπραβο και ξαναμπράβο!!!!!!!!!!!!

    3 γραμμες τώρα και άλλες 3 παρα πάνω και εχουμε και συνέχεια εεε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι κάτι που το θέλω πάρα πολύ αλλά λόγω έλλειψης χώρου δεν υπάρχει προς το παρόν! Το δικό σου εργαστήρι είναι ονειρεμένο και πολύ τακτοποιημένο! Καλές δημιουργίες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αααααααααααααααααααααααα..... Φανταστικός χώρος για δημιουργίες, είσαι φοβερή!!!!!!!!!!!!!!!
    Αν είχα κι' εγώ έναν τέτοιο χώρο θα σας κατέπλησσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εδώ γελάνε Χχχχχχχχχχααααααααααααααα χα χα...........
    Λες και μου φταίει που είναι μικρότερος!!!!!!!!!!!!! Τέσπά!
    Μισιρλούκα μου, να το χαρείς κι' ας είναι βομβαρδισμένο τον περισσότερο καιρό.... Εργαστήρι είναι και τα εργαστήρια επιβάλλεται να είναι άνω κάτω.... τι στο καλό, κάποιος χώρος ΠΡΕΠΕΙ να έχει προσωπικότητα και ζωή... Να μην είναι "στημένος"!!!!!!
    Περιμένουμε πολλές υπέροχες δημιουργίες!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πρώτη φορά το δες; Ούτε που σου θύμισε κάτι!!!

      Διαγραφή
  29. ...Μμμμμμμμμμμμμμμ..τελοιο..την ξερω αυτην τη χαρα..ειναι πανεμορφο..παντα να φτιαχνεις ομορφες δημιουργιες..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τί ΄πες τώρα ;;; Ένας θρυλικός χώρος για ένα θρυλικό κορίτσι ! Πειράζει να το νιώθω κι εγώ λίγο δικό μου ; Τί μόνο η Βιλλιώτη θα εγείρει αξιώσεις ;;; Θα μου ΄πεις τώρα εγώ από πού κι ως πού ! Μην το ψάχνεις, θράσος το λένε και μάλιστα πατρινό που είναι και από τα χειρότερα ! χχχααααααα
    Είναι ένας τόσο μα τόσο ιδιαίτερος χώρος ! Και οι πόρτες ! Καλά οι πόρτες με αποτελείωσαν ! Έτσι μου ΄ρχεται να πετάξω το κλασσικό γραφείο μου και να δουλεύω πάνω στην εξώπορτα ! αχαχαχαχα
    Πολύ μ' αρεσε σου λέω η ιδέα ! Με άλλα λόγια : Λιώνωωωωωω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου Φωτεινή μου... εκείνη η πόρτα που έχουμε στις πολυκατοικίες, στην είσοδο... η αλουμινένια με τα παραθυράκια και το aller retour...ε δεν κάνει βρε ματάκια μου γι'αυτή τη δουλειά. Μην τρέχεις να ξεβιδώνεις και αφήσεις κι όλον τον κόσμο άπορτο! Τώρα αν έχεις καμιά ''εξώπορτα'' από κείνες της παλιάς αυλής, τις σιδερένιες με τα κάγκελα (μπλε κατά προτίμηση), μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου!!! Αχχχααααααααα... παλαβό!

      Διαγραφή
  31. Ρε παιδιά η Βούλα ώρα έχει να περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι υπέροχο το εργαστηριάκι σου!!!Είναι πολύ ωραίο να ξέρεις που δημιουργούνται όλα τα υπέροχα πραγματάκια που φιάχνουν τα χεράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καταπληκτική δουλειά έκανες!
    Εύχομαι πολλές ώρες χαράς και δημιουργίας!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφο το εργαστήρι σου! Μου αρέσει που αξιοποίησες πράγματα (όπως οι πόρτες) και έστησες το χώρο σου όπως τον ήθελες κι όπως πραγματικά σε βολεύει.
    Για μένα, ένα εργαστήρι επιβάλλεται να είναι βομβαρδισμένο τοπίο... κακώς αγχώθηκες να το δούμε εμείς ταχτοποιημένο. Σε ζηλεύω -με την καλή έννοια- γιατί δεν έχω φτιάξει έναν αντίστοιχο χώρο για τον εαυτό μου ακόμη... αλλά πού θα μου πάει;
    Να είσαι καλά να δημιουργείς και να το χαίρεσαι. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαίρομαι όταν βλέπω χώρους ειδικούς για εργαστήρι και μάλιστα τόσο όμορφα τακτοποιημένους. Εγώ δυστυχώς δεν έχω αυτή τη δυνατότητα.Να είσαι γερή και σ' αυτό το εργαστήρι να δημιουργήσεις πολλά πολλά έργα τέχνης. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή