30/6/13

SEA WORLD MIXED MEDIA for kids




Τον τελευταιο καιρο εχω μπλεξει με μια ανακαινιση που με εχει εξοντωσει.
Αποφασισα λοιπον να κανω μια σειρα αναρτησεων με διαφορες καλοκαιρινες ιδεες
αλλα χωρις πολλα λογια,γιατι δε προλαβαινω!!!!ολεεεε




Στις φωτογραφιες,σας παρουσιαζω μια απλη κατασκευη που εκανα για την μικρη Κωνσταντινα.




Τα υλικα που χρησιμοποιησα ειναι 2 ξυλα mdf,ακρυλικα,ατλακολ,αμμο,ξυλα και οστρακα,πηλος.
τυπωμενα στοιχεια σε εκτυπωτη και....οτι αλλο βρηκα μπροστα μου χαχαχχααα

Συντομα κοντα σας με πολλες μικρες δημιουργιες αλλα λιγα λογια :)

Σας φιλω και ευχομαι να εισαστε ολοι καλα



31 σχόλια:

  1. Τέλεια η θαλασσοσύνθεση για την Κωνσταντινα. Περιμένω να δω και τα επόμενα, έστω και με λίγα λόγια!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Μισιρλούκα !!!! Γειά στα χέρια σου !!!! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμ... "απλή κατασκευή"????
    Απλή δεν τη λέω, αλλά ονειρεμένη τη λέω οπωσδήποτε! Είναι υπέροχη!
    Μπράβο, Μισιρλού μου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα! Πανέμορφος ο πίνακας με υπέροχα χρώματα και αξιολάτρευτα ψαράκια!!!Ολη η σύνθεση υπέροχη!!!!
    Να είσαι καλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όπως όλα όσα φτιάχνεις..τα θαυμάζω και τα χαίρομαι λες και είναι για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό!!!Μ'αρέσει πάρα πολύ...μπράβο!!!
    Στο blog μου σε περιμένει ένα βραβείο..έλα όποτε θες να το παραλάβεις..:)
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλύκαααα!!
    Πάρα πολύ όμορφο!!
    Τα ψαράκια είναι ζωγραφισμένα;
    Νάσαι καλά, καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα τα μάθω όοοοοολα λέμε ! Μη σας πω ότι θα σας βάλω και τις δύο στις βαλίτσες μου και θα σας πάρω μαζί μου, θε τε δε θε τε ! Μισιρλούκο μου, πολλά λόγια δε χρειάζονται, όλα τα λένε τα έργα σου ! Καλά εμένα θα μου πεις μερικά λογάκια βέβαια, γιατί είμαι λίγο ... ουγκ ! ΟΛΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο, απλά !!!!
    Ανάσα δροσιάς
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απλή κατασκευή ! Εμένα βουνό μου φαίνεται , είναι τόσο όμορφα όλα!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι φανταστικό.περιμενω κ τα υπολοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες καλοκαιρινές κατασκευές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μυρίζει θάλασσα και καλοκαίρι η δημιουργία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η θαλασσινή κατακευή σου! Γεμάτη αλμύρα καλοκαιρινή!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα, Μισιρλούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετική καλοκαιρινή κατασκευή με υπογραφή... Μισιρλούς! Τα μαγικά σου χεράκια ''ζωγράφισαν'' πάλι.Μπράβο κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oh...very, very nice!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΒΡΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ!!
    ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μισιρλούκα μου, είναι υπέροχη και ονειρεμένη η καλοκαιρινή σου σύνθεση!
    Είναι δώρο που το λατρεύεις!
    Φιλάκια πολλά και να εχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι με πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γειά σου Μυσιρλού μου!άλλαξα κι εγω γειτονιά και είδα ομορφιές!Μάλιστα μου έδωσες ιδεα για ενα παραβαν απο το ίδιο υλικο, απο τη μια πλευρα καλοκαιρινο, και απο την άλλη δεν ξέρω!Το μονο κοινο που θα εχει η δική μου κατασκευη με την ονειρική δικιά σου, θα ειναι το υλικο!mdf!!!H Φωτεινούλα ξέρει...όμως αν τελειώσει, ακομα κι αν είναι για γέλια, θα σου το στειλω να το δεις γιατι εχω κοινο και ενα χαρτι διπλης οψης με ψαρακια!πολλά φιλιά!Υπόψιν ειναι στο πρωτο σταδιο με σπρευ χρωματος λευκού, εχει πολλη δουλεια ακόμα.φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό και χαρούμενο μήνα Χονολουλούκααααααααααααααααααααα......
    Μη μου πεις πως θα χάσουμε τα tutorials σου γιατί θα πάθω κατάθλιψη!!!!!! ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ...... Κλείνω το blog μου και θα θρηνήσει κόσμος!!!!!! Τώρα, για το έργο σου τι άλλο να πω πια....... Κάθομαι και το χαζεύω, ρίχνω και κάνα φάσκελο προς τα μένα που είμαι ανεπίδεκτη και πέρα από μπουκάλια και καφάσια...... (Κ)ΑΦΑΣΙΑ!!!!!!!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...... ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου αρεσει πολυ πολυ!!!
    Καλο κουραγιο με την ανακαινιση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφο Μυσιρλού ,με δροσερή καλοκαιρινή αύρα, τυχερή η Κωνσταντίνα.
    Να περνάς όμορφα με ότι κι αν ασχολείσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Πολυ ομορφο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι υπέεεεεεεεεεεεεεεεεροχοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όπως όλα όσα φτιάχνεις,υπέροχο και αυτό το δημιούργημά σου!!!!!Απλό για σένα,"βουνό" για μας!!!Η μικρή Κωνσταντίνα,σίγουρα θα μαγεύτηκε!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τέλεια.. είναι... και χωρίς πολλά λόγια.. φαίνονται υπέροχα... με το καλό , καλή ανακάινιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι υπέροχο!!!!!!!!Καλή συνέχεια με την ανακαίνηση εύχομαι,καλό καλοκαίρι και να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως ως τις 5-7.Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή