18/7/13

MIXED MEDIA..SAND,WOOD & CLAY


ΜΙΚΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ - MIXED MEDIA

MIXED MEDIA - SAND,WOOD & CLAY

ΜΙΚΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΠΗΛΟ,ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ

ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ

mixed media wall hanging

mixed media wall hanging

Διακοσμητικα πινακακια φτιαγμενα με απλα υλικα.
Αμμο,θαλασσοξυλα,αυτοξηρουμενο πηλο ,ζωγραφισμενα
με ακρυλικα χρωματα.


Το να κάνεις το απλό περίπλοκο είναι συνηθισμένο. 
Το να κάνεις το περίπλοκο απλό, φοβερά απλό, αυτό είναι δημιουργικότητα.
                                                                                                                                      Charles Mingus


 Σας φιλω :)

misirloumisirlou

67 σχόλια:

  1. Κι απ αυτή έχεις να φάνε κι οι κότες!
    Είσαι πολύ μπροστά, οι υπόλοιποι βλέπουμε τη σκόνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν...σκονίστηκα!Γκουχ,γκουχ...χαχα

      Διαγραφή
    2. Να κυκλοφορείς με μάσκα σε τέτοιες περιοχές. Έχουν ΚΑΙ άμμο!

      Διαγραφή
    3. Με καμήλα θέλεις να πεις...

      Διαγραφή
    4. Παίζουν και καμήλες; εγω μόνο ψάρια έχω δει μέχρι στιγμής

      Διαγραφή
    5. Εξαρτάται την άμμο... αυτή που χρησιμοποιεί νομίζω είναι της ερήμου! Όχι της Ελένης...αχαχα... λα σου σου ρε λα

      Διαγραφή
    6. Κάτι μ έχει πειράξει, φαίνεται, γιατί δε σε καταλαβαίνω;;;; Ποία Ελένη;;;η Ωραία; Το λα σουσουρελά το κατάλαβα

      Διαγραφή
    7. Η Ελένη Ερήμου καλέ! Ήταν κι αυτή από τις αγαπημένες της γιαγιάς...χαχα...

      Διαγραφή
    8. Ακουσα για γιαγιά η γυναικα και ήρθα με καθηστερηση σχεδον μήνα... με φωναξατε;;...τα υπολυπα ξερετε προς τα κατω..

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα πινακάκια τα καλοκαιρινά είναι υπέροχα! Δεν ξέρω αν τα'χεις φωτογραφήσει όλα, γιατί στα πήραν μέσα από τα χέρια σου...χαχα... αλλά είναι ένα κι ένα! Ονειρεμένα Μισιρλάκι μου! Αλλά στο ρητό θα τα χαλάσουμε... εγώ θέλω το άλλο να βάλεις... αυτό του Ρενουά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I love your creations...always very sweet and cute.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικά στην απλότητά τους......Μήπως να τα δοκίμαζα κι εγώ η ζηλιαρόγατα ?????. Φιλάκια πολλά Μισιρλούκα μου, ό,τι κάνεις είναι πρωτότυπο κι ονειρεμένο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφος είναι ο πίνακας Μισιρλούκα! Απλά τα υλικά του, μεγάλη όμως η καλλιτεχνική του αξία!
    Μπράβο σου κι' αυτή τη φορά!!Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα τέλεια!!!!! Απλά, αλλά πανέμορφα και φτιαγμένα με αγάπη και φροντίδα!!!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι, Μισιρλού μου!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμορφα και τα δυο!!! μπραβο Μισιρλουκα!!! φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ Ομορφοι οι πίνακες ... και Πρωτότυποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα,δεν έχω λόγια! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ονειρεμένη απλότητα!!! ο δικός μου τίτλος για το έργο σου!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Έγραψες" πάλι Μισιρλούκι μας!!! Είναι και τα δύο Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α!!!!! Ακονίζω το αντιγραφικό μου ταλέντο....χαχαχαχα φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν! 9 μήνες με τη γυψόγαζα και γκαστρωμένες να ήμασταν θα είχαμε γεννήσει.

      Διαγραφή
    2. Άλλους τόσους μέτρα... αν δεν την πάμε σχολείο δεν θα φύγει από κει...

      Διαγραφή
    3. Τη γυψόγαζα, την κρεμάστρα ή την Αννα;

      Διαγραφή
    4. Αυτή που θα γεννήσουμε...οι γκαστρωμένες!

      Διαγραφή
    5. Εμ εξήγα χριστανή μου, είσαι και μία κλάση ανώτερη να σε καταλαβαίνουμε. Αντε μετά να σε καταλάβει η Αννα!

      Διαγραφή
    6. ιιιι...υπονοείς κάτι για την ευστροφία της Άννας;;;

      Διαγραφή
    7. η δική μου η ευστροφεια γιατι δεν καταλαβε τίποτα; τοσο χαζή ειναι;..σνιφφφφ

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα!!!
    Ξύλο και πηλός, δύο τεράστιες αγάπες μου, τα χειρίστικες τόσο υπέροχα!!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Αν περιμένεις απάντηση,θα χάσεις και το μονόφθαλμο.

      Διαγραφή
    2. μαρουσκααα στην κουζινα σου!

      Διαγραφή
    3. Θα σπαζοκεφαλιάσει η γυναίκα να μεταφράσει. Πού να ξερε!!!

      Διαγραφή
    4. Ναι νομίζεις όλες την μούρλια μας έχουν να κοιτάζουν τι γράφουμε και να μεταφράζουν κιόλας! Αυτές χάνουν όμως...χιχιχι

      Διαγραφή
    5. Αυτό ξαναπές το!

      Διαγραφή
    6. Ναι νομίζεις όλες την μούρλια μας έχουν να κοιτάζουν τι γράφουμε και να μεταφράζουν κιόλας! Αυτές χάνουν όμως...χιχιχι

      Διαγραφή
    7. Νομίζεις βιλλιωτάκι μου οτι ειστε μονες; υπάρχουνε και πιο μουρλές που διαβαζουνε.. χι.χιχ. οοοολα τα σχόλια...απλως δεν μπαινουν στο νόημα..αφου δεν γίνεται μεταφραση..χι.χι. π.χ. εγώ...

      Διαγραφή
  14. Ο,τι κι αν πιασεις στα χερια σου γινεται εργο τεχνης! Υποκλινομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα Μισιρλού!!!
    Καλές εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πραγματικά φοβερά!!Καλό σ/κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όμορφααααααααααααααααα Μισιρλού μου!!!!Όταν λερχομαι εδώ νομίζω πως είμαι σε παραμύθι,άσε που έχω και 1 ολοζώντανο στο σπίτι μου και σε θυμάμαι-)))
    πολλά φιλιά,καλό ΣΚ και καλή συνέχεια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαούρτι θα εννοεί, Καλοφάγωτο!

      Διαγραφή
    2. Καλά που δεν καταλάβαμε τι εννοεί η Κρίστα... ήρθε και το φάγε και δέσαμε! Ό,τι να΄ναι λέτε!!!

      Διαγραφή
  18. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΟΡΤΕ ΣΟΥ!!!!
    ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΕΥΚΟΛΑ!!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι... ρώτα εμένα. Της πάω ένα ''δύσκολο'', παίρνω ένα ''εύκολο''. Μάγισσα σου λέω!

      Διαγραφή
  19. Οι δημιουργίες σου είναι πάντα μοναδικές, παραμυθένιες!!!!!
    Πολύ ωραίο το γνωμικό!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι μήπως σε λίγο αρχίσει τις παραβολές,γιατί και τα θαύματα τα πέρασε

      Διαγραφή
    2. Βρε και στη θάλασσα θα περπατήσει! Θρύλε, Θεέ μου!!!

      Διαγραφή
    3. βρηκατε τον ΝΑΟοοο να κανετε τις ακολασιιιιες??????

      Διαγραφή
    4. Μωυσή εσυ Σουπερστάρ! (Να το τραγουδήσω κιόλας;)

      Διαγραφή
    5. αααχχχχ δε θα το αντεξω! να κανεις ντουετο με την Μαρουσκα που εχει τον ιδιο καυμο!!!!!

      Διαγραφή
    6. Μας διασύρει Χαρούλα, αλλά μια μέρα θα αποκαλυφθεί πως είναι συκοφάντης!!!

      Διαγραφή
    7. Και μάλιστα στυγνός!

      Διαγραφή
    8. την Μαρούσκα και τον καυμότης ακομα δεν ξερω αλλα που θα παει θα την μάθω..κατεβαινω κι άλλο;;

      Διαγραφή
  20. Ουαου...ειναι τόσο όμορφα και τα δυο! Πολλά πολλά μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες οι δημιουργίες σου δεν έχω λόγια! Όμορφα σχέδια, όμορφα χρώματα! Μπράβο !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εκπληκτικές οι δημιουργίες σου, Μισιρλού !! Τόσο μα τόσο όμορφα μέσα στην απλότητά τους!!
    Μπράβο σου, να'σαι πάντα καλά, να δημιουργείς υπέροχα ! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μάκια.. και τι ομορφα! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέεεεεροχοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λατρεύω ότι κάνεις..ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ..σαν τις τεχνοτροπίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη σύνθεση,με χρώματα και υλικά καλοκαιρινά και ταξιδιάρικα!γνήσια παιδιά του καλλιτεχνικού σου ταλέντου!καλό καλοκαίρι, σου εύχομαι να ταξιδέψεις σε όσα η καρδιά σου επιθυμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...Πολυ ομορφη τεχνικη..τα σχεδια υπεροχα..και τα χρωματα..σε ταξιδευουν..καλο Καλοκαιρι..να σαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τοκ..τόκ να μπώ;; η θα με παρεις με το σκουπόξυλο.. Μισιλουμισιλού μου;...παρα λίγο να γίνει μήνας αν κρίνω απο την ημερομηνία της αναρτησης.. ααααα είμαι ασυνχώρητη...μα να κάνω τόσο καιρό να έρθω;;;εσύ με φωναζεις στα ξενα μπλοκ... κανε και ενα τηλεφωνο να μου πείς Ρουλα το και τό....εκανα αναρτηση.. τι νομίζεις ενα μυαλό και αυτό μισό εχω πως να τα προλαβενω όλα..χιχχ.ι. μα και εσύ δεν βαζεις ημερομηνια στα σχόλια σου να ξερω πότε σχολιάσανε τα παραπανω κορίτσια.. είναι παλιά ; ειναι καινούργια;..χι.χιχ. θα μου πέις αυτό σε ενοιαξε;.. η που δεν ήρθες τόσο καιρό να με δείς;; αυτό το δευτερο...οτι και να πείς θα εχεις δικιο... ακομα και να με βγαλεις εξω να μαθω... αλλη φορά...να διαβαζω... Αχ..βρε Μισιρλαμισιρλακι μου... ολα τα ειπα αλλα για τα κανδρακια σου κουβεντα... με περέσυρε το ρεμα.... οχι η φλυαρία μου... ήθελα να πώ....εμεις είματε του απλού και του απέριτου.. για αυτό μας αρέσουν αυτά που κανεις.. και όλα απο μαρυα φωναζουν Μιασιρλουμισιρλουυυυυυυυυυυυυ!!!!! φιλια πολλα συγνώμης...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλο φθινοπωρο μισιρλουλακι μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάρα πολύ όμορφα όλα τα έργα σου, με φαντασία και μοναδικότητα.Πολύ μου άρεσαν. Η περιηγησή μου ήταν τυχαία όταν μου είρθε ότι θέλω να φτιάξω ένα πίνακα με τέτοια υλικά, μεγάλο για το σαλόνι.(Εχεις να μου προτείνεις κάτι?) Χάρηκα που πέρασα απο τα σπιτάκια σου, εύχομαι πάντα στιγμές δημιουργίας και χαλάρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή