12/9/13

JOY OF CREATION




Ηρθε η ωρα μου και μενα να επιστρεψω απο τις καλοκαιρινες μου διακοπες.
Εδω γυρω ημουνα αλλα που μυαλο για να ασχοληθω με τις χειροτεχνιες μου.

Κοντευω να κλεισω 2 μηνες που εχω να μπω στο εργαστηρι μου και ο μονος τροπος 
ειναι να εμφανιστω και να δεσμευτω σε σας οτι...κατι θα ξεκινησω να φτιαχνω!
Μπας και ντραπω...και ανασκουμπωθω χαχαχαχα

Σημερα,θα σας παρουσιασω μερικες απο τις καλοκαιρινες δημιουργιες μου
Σας καλωσοριζω λοιπον στο φετινο μου ξεκινημα.....



...με μια ταμπελα που εφτιαξα για μια φιλη.
Χρησιμοποιησα παστες,πηλο,ακρυλικα χρωματα και ......
υλικα μαγειρικης χαχαχαα.
Τα βουναλακια ειναι φτιαγμενα απο ρυζι,κυμινο,πιπερι,κολιαντρο...

Εφτιαξα και αρκετα καλοκαιρινα θεματακια με πηλο,
θαλασσοξυλα,αμμο οπως τα παρακατω...










mixed media 



Aυτα τα ολιγα αγαπητοι μου για την σημερινη,πρωτη,φθινοπωρινη μου αναρτηση.
( ο θεος να την κανει φθινοπωρινη!!!)
Ευχομαι σε ολους πολυ αισιοδοξια και πολυ κεφι για δημιουργια.
Τωρα που εδειξα, ολα οσα εχω κανει,θα αναγκαστω
θα στρωθω να φτιαξω κατι καινουργιο χαχαχαχα

σας φιλωωωωω

misirloumisirlou  

54 σχόλια:

  1. Α,πότε έφτιαξες αυτό το welcome; Έχεις μυστικά από μένα;;; Όταν μου έλεγες ασχολούμαι με την κουζίνα, αυτό εννοούσες;χαχα. Καλώς μας ήρθες κι εδώ Μισιρλούκο! Καλή σχολική χρονιά να'χετε, μικροί, μεγάλοι! Πρέπει να μπεις στο εργαστήριο!!! Έχεις κάνει ατελείωτες κοπάνες!!! Θα σε τιμωρήσω αύριο... θα φέρω την ηλεκτρική... ξέρεις ποια... όχι την σκούπα, ούτε την καρέκλα...χιχιχι.... Κι εγώ σ'αγαπώωωωωωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ηλεκτρικη να την αφησεις σπιτι!!!!!!εγω τα μολυβια μου δε θα τα ξυνω!!!!!!
      να πας στις Βορειες μαθητριες σου που σε ακουνε και κανουν οτι τους λες.....χιχιχιι

      Διαγραφή
    2. Ναιιι μη τα ξύνεις εσύ, άστα έτσι... θα χώνεις το χαρτί μέσα στα μολύβια για να γράψεις...χαχαχα... Σκρουτζ!!!

      Διαγραφή
    3. Εχουμε κρίση! Εγω ζωγραφίζω και με τις σπασμένες μύτες για οικονομία
      Μπας και ανοίγεις μαγαζί με είδη ζωγραφικής και μας το κρύβεις Βιλλιώτη;;;

      Διαγραφή
    4. Είναι πολλά αυτά που σας κρύβω Χαρά!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΑΣ!!
    ΕΜΕΝΑ ΛΕΣ ΤΡΙΓΥΡΙΣΤΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΔΕ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
    ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ!
    ΑΝΤΕ ΣΤΡΩΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες!!Καλό Φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Φθινόπωρο από την βροχερή Θεσ/νίκη !Καλώς επέστρεψες με τις όμορφες δημιουργίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Φθινόπωρο! Το γαλάζιο welcome μου άρεσε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας γέμισες με μαγικές δημιουργίες!!!!Μα τί να πρωτοδιαλέξω;;; Το ταμπελάκι είναι έξοχο, θα φτιάχνει σε όλους τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕΡΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΓΩ ΤΡΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩ..ΑΡΧΙΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο,τι εφτιαξες ειναι υπεροχο και η ταμπελα σου, καταπληκτικη! Ανυπομονουμε για τα εργα νεας εσοδειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι όλα υπέροχα! Στ'αλήθεια δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα! Σε ζηλεύω που μπορείς να συνδυάζεις διαφορετικά υλικά, χρώματα, να "παίζεις" με διαφορετικά θέματα κι όμως το αποτελεσμά σου να είναι πάντα τόσο αρμονικό. Αυτό θα πει ταλέντο! Σου αξίζουν πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό φθινόπωρο, Μισσιρλού μου, και καλή σχολική χρονιά!!
    Υπέροχες, όπως πάντα, οι δημιουργίες σου, γεμάτες χρώμα, κίνηση και γλύκα!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Οnly that http://youtu.be/_HBXMbPITmM, without comment
    WELCOME back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γραφεις αλαμπουρνέζικα... Χαρά μου;; για να μην τα ακαταλαβω;; που το στούρνο εκενα αντιγραφή και πήγα στο γιού τουπ.. να δώ τί εναι και δεν το βρήκα;; χι.χι. ναί γελα... κανε και μια μεταφραση;; τελος παντων .. σε συνχωρώ γιατί εχουμε και μια αδυναμια..πως να το κρυψωμεν αλωστε...

      Διαγραφή
    2. ΄Ρούλα μη την συνερίζεσαι .....έχει μεθύσει μετά την εικονική βόλτα στην Πλάκα,και τι νόμισες ότι τα μπουκάλια τα είχε από παλιά .... ήπιε οίνον ερυθρόν... και ακόμα στρυφογυρνά,στο μεσοδιάστημα έκανε και το ντεκουπάζ της Οπου νάναι πλησιάζει η 21 Σεπτεμβρίου!!!!

      Διαγραφή
    3. Αχ Ρουλίτσα μου σ'αγαπώ!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα! Δηλαδή αν δεν είχες τεμπελιάσει τι θα μας έδειχνες!!!! Καταπληκτικά1 Καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαρώ εγώ μια τεμπέλα!!!! Ολα υπέροχα!! Καλό φθινόπωρο!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκιά μου σου το έχω πει με όλη μου την ειλικρίνεια, ότι φτιάχνεις με ξετρελλαίνουν,.είναι του γούστου μου, βάζεις συνδιασμούς χρωμάτων που αγαπώ..όλα υπέροχα και με σωστή δουλειά.Όταν βλέπω τέτοιες δουλιές εγώ που χρόνια δούλεψα χονδρική και έστελνα σε όλη τη χωρα λυπάμαι που τώρα εσείς οι νέοι δημιουργοί δεν έχετε την ανταπόκριση που πρέπει.Πριν χρόνια δεν θα προλάβαινες να φιάχνεις πίνακες με τέτοια όμορφη δουλειά που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς την!
    Όμορφα έργα για το καλωσόρισμα και εύχομαι να είναι έτσι κι η συνέχεια στο δημιουργικό εργαστήρι!
    Καλό Φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς την!!! Καλόγουστα όλες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες!! Ομορφα, απλά υλικά! Χαρούμενα χρώματα! Εξαιρετικά καλαίσθητο αποτέλεσμα!!! Καλό φθινόπωρο, Μισιρλού !!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωωωωωωωωω ποσά πράγματα εφτιαξες πάλι. Θα σου δώσω τα συγχαρητήρια μου απο κοντά το άλλο Σάββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μισιρλούκα καλως ήρθες με πανεμορφες και αγαπησιαρικες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα Μισιρλού!!!! Καλώς ήρθες και καλές εμπνεύσεις εύχομαι!!! Η πινακίδα σου είναι τέλεια!!!!
    Δεν λέω ακόμα καλό φθινόπωρο!! ;) Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό υπόλοιπο διακοπών Μισιρλούκι. Πραγματικό καλωσόρισμα η ταμπέλα σου, τι να σου πω για τα υπόλοιπα, δεν χορταίνω να τα θαυμάζω από μακριά και από κοντά.
    Άντε σε αφήνω τώρα γιατί ήρθε η ώρα για το θηλασμό!!!!!! ΕΝΤΑΞΕΙ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου μόλις σου έκανα μια εγγραφή στο περιοδικό... ''όλα μα όλα για το παιδί''... αχαχαχα...

      Διαγραφή
  22. Καλό φθινόπωρο!Πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό φθινόπωρο, Μισιρλού! Οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές, όπως πάντα. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βρε..βρε..σαν τα χιόνια...όχι ακομα χιονια.. σαν τα μπανια... να πουμε..τι οργασμός δημιουργίας ειναι αυτός;; για να μην σε πούμε τεμπελα ΄΄ε; περίμενες το Φθινόπωρο... που εγώ δεν το βλεπω ακομα.... για να μας μοστραρεις τα ωραία σου και να αρχίζουν οι ζήλειες;;; δεν μου φτανει που ζηλευω τις άλλες τωρα θα ζηλευω και εσένα Μιαιρλούμισιρλού μου;; αμαν πιά τι χρώμα θα κανω η γυναίκα;; Μας έλειψες το ξερεις;;; οπως μας λείπει και το άλλο μελος.. της συμορίας....ποιος ξερει τι θα κανει και τι θα να ξετρυπώσει όταν της έρθει η όρεξη....ολα σου τα κανδρακια μου αρεσαν αλλα η αδυναμία μου είναι στις δύο βαρκούλες...με τα πορτοκαλιά πανιά...καλή επανοδο.. στην γειτονιά... εμεις είμαστε ακομα εκτός....πόλης... στα πέτρινα...χι.χιχ. φιλαρες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό φθινόπωρο και από μένα Μισιρλού !!!!
    Εύχομαι πολλές και χαρούμενες δημιουργίες που να σε ηρεμούν και να σε γεμίζουν χαρά..........
    Πανέμορφα τα έργα σου όπως πάντα και τα χρώματα τέλεια !!!!!! Φιλία πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχα όλα,όπως ότι φτιάχνεις άλλωστε!!!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό Φθινόπωρο με υγεία και χαρά.....
    Είναι όλα υπέροχα , Μισιρλούκα !!!
    Και εις άλλα με υγεία !!!!1 αχαχαχχα
    Φιλιά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό φθινόπωρο!!!!Πανέμορφες οι δημιουργίες του καλοκαιριού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς τηνε την Μισιρλού!!!!! Μακαρόνια έχω χρησιμοποιήσει σε κατασκευές...το ρύζι δεν το είχα σκεφτεί! Θα το έχω στα υπ' όψιν!!! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα... το ίδιο θα βάλουμε το κοφτό μακαρονάκι με το μπασμάτι;;;

      Διαγραφή
  30. Ομορφο το καλωσόρισμα σου Πολύ ιδιαίτερο καιπολύ κομψό!!!Το ίδιο ομορφα και αξιοπρόσεκτα τα θερινά σου δημιουργήματα με θέματα και χρώματα που λατρεύω και που μας χαϊδεύουν το οπτικό μας πεδίο!
    Καλή σχολική χρονιά στις μικρές και μεγάλες μαθήτριες!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είσαι τόσο ξεχωριστή,κορίτσι μου!
    Να είσαι καλά!!!!!!!
    Καλό σου φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε βρε βρε καλως την την τεμπέλα δηλαδή αν δεν τεμπέλιαζες τι θα έφτιαχνες εεε θα μας τρελάνεις εεε??? Υπέροχα όλα βρες ένα μαγαζάκι και άρχισε να πουλάς όλοι θα τα θέλουν !!Φιλάκια Αλεξανδρούλαμ καλό φθινόπωρο και καλή αρχή στη δουλειά !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλως όρισες :) Ευχομαι Καλο φθινόπωρο με πολλες δημιουργίες!

    Σε ευχαριστω και για τα καλα σου λόγια στο μπλοκ μου :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι όλα πραγματικά ΦΟΒΕΡΆ!! Όλοι λίγο πολύ μέσα στο καλοκαίρι χαθήκαμε. Καλή συνέχεια με όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. I love your creations because they are always very sweet, adorable and fairy
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Mισιρλού υπέροχα τα έργα σου με καταπληκτικούς χρωματισμούς συνδιασμούς!καλή χρονιά στη σχολή σου με δύναμη για ότι κάνεις και διάθεση για δημιουργία πάντα!(για να θαυμάζουμε και εμείες τίποτα)χα-χα!καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλώ ήρθες και καλό φθινόπωρο.Αριστουργήματα έκανες πάλι.Είναι όλα τόσο γλυκά,χαρούμενα και όμορφα!!!!1.000 μπράβο!!!
    Α....και καλή επιτυχία στο ετσυ
    Ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απίστευτα όλα!!!Το ένα είναι πιο ωραίο από το άλλο...ειδικά αυτά τα σπιτάκια με τα πιο έτονα χρώματα..!!!Μ' αρέσει που χρησιμοποιείς φυσικά υλικά!! Και πρέπει να ομολογήσω ότι ακόμα και η υπογραφή σου είναι πολύ ιδιαίτερη!!!Συνέχισε δημιουργικά και Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. παρα πολύ ομορφα... (αν έχω ξανασχολιάσει.. δεν πειράζει!! ).. καλό Χειμώνα... και μου αρέσουν... ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου αρέσει που η ανάρτησή σου ξεκινάει με το ότι το καλοκαίρι δεν έκανες τίποτα. Όλα αυτά τα πανέμορφα πράγματα που παρουσίασες πότε τα έκανες; Καλό Φθινόπωρο με άπειρες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάντα περιμένω τις καινούργιες δημιουργίες σου.....και δεν πειράζει σε συγχωρώ που έχεις τόσον καιρό να μπεις στο εργαστήρι σου....φιλιά πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το "ολίγα" μου άρεσε! Χεχε! Πανέμορφη η δουλειά σου όπως πάντα... Ιδιαίτερα η ταμπέλα Welcome... τι ωραία απαλά χρώματα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολλή όμορφες οι ταμπελίτσες σου κι ειδικά αυτή με το Welcome.
    Kαλό μήνα και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλώς σε Βρίσκω, νεανικέ μου έρωτα !!! Καλή χειμερινή σεζόν (αφού δεν μπήκε ακόμα το καλοκαίρι, πάλι καλά ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή