11/11/13

DECOUPAGE






τεχνικη decoupage

 Δε μπορω να το κρυψω...περναω φαση ρομαντισμου και αγαπης!!!
Οτι φτιαχνω ειναι ροζ,με καρδιες,πουα και δαντελες χαχαχαα.
Ειπα να μην αυτοχαστουκιστω και να αφησω να περασει απο μονο του.


decoupage

Ασε που ορκιστηκα να γινω μια καλη ντεκουπατζου....
Δεν εχω αφησει μοτιβο για μοτιβο σε χαρτοπετσετα,που να μη το αγορασω.
Λυσσαει η Χαρα που ολο ψωνιζω,φωναζει η Μαρια που παραμελω τη ζωγραφικη...
αλλα εγω το χαβα μου!ειμαι σε ρομαντικη νιρβανα!χαχαα


decoupage

Φτιαχνω οτι βρω μπροστα μου!
Βαζω μουσικουλα και γινομαι χαρωπη ντεκουπατζου χιχιιι
Μιλαμε για τη χαρα του παιδιου....


decoupage


 Η μονη φορα που βγηκα απο το εργαστηρι μου, 
με ευχαριστηση ηταν για την εκθεση της Μαριας. Ηταν τοσο ομορφα!!!
Ασε που σταθηκε αφορμη να δω απο κοντα φιλες μπλογκερς!

Ηρθε και η επιτιμος προξενος Ιονιου (και πασης Ελλαδος )
Ζαργανομπεκατσα,οποτε μαζευτηκε κοσμος...
Λαικο προσκυνημα σας λεω χαχαχαα (απαπα θα τ ακουσω παλι).
Αναψε η γλωσσα μας απο την παρλα!Να προλαβουμε να τα πουμε οοολα!



decoupage

Εμπλεξα που λετε...με παρεσυραν!!!
Συναντησεις,τσιμπουσια,καφεδακια.
Βρε τι εχω παθει...αρχισα να γινομαι κοινωνικη.χαχαα

Ξεφυγα απο το θεμα ομως...






Και το θεμα μας ειναι το decoupage.
Και για να γινω πιο συγκεκριμενη "η τεχνικη της χαρτοπετσετας"
Δεν ειναι ακριβο "σπορ".
Κεφι για δημιουργια θελει και φαντασια.



Ειπαμε!!!.... κι οτι δε μας αρεσει το αλλαζουμε!!!



Βλεπω ολο και περισσοτερο κοσμο να ασχολειτε 
με το ντεκουπαζ και τις χειροτεχνιες.
Κι αυτο ειναι καλο γιατι καπως πρεπει να εκφραζομαστε και να ξεφευγουμε.
Η δημιουργια ειναι η καλυτερη επιλογη και το πιο πετυχημενο "φαρμακο"



Η τεχνικη της χαρτοπετσετας δε θελει
πολλα και ακριβα υλικα.
Ενα ασταρι νερου,χαρτοπετσετες,κολλα ντεκουπαζ,
χρωματα ακρυλικα και κανα στολιδακι...ααα και βερνικι νερου.



decoupage

Φυσικα μη ξεχναμε και τα ανακυκλωσιμα υλικα.
Εγω,γνωστη ως σαβουρομαζωχτρα (!!!!)
κραταω διαφορα υλικα  που την καταληλη στιγμη,
μπορουν να δωσουν μια ομορφη πινελια στα εργα σας.
Κορδελιτσες,λουλουδακια,δαντελες,φιογκους...




Αυτα για σημερα!!!

Ευχομαι σε ολους σας μια ομορφη βδομαδα
με θετικες σκεψεις,αισιοδοξια και πολυυυ χιουμορ!




misirlou misirlou


80 σχόλια:

  1. Τι να πω... αφού κοιμάσαι και κάνεις αναρτήσεις ταυτόχρονα, έχεις ξεπεράσει και την ''αναρτώ κι ας λείπω''! Άλλη μια φορά να'ρθει η ζαργάνα σου και θα πήξουμε στις καρδιές! Κολλάει αγάπη αυτό το κορίτσι! Χαίρομαι που βρήκες τους ρυθμούς σου,θα'ρθει και η ώρα για ζωγραφική, δεν αγχώνομαι. Όσο για τα ροζουλιά αριστουργήματα, έχω δηλώσει τον θαυμασμό μου και με το παραπάνω! Άντε συνέχισε τον ύπνο σου... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοιώθω σαν το Πνεύμα των Χριστουγέννων.

      Διαγραφή
  2. Μα τί όμορφες κατασκευές είναι αυτές ???...Πράγματι γεμάτες ρομαντισμό, γλυκύτητα και αγάπη. Μόνον άσε και καμιά χαρτοπετσέτα και για μας τώρα που μας μετέδωσες παιδικότητα και αθωότητα....Κοντεύουν και τα Χριστούγεννα και νιώθω ότι πρέπει να σε μιμηθώ. Μπράβο σου και σου στέλνω τα φιλιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!Λατρεύω και αγαπώ το ροζ...Το ίδιο και τις κατασκευές σου...Η μία καλύτερη από την άλλη...Δεν λέω, ωραία και η ζωγραφική. αλλά και αυτό όμως..ξεπερνά κάθε όριο...
    Καλό βράδυ να έχεις και να συνεχίσεις με την φάση ρομαντισμού και αγάπης για πολύ ακόμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα και με μια γλύκα τόση!! Καταπληκτικές δημιουργίες!! Έτσι, έτσι...συνέχισε να μας χαρίζεις έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aφού ξεκινώ τη βδομάδα μου με τόση ομορφιά, πώς να μην πάει καλά! Υπέροχες οι ροζουλί δημιουργίες σου, υπέροχο ό,τι φτιάχνεις γενικότερα. 'Ηταν δυνατον να μην κάνεις θαύματα και με το ντεκουπάζ? Όχι, βέβαια! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια ανάρτηση σα ζαχαρωτό!!!!!
    Η απόχρωση του ροζ,άκρως "αγαπησιάρα" κι "ονειροπόλα"!!!!
    Οι εφαρμογές σου ΤΕΛΕΙΕΣ(όπως κάθε σου δημιουργία,άλλωστε!)
    Δε γνωρίζω την αληθινή σου ηλικία,αλλά σήμερα έκανε ανάρτηση ένα μικρούλι,ρομαντικό,γλυκό κορίτσι της εφηβείας!
    Φιλιά και καλημέρες!!!!!
    Υ.Γ. Άστες να λένε,τις φιλενάδες σου!Όλα έχουν χώρο στη δημιουργία!Και κάθε ένα το δικό του χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γκουχ,γκουχ,γκουυυυχχχχχχχ κλείστε καλέ τις πόρτες κρύωσα λέμε...γλυκό κορίτσι της εφηβείας

      Διαγραφή
    2. Χριστούλης ...Χριστούλης χτύπημα στην πλατούλα.. χι..χι.χι.

      Διαγραφή
  7. Είμαι από αυτές που άναψε η γλώσσα από την πάρλα !
    Και δεν ξέρω για ποιο να πρωτοπώ συγχαρητήρια, για αυτό που είσαι
    ή για αυτά που κάνεις ? Πού είναι πανέμορφα και ξεχωριστά !
    Ιδιαίτερα και καλόγουστα !
    ΄Ομορφα χρώματα, τέλειο αποτέλεσμα !!
    Τα φιλιά μου σου στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ήμουν εγω όταν παρλάριζες,να σε συγκρατήσω;;;; Βρήκες την κοινωνική κι είπες μη χάσεις!

      Διαγραφή
    2. Kαι λίγα μου είπες, στα μαλακά έπεσα !!!!!!!

      Διαγραφή
    3. λιγααααααα πολυυυ λιγαααα!!!!χαχαχαα
      Χαρααα ξαναγυρνα και ριξτααα της !!!!!

      Διαγραφή
    4. αφήνω εσένα να διευκρινήσεις τι εννοεί,οτι σε συγχαίρει γι αυτό που είσαι(;;;;;) ή γι αυτό που κάνεις (αυτό το κατάλαβα)

      Διαγραφή
    5. Στα μαλακά έπεσες λόγω...μαξιλαρακίων...

      Διαγραφή
    6. εννοειιιι ...που ειμαι ψηλη καμαρωτηηη...κοινωνικηηη...και λογιστικα κατερτησμενη χαχαχαα

      Διαγραφή
    7. αν όλα είναι σαν το "κατΕρτησμένη" σκέψου τα υπόλοιπα!!!!
      Πατηνιώτη που είσαι;;;;; θα μπερδέψεις και τη Ρούλα

      Διαγραφή
    8. Ειμαι και σχολικα μορφωμενη!!!!!!!!....δε θα με διορθωνεις!...κατΕΕΕρτησμενη...ξερω γωωω!!!χαχαχααααα

      Διαγραφή
    9. εχε χάρη που σε δέχομαι όπως είσαι ...Ζηκόσπορε!

      Διαγραφή
    10. δεν ερχεται κι ο κολοσσος της ροδου να γραψει καμμια ατακα!μαγειρευειιι...

      Διαγραφή
    11. κι εγω μαγειρεύω αλλά δε μπορώ να σου αντισταθώ, κι είμαι και ψηλότερη!

      Διαγραφή
    12. εχω γοητεια!το ματι μουυυ το τσκιρικοοο ειναι!....αααχ θα το καψουμε παλι το φαγητο!

      Διαγραφή
    13. δεν πειράζει,κλέφτες θα γίνουν τα μαγέρικα; Ασε που θα φάμε το γλυκό και θα σοροπιάσουμε!

      Διαγραφή
    14. Έχετε χάρη που'χω μπλέξει σήμερα! Δεν ξεκινήσαμε καλά την εβδομάδα! Θα ξεσπάσω πάνω σας σε λίγο...

      Διαγραφή
    15. Οχι σε μένα,ΑΥΤΗ σ ε είπε Κολοσσό, εγω σέβομαι που έχεις δουλειά και δε σε καλώ

      Διαγραφή
    16. στασου στο υψος σου Χαρα και απαντησε!!!!μας την επεσε χαχαχαα

      Διαγραφή
    17. Εσυ την προκάλεσες μαζί θα φάμε το ξύλο;;;;Θα κάνω εμετό στο σχολικό να με λυπηθεί

      Διαγραφή
    18. Απα πα..πα..πα.. ανοιξε ο στόμας σας παλι και δεν σταματάει... ειπα και εγώ κατεβάινοντας .. δεν μιλαει καμιά;; αλλαμεχρι εδώ που ήρθα στο στοιχειο σας είστε καλα παμε... .. παω κατω μην φωναζετε καλέ;;; ..στο κατερτησμενη..χι.χιχ. το ειδα απο πανω ..ετσι γραφεται;; γιατί φωναζετε το Μπατηνιώτη;;..χι.χιχ.χι

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ *ΡΟΜΑΝΤΙΤΙΔΑ* ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΚΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσομέλισσες9:15 π.μ.

    H αποθέωση του ροζ , τα δημιουργήματά σου τρυφερά, ρομαντικά, αγαπησιάρικα μας μεταδίδουνε αυτή την αίσθηση και διαλύουνε το γκρίζο και το μαύρο που απειλούνε να κυριεύσουνε τελευταία στις ζωές μας....το ντεκουπάζ, μιά λυτρωτική ιεροτελεστία που μας έχει γοητεύσει ......Μελένια φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το έχω δηλώσει άπειρες φορές..είμαι αρχηγός στο φαν κλάμπ σου! Ότι κάνεις το λατρεύω!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ αυτο το κοριτσι το χω συνδιασει με το ροζ.......ναι ολα εχουν την υπογραφη της ΜΙΣΙΡΛΟΥΣ.......ασε αυτη η αρρωστια της ντεκουπαζιτιδας δεν περναει με τιποτα.......εγω περσι το χειμωνα δεν αφησα πιατο και πιατακι,κεραμιδι,πλακακι ,μπουκαλι....χαχχαχα.......τωρα ειδα χθες στην ΧΑΡΑ και τα "βαζουδια".......παει δεν θα γλυτωσουν ουτε αυτα......χαχχαχα.........αντε καλη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα πιο ωραία decoupage που έχω δει. Εύγε Μισιρλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέραααααααααααααααααααα, άφησα το πλήθος να εκδηλωθεί και σε πιάνω με το φως της ημέρας!
    Δηλ. δεν σε πιάνω όπως σου πρέπει ,γιατί αν το κάνω παράγραφο-παράγραφο θα κάνω ανάρτηση. Αφήνω τις θετικές μου ενέργειες να σε κυριεύσουν και να βγάλουν τη μαυρίλα απο πάνω σου και να σε κάνουν ροζ ζουμπουρλούδικο ζαχαρωτό,άσε πια απο κοινωνικότητα!!! Αλλη μια φορά να έρθω τώρα που σ επηρέασε η ροζ ρομαντικίλα σε βλέπω σε κανένα gala στη Μ.Βρεττανία κι εσύ να γυρνάς μ ένα ποτήρι στο χέρι απο πηγαδάκι σε πηγαδάκι με τα 12ποντα και νάσαι μες τη γλύκα και το νάζι και να μην σταματάει το στόμα σου!!! Εφιάλτη βλέπω;;;;μάλλον
    Βάσω μην την ακούς οτι της φωνάζω που αγοράζει,απο το μυαλό της τα βγάζει,αλλά κάποτε τ άκουγα εγω αυτά(μάλλον ξεχνάει) Εγω είμαι σίγουρη οτι είναι θαυματοποιός σ ό,τι κι αν κάνει και το ΡΟΖ της πηγαίνει πολύ κι ας είναι Dark(εκ του Ντάρκο) τύπος,τη φωτίζει και μας θαμπώνει!!!
    Ααααααχχχχχχχχχχχχ ποιός να το περίμενε ο Παναγιωτάκης απο το Μπύθουλα ροζουλής,αλλά Σ ΑΓΑΠΩΩΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυυυυυ με καταντησες ετσιιι και εχω γινει ο περιιιιγελος της γειτονιας!!!!!χαχααααααααααααααα
      σε λιγο θα με βαλεις να ξυρισω και το μουστακιιιι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Θα το προσαρμόσουμε, θα το κάνουμε τσιγκελωτό!
      Δε λες καλλίτερα οτι μου χρωστάς χάρη που σ έκανα έναν φυσιολογικό αισθηματία άνθρωπο!

      Διαγραφή
  14. Βλέπω έχεις διδακτορικό στο decoupage και ζηλεύω αυτό που βλέπω (με την καλή έννοια), γιατί μέχρι να φτάσω εγώ σ αυτό το επίπεδο, ζήσε Μάη μου !!! Είσαι καταπληκτική, μπράβο !!! Σε είδα για λίγο στην έκθεση της Μαρίας, αλλά κάπου αλλού έπιασα εγώ κουβέντα, κάπου αλλού εσύ και μετά σε έχασα !! Τέλος πάντων, συγχαρητήρια για την δουλειά σου είναι πανέμορφη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Μισιρλού μου!! Πολύ μου αρέσει η ροζ σου διάθεση!! Χρειάζεται κι αυτή!! :) Πανέμορφα μοτίβα διάλεξες!!! Σορόπια σορόπια!! Καλή βδομάδα να χεις!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη η δουλειά σου! Ο ρομαντισμός σου πάει... :))
    Καλή συνέχεια, πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Fajne bo wszystko w jednej tonacji kolorystycznej:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αααααααααααααααααααα ολα και ολα σου παει το ροζ μπραβο !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρομαντική διάθεση και θετική σκέψη. Ο τέλειος συνδυασμός!!! Καταπληκτική η ανάρτησή σου με αισιόδοξα μηνύματα και πολλή ομορφιά. Καλό βράδυ και καλή συνέχεια. Φιλάκια, Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς ήλθες Μισιρλούκα στον υπέροχο κόσμο των ντεκουπατζούδων!!!!!! Εκεί ανάμεσα στα ροζουλιά βάλε και καμιά χάντρα γαλάζια για το μάτι, δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 'Ερχομαι μόλις από ένα υπερατλαντικό μπλόγκ που χαρακτηρίζεται ως ΡΟΖ...και τι βλέπω??!!!!!!!!! Μια ΡΟΖ πανδαισία σχεδίων, μοτίβων, λουλουδιών και χαίρομαι πολύ γι αυτήν την ΡΟΖ σου διάθεση, Μισιρλού μου!!!! ΄Οπως χάρηκα πάρα πολύ που σε ξαναείδα στην έκθεση αλλά και που ξανάρχισες να έρχεσαι κι από μένα!!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμενα γιατί μου ζαρώνουν τα ντεκουπάζ μουουουου..!!!! θα μου πείς ακομα στο νήπιο εισαι θελεις να μαθεις και την τεχνική.;;;
    πως το κανετε βρε κόρες και το ντεκουπαρισμενο σας ειναι χωρίς ριτίδες!!!!μήπως το δικό μου θελει κανένα μποτοξάκι;;χι.χιχ.
    και οπως είδαμε μαζευτήκατε απο τα τσιμούσια και τα καφεδακια.. και αποφασισατε να κανετει και καμια ντεκουπαζ δημιουργία να την βλεπουμε και να ζηλευουμε... δεν φτανει που ζηλευουμε με τις εξοδους σας.. θα ζηλευουμε τωρα και με τα ντεκουπαζ σας;;;δεν παιζω.. κάνετε χλεμπατζιές..χι.χι...θα μου πεις ..... και τι θελεις να κανουμε Ρουλα;; να μην κανουμε τις ομορφες ροζουλί δημιουργίες μας;;.. να τις κάνετε αλλα σιγα σιγα..βρε Μισιρλακιμισιρλάκι μου...μην τις βλεπουμε απότομα και παθένουμε το κάτι τις μας;;;χι..χι.. το ροζουλί καθρεφτακι για την Αμαλία κουκλί εγινε..!!!! αλλα οι λουλουδένιες καρδούλες μου κλέψανε την καρδια...φιλι μεγαλο Μισιρλουμισιρλού μου..!!!ααααα..... ανάρτηση....στην ανάρτηση κόντεψα να κάνω.. ξαναφιλώ .χι.χιχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου πώ τι παθαινω... οταν γραφουμε σχόλιο .. μας έχει ο γκούγκλης τωρα .. ενα μακρόστενο πλαισιο... και γραφω εγώ.. και γραφω..... ανεβαίνουν προς τα πάνω τα γράμματα τα οποια δεν τα βλεπω και πατάω κατι βελακια που εχει απο την δεξια μερια.. και κατεβαινουν .. για να δώ τί έγραψα... άστα .. για υτό και τα σχολια μου γινονται σεντονόπανο..χι.χιχ.ασχετα ειναι αυτά με την αναρτηση σου αλλα ήθελα να σου πω τον πόνο μου... χι.χι. τι μονο οι άλλες θα σου τον λένε Μισιρλακιμισιρλάκι;;

      Διαγραφή
    2. πες τον πονο σου Ρουλακι μου!!!!!γραφε οσα θελεις!εχεις το ελευθερο!!!χιχιχιχιι

      Διαγραφή
  23. Ενθουσιάστηκα!!!
    Ροζ υπέροχες δημιουργίες, ροζ διάθεση, καρδούλες, άνοιξε η καρδιά μου!!!
    Συγχαρητήρια, εξαιρετικά κομψές δημιουργίες!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα ρομαντικά σου μου αρέσουν πολύ πολύ .Θυμίζουν ζαχαρωτά από παραμύθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ροζοκτάσταση σε σχήματα και χρώματα και είναι ονειρικό χρώμα και εντυπωσιακό ως δημιουργία !
    Διάβασα τα σχόλια , α ώστε η κυρά του Ιονίου είναι η ξεσηκώστρα!!! Χάρηκα που σε γνώρισα στην έκθεση της Μαρίας , η δε Χαρά επάξια προλόγισε την δημιουργό !
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους άλλους έχω ευεργετικές επιρροές Μαρινικόλ μου και σ αυτήν μου αντιστάθηκε λίγο παραπάνω,αλλά...ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!

      Διαγραφή
  26. I love your pink and sweet decoupage.Your creations are very romantic.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το ντεκουπάζ είναι μια γλύκα, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τις γειτόνισσες από πάνω!
    Και σκεφτείτε κορίτσια ότι άνοιξη έχουμε ουτε καν του Αγιου Βαλεντίνου...
    Ετσι είναι, μ' όποιο δασκαλο καθίσεις... τα λέει ο λαός αλλά ποιος τον ακούει;
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρνιόταν λυσσαλέα να το παραδεχθεί Νικούλι μου τόσα χρονια, αφού την τραβούσε...τίποταααααα, γαϊδούρι ξεκαπίστρωτο!!!

      Διαγραφή
  28. Μας τρελαίνεις κορίτσι όποια διάθεση κι αν έχεις κόκκινη, πράσινη, ροζ όπως τώρα να είσαι καλά!!!!!!! Φιλάκια πολλά...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εξαιρετικές όλες οι ντεκουπαζοδημιουργίες σου!!!Πλημμύρισες με κέφι και ομορφιές το σπιτάκι σου-)
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ξέχασα να σου πω...το σπιτάκι σου το έχω πάντα κρεμασμένο δίπλα σε ένα παλιό ρολόι που έχω στον τοίχο-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ντεκουπάζ, εκθέσεις, συναντήσεις, χαρές, γέλια.Να είστε πάντα καλά και να γεμίζει η ζωή σας με όλα αυτά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραίο το κασπό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μισιρλού είσαι φοβερή σε ότι κι αν έχεις κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να πω την αλήθεια δεν σε είχα για τόσο "ροζ" τυπο! Αλλα ο άνθρωπος εχει πολλα πρόσωπα τελικα! Ομορφα και ρομαντικα οπως τα λες! Σου ευχομαι να περνας ωραια στην ροζ παραμυθενια φαση σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάξερες πόσο ροζ κρύβει μέσα του αυτό το μαύρο!!!

      Διαγραφή
  35. Νά εκφράσω τόν θαυμασμό μου,Μισιρλού,γιά τίς πανέμορφες δημιουργίες σου!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πόσο ρομαντικά!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μισιρλούκα μου! Μου αρέσει η φάση του ρομαντισμού που περνάς, σιγά μην αυτοχαστουκιστείς καλέ !! :)
    Είναι όλα πανέμορφα, σου πάει το ροζ !!
    Φιλάκια γλυκούλα μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πανέμορφα, ρομαντικά, καλλιτεχνικά, ότι και να πω θα είναι λίγο. Καλά κάνεις και περνάς τη φάση σου Μισιρλούκι μου, γιατί κάνεις θαύματα, όχι ότι δεν κάνεις και στη ζωγραφική. Είσαι τυχερή, ότι πιάσεις το απογειώνεις, να είσαι καλά κοριτσάκι μου, πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σίγουρα μετέφερες και στους αναγνώστες, μέσα από τις δημιουργίες, τη ρομαντική σου διάθεση ...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ......" Δε μπορω να το κρυψω...περναω φαση ρομαντισμου και αγαπης!!! "

    Ε, δεν φάνηκε καθόλου !!!! αχαχααχα
    Έλαμψε όλο το blog και όχι μόνο έλαμψε αλλά εισπράξαμε και όλη αυτή την φάση ρομαντισμού και αγάπης !!!!!!
    Είσαι σε μια πολύ όμορφη φάση και πάντα έτσι να είσαι !!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λοιπόν, γλυκειά μου, σου πάει πάαααρα πολύ ΚΑΙ το decoupage!!!! Και ροζουλί και ρομαντικό και δαντελένιο!!! Τι άλλο να θέλουμε εμείς τα μικρά (!!!!) κοριτσάκια!!! Keep going (ειδες , το αγγλικό δινει και παίρνει- χαχα) και άσε μας να χαζεύουμε με τις πανεμορφιές σου!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μετά το γνωστό....γλυκό του κουταλιού ή Χαρά, Χαρουλίτα, Χαρούλα και όλα τα συναφή πως να μην γίνεις ροζ;;; Κουβαλάει τον ρομαντισμό των Επτανήσων παιδάκι μου και τον μεταδίδει σε ότι αγγίζει!!! Εεεεεε πολύ θέλεις και εσύ;;;
    Έχεις απόλυτο δίκιο για τη χειροτεχνία, είναι φάρμακο!!!
    Πάντως το πρόβλημα της Σμαραγδένιας το είχα και εγώ όταν πήγα να φτιάξω ένα σεντουκάκι, δηλαδή μεγάλη επιφάνεια!
    Ελπίζω ο φετινός χειμώνας να είναι αρκετά δημιουργικός!!!
    Σε φιλώ γλυκιά μου ντεκουπατζού και σου εύχομαι καλό Π/Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μπράβο, οι επιρροές ν αναγνωρίζονται πόθεν προέρχονται, γιατί κάάάποτε μούκανε τη μπόσικη και ειρωνευόταν τη ρομαντικίλα μου, που νάξερε οτι θα κόλλαγε (έρωτας ,είναι η αιτία,χαχαχαχα) κι όχι μόνο αυτό θα της άρεσε κιόλας και θα επιβραβευόταν τα μάλα!!!
      Τα ΜΠΡΑΒΟ όλα δικά της,γιατί είναι μαστόρισα σ ό,τι κι αν κάνει

      Διαγραφή
  43. Καλέ τι ρομαντίκ!! Πολύ μου αρέσει!! Και εγώ μια τέτοια περίοδο περνάω ... ραμαντισμού άνευ λόγου και αιτίας. Πειράζει; Καλό Σαββατοκύριακο και από εδώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φίλη μου είσαι και η πρώτη Ντεκουπαζού!!!!! Υπέροχα τα κάνεις ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ!!!!! Όσο για τις συναντήσεις απλά σας ζηλεύω που δεν έχω τη δυνατότητα να είμαι κι εγώ κοντά σας:( Όμως χαίρομαι που περνάτε καλά και νοιώθω κι εγώ χαρούμενη!!! Όσο για το ρομαντισμό νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο και σαν έμπνευση αλλά και σαν τρόπος ζωής! Συνέχισε έτσι... κι εγώ μαζί σου!!!! Φιλάκια πολλά! Καλό Π/Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η δουλειά υπέροχη γεμάτη φαντασία και μεράκι!!!Η καλοστημένη και επιμελώς επιμελημένη φωτογράφηση μαζί με την καταλληλη επεξεργασία απογείωσε τις ρομαντικές και χαδιάρικες δημιουργίες σου Πάντα φεύγω με ενα χαμόγελο ευχαρίστησης!!! Καλό σου ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Απίθανες δημιουργίες!!! Λατρεύω το πόσο γλυκές και ρομαντικές είναι!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να συνεχίσεις λοιπόν να είσαι ρομαντική ντεκουπατζού γιατί ο,τι έφτιαξες είναι τέλειο!!! ΦΙλάκια, καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μισιρλάκι είναι υπέροχα!
    Λατρεύω το ροζ κι εσύ γέμισες με ομορφιά τα μάτια μου! Γεια στα χεράκια σου!

    Φιλάκια, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Υπέροχααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πανεμορφες οι ροζ σου δημιουργιες οπως και ολες σου οι κατασκευες!!
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπα δεν τις παω τις χαρτοπετσετες................τις χαρτοπετσετες να εξηγουμεθα.......οχι τις δημιουργιες σου......καθ ότι ειναι πολυ ρομαντικες......Αλλα δεν τις παω άλλο,τις εχουμε κόψει στο σπίτι απο καιρό,σκουπιζομαστε πλεον με εφημεριδες, δεν συμφέρει...Τώρα λεει με την νεα φορολογικη δηλωση θα πρεπει να δηλωνουμε και ποσες χαρτοπετσετες καταναλωνουμε το χρόνο (Σου λένε αν καταναλωνεις πολλες χαρτοπετσετες αυτο σημαινει οτι τρως πολυ αρα εχεις λεφτα, αρα εισαι πλουσιος ................ασε που μου ζαρωνανε στο ντεκουπαζ.............Ριζοχαρτο παιδι μου................τελειο............τωρα που μαθαμε να το τυπωνουμε κι όλας..........Αντε καλο σας βραδυ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή