18/11/13

DO IT WITH LOVE






Το σπιτακι της χαρας.
Ενα σπιτακι που φτιαχτηκε για ιδιαιτερο λογο.
Για μια πολυ καλη,ξεχωριστη φιλη.




Φτιαγμενο με χρωματα που αγαπα
και με στοιχεια που την χαρακτηριζουν..
Καρδιες,τριανταφυλλα,πεταλουδες,φιογκοι,δαντελες...



Ειναι μια ξεχωριστη παρουσια στο διαδικτυακο χωρο της χειροτεχνιας.
Ειναι αγαπητη σε πολλους(σφαζομαστε για μια θεση στη καρδια της χαχαααα).
Ψηλη (το α και το ω,ατιμη κενωνιααα..)χιχιιιιι
Δημοφιλης(ανετα κατεβαινει σε μπλογκοεκλογες!!!),
Καλλιεπης,με εξυπνο χιουμορ.
Αθεραπευτα ρομαντικη...δωστης θησειο,πλακα και παρτης την ψυχη..
Πολυ καλη ντεκουπατζου(και οχι μονο) και μαγος του κρακελε...
Το εμφανιζει και το εξαφανιζει χωρις να το θελει χαχααα
Τωρα τελευταια,κατεβαινει δυναμικα με αναρτησεις ως γαζωτρια- κοπτοραπτου.
Διαπρεπει και στη ραπτικη.(τρεμε γελαστη κλωστηηη)
Μπορει να ξεκινησει να φτιαξει δεντρο αλλα να της βγει παπουτσι...ωραιο παπουτσι ομως!!!χιχιχιι





Ξεχασα το κυριοτερο!ειναι και πολυ καλη ζωγραφος!
(αλλα αδαμαστο ταλεντο βρε παιδι μουυυ!!!
Της λεει η δασκαλα,κανε μηλο και εκεινη κανει τα καντουνια της κερκυρας χαχαχαα)
Για να την κοντρολαρουμε της βαλαμε δυο δασκαλες...αλλα...αγυριστο κεφαλι...




Απο οτι καταλαβατε, ειναι μια δυσκολη περιπτωση,...
αλλααα...της εχουμε αδυναμια.... :)
Την αγαπαμε και την ξεχωριζουμε!


το σπιτι της χαρας


Καντο με αγαπη λεει εκεινη.
Και εγω νομιζω οτι χωρεσα ολη την δικη μου σε τουτο δω το σπιτι.

Σας φιλω και ευχομαι,εσεις να εχετε μια υπεροχη εβδομαδα
και εγω να την γλυτωσω απο την Χαρα χαχαχαα



46 σχόλια:

  1. Υπέροχο είναι misirlou!!!Μπράβο σου...Εϊναι τα χρώματα και σχέδια που αγαπώ και εγώ πολύ...Σίγουρα και η φίλη σου Χαρά θα το λατρέψει....Εγώ πάντως, χαίρομαι που περνάς ακόμη την φάση ρομαντισμού και αγάπης!!!!
    Καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κι εγω να διαρκέσει,της έκανα γερη δόση αναισθητικού αυτή τη φορά,να κρατήσει μέχρι την επόμενη επίσκεψη
      Εni μου ΚΑΙ ΝΑΙ,το λάτρεψα!

      Διαγραφή
    2. Κι αν έρθεις ξανά σύντομα, βλέπω ν'αρχίσει να φορά και ροζ φουστανάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται ότι το έκανες κι εσύ με αγάπη, έγινε πανέμορφο !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχειλίζει από αγάπη , γιατί η Χαρά την αξίζει και την δικαιούται!!!!
    Υπέροχο το σπίτι της αγάπης!!!!!!
    Και όπως βλέπεις Μισιρλούκα μου κάνω το ντεμπούτο μου με μιά τόσο χαρούμενη ανάρτηση!!Καλώς όρισα!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέραμε ότι θα έκανες ντεμπούτο με μία ανάρτηση -αφιέρωση Χρυσανθάκι,να την είχαμε κανει νωρίτερα,την αγιογραφία (λέμε τώρα,γιατί έτσι με βλέπει, μη βλέπεις που το διακωμωδεί)
      Καλώς επέστρεψες,ας ελπίσουμε οτι θ αργήσουν να ξαναγεννήσουν τα τέκνα,μη σε στερήσουν άλλο απο μας

      Διαγραφή
    2. Ε όχι και να σταματήσουμε τη διάδοση του είδους για το blogging!!! Τεκνοποιείτε με την άνεσή σας Χρυσανθάκι μου... το έθνος σας χρειάζεται!

      Διαγραφή
  4. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ! ΤΥΧΕΡΗ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο τυχερη που πήρα εργολαβία την απάντηση των σχολίων...

      Διαγραφή
    2. Δεν φτάνει που απαντάς στα 200+ δικά σου τώρας πολλαπλώς σχολιάζεις παντού !! Πες μου χαρά τσι ψυχής μου πότε προλαβαίνεις!!!!

      Διαγραφή
  5. Πως έγινες ρομαντική για χάρη της, το ανέχτηκα... πως μου 'γινες και καλλιεπής (καλά μας τσάκισες στρατηγέ μου!) ε αυτό είναι πολύ βαρύ για να τ'αντέξει άνθρωπος....χαχαχαχαχα!!! Πονηρό Μισιρλάκι (γιατί δούλεψες κρυφά και με σχέδιο)... είναι αριστούργημα και το σπιτάκι σου και η περί ης ο λόγος. Πιο ροζ και πιο δαντελωτό δεν γίνεται!!! Αγαπάμε Χαρά... τι πρωτότυπες που είμαστε...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ρε Βιλλιώτη,Δασκάλα Α, ασήκωτο τέτοιο φορτίο μόρφωσης!!!

      Μ αρέσει που αγαπάτε και ξέρετε κι εσείς κι ας ...

      Διαγραφή
  6. Γιατί το περιορίζεις στις μπλογκοεκλογές ?
    Μπορεί να χτυπήσει και βουλευτικές !!!!!!
    Υ π έ ρ ο χ η και ιδιαίτερα καλόγουστη κατασκευή, αντίστοιχη του
    βεληνεκούς της παραλήπτριας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Παρά τα βουντού που έχω κάνει στη ραπτομηχανή της, δεν πτοείται
    και συνεχίζει ακάθεκτη με το χέρι...
    Την αγαπάμε πολύ.
    Με το καλημέρα σας, αγαπήσαμε, όμως κι εσένα !
    Πολλά φιλάκια στου στέλνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανόνας πρώτος: Οι αξίες δεν αναγνωρίζονται πάντα,διότι κατέβηκα σ εκλογές Δημοτικές και ...απέτυχα.Βέβαια απο τον καναπέ μου πήρα απίστευτες ψήφους,αλλά τα λαμόγια πρωτευσαν κι επεβλήθηκαν
      Δεύτερον,επιτέλους αποκάλυψες τις σκοτεινές σου δυνάμεις επι της ραπτομηχανής μου. Καιρό το περιμενα να συμβεί
      Οσο για τον έρωτα απο την πρώτη ματιά...ο Ολυμπος κι ο Κίσσαβος τα δυο βουνά μαλώναν,ασχολίαστο περαιτέρω.

      Να σκεφτείς πόσο ταραγμένη ήσουν που σχολίαζες,που έγραψες "στου",για σένα είναι σημάδι κακό!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Το'χεις κάνει κι αυτό;;; Πόσα μας κρύβεις ακόμα;

      Διαγραφή
  7. Έβαλες όλη την αγάπη σου και έγινε τελείως ξεχωριστό σαν την παραλήπτρια του!!!! Πολλά φιλιά... καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχοκαλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hola un bonito trabajo lleno de amor en unos colores tan delicados. Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θαυμάζω τις θεραπευτικές μου ιδιότητες! Και ποιός να μου τόλεγε... Οτι όχι μόνο θα σε μεταμόρφωνα σε μια ροζ νεράιδα αλλά οτι θα είχες και τέτοια γραμματολογική μετάλλαξη. Προβλέπω ο Πατηνιώτης να παθαίνει το ίδιο σοκ μ εμένα και άντε να τον συνεφέρουμε! και να σκεφτείτε οτι γι αυτό το αποτέλεσμα έφτασαν μόνο δύο επισκέψεις μικράς διάρκειας... Τι είμαι τέλος πάντων; ούτε καθαρτικό τέτοια αποτελεσματικότητα!
    Φτου σου κοπελάρα μου(που λέει ο λόγος) μη σ ε ματιάσω και ξαναγυρίσεις στη dark περιοδο σαν Emo.
    Nα μην πω δε οτι επιτέλους αναγνωρίζεις τη διαφορά ύψους μου...όσο για την αναγνώριση των καλλιτεχνικών μου δυνατοτήτων ,με δύο δασκάλες και στούρνος νάμουνα κάτι θα έπαιρνα...(ποιός στη χάρη των δασκάλων!!!χαχαχα)
    Τα υπόλοιπα θ αφήσω να τα κρίνουμε στην πορεία.
    Πάντως το σπιτάκι τόχω και το καμαρώνω σαν ροζ ζαχαρωτό απο μια καλλιτέχνιδα που προσπαθώ τουλάχιστον να πλησιάσω έστω κι απο μακρυά κι απο μια φίλη,που μπορεί να μου τα χώνει ενίοτε (ε΄συ περισσότερο απο μένα,μην κοιτάς που δε τα λέω...)αλλά όχι πάντα αδίκως κι όχι χωρίς ΑΓΑΠΗ.Τα αισθήματα αμοιβαίαααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια μετάλλαξη ούτε οι τσιπούρες! Να μη πω για τις ζαργάνες γιατί θα μπερδευτούμε...

      Διαγραφή
    2. Με τόσες σφήνες εδώ μέσα ξεπερασες και μενα Χαρα.. αλλος έχει το ονομα θαρρώ και άλλος την χάρι... αλλά κι η βιλλιώτη δεν παει πίσω... χι.χιχ. ειναι να μην παρετε φόρα..εσεις οι δύο....χι.χιχ. αλήθεια το Μισιρλακιμισιρλάκι γιατί λειπει;; που ειναι να σφηναρει;;χι.χιχ.

      Διαγραφή
    3. Ρουλιτσα μου εσυ σφηναρες αλλα δε σχολιασες!χαχαχαα
      Κι εγω εδω ειμαι αλλα ....ξερεις πρεπει να δουλεψω και λιγοοοο χαχχααα

      Διαγραφή
  11. Καλέ αυτό το υπέροχο σπίτι είναι για την πρέσβειρα του Ιονίου;;;; Τέλειο!!!!!!!!!!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το σπιτάκι και καταπληκτική η περιγραφή σου. Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wow!!!!! Very adorable , sweet and romantic.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩω!!!!!!!!!!!!! Τι βλέπουν τα μάτια μου!!! Θαυμάσιο!!!! Εξαίσιο!!!! Καλέ τι αγαπησιάρικο σπίτι είναι αυτό;;; Μούρλια και σούπερ ρομαντικούλι!!!!!! Μία Χαρά την έχουμε!!!! :P :P Μπράβο!! Λατρεμένο!!!! Τα φιλιά μου και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ μαζί σου Μυσιρλούκα σε ότι αφορά στη Χαρά ! Εχουμε μαζευτεί κοντά της και μας κάνει απίστευτη παρέα με το χιούμορ της , τις ατάκες της , τους στίχους , τις δημιουργίες τι άλλο να πω η γυναίκα!!
    Τόσο ροζ μόνο στο Χαρουλίνι ταιριάζει και καλά της έκανες !! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μα πόσο ρομαντικό! τα παστέλ του χρώματα είναι ακαταμάχητα! ξετρελαθηκα με τις πεταλουδίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όντως χώρεσες όλη την αγάπη σου σ΄αυτό το σπίτι... είναι πανέμορφο!! Να το χαρεί η Χαρά μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ............και εγω να την γλυτωσω απο την Χαρα .............. τί εννοεί ο ποιητής; και γιατι να γλυτώσεις; αυτο δεν θα το αφήσουμε ποτέ!!! και κανείς δεν το επιτρέπει! χαλαλι στον κόπο σου Μυσιρλού μου!Τόση Χαρά, τόση ΑΓΑΠΗ, χωραει στο δαντελενιο σου σπιτακι! Θα το χαρεί και θα το κατοικήσει! γιατί η χαρά, χωράει παντού! όπως και η αγαπη!και η φιλια! και πολλά πολλά άλλα που όλες εχουμε μες στη καρδιά! να είσαι καλά! φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη δημιουργία για μια υπέροχη μπλογκοφίλη!!!!! Εύγε και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα χρώματα!Τυχερή η Χαρά που θα το πάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ονειρεμένο το σπιτάκι της Χαράς, πολύ τυχερή αλλά φαντάζομαι ότι τ΄αξίζει κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφο το σπιτάκι της Χαρούλας!!!!!!!!!!!! Μπράβο Μισιρλού μου!!! Ζωγράφισες πάλι!!!!!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την τίμησες, όσο δεν πάει άλλο την Χαρούλα μας,τόσο στα λόγια ,όσο και στα έργα!!!!
    Χαρά μου, μεγάλη η χάρη σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ω υπέροχο! Πολύ ταιριαστό με την παραλήπτρια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τρελή η περιγραφή της Χαράς!!!! Χα χα χα!!!! Είναι όντως ξεχωριστή και πράγματι αν υπήρχαν blogoεκλογές θα έβγαινε πρώτη και με διαφορά!!!! Όλοι την αγαπάμε δίχως άλλο!!! Το σπιτάκι σου πάντως είναι γεμάτο από αγάπη και φαίνεται...!!! Φιλιά και στις δυο σας!!!!
    Υ.Γ Ένα ευχαριστώ είναι λίιιιιιιγο!!!!! Σε φιλώωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δημιουργός και παραλήπτρια! Δημιουργίες, δημιουργίες, δημιουργίες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγω απλά την αγαπώ...Και το λέω με πάσα ειλικρίνεια! Γιατί είναι απλά ακομπλεξαριστη, γλυκια και δοτικη. Η πιο καλη παρουσια σε αυτη τη γειτονια. Και η ζεσταστια της με βρηκε απο την Ζακυνθο ως τον Πειραια...
    Και το δωρο της οντως την αντιπροσωπευει! Ειναι πολυ γλυκο!
    Να την προσεχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ταυτίζομαι μαζί σου σε οτι την καταλογίζεις και υπεραυξάνω !!! το υπέροχο σπιτάκι της ταιριάζει α π ό λ υ τ α και τα δύο μαζί σκορπίζουν χαρά και χαμόγελα στην όμορφη γειτονιά μας!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφο, απίστευτα ρομαντικό το σπιτάκι της Χαράς!! Ξεχειλίζει από αγάπη, γλύκα και χαρά!! Ετσι, για να ταιριάζει στην παραλήπτρια!! Φιλάκια και να'στε και οι δυο πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ήρθα κι εγώ να θαυμάσω.....καλά καλέ μη φωνάζεις.......ξέρω, άργησα λίγο αλλά ξανάρθα!!!
    Το σπιτάκι της Χαράς δε θα το φανταζόμουν κάπως αλλιώς. Έβαλες κάθε τι που τη χαρακτηρίζει και το γέμισες με τα χρώματα της αγάπης και της ζουζουνιάς. Είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πραγματικα εβαλες πολυ αγαπη και η δικη μας θα στην δειξουμε με το βραβειο που σε περιμενει να το παραλαβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πανέμορφο !!!!!!!!!!
    πέρασα πολύ αργά αλλά αυτό παραμένει υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος12:16 μ.μ.

    σου ευχομαι καλες γιορτες.τα χερακια σου παντα δημηουργικα που κανουν θαυματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή