8/12/13

CHRISTMAS ORNAMENTS BLACK & WHITE



Μια παραλλαγη χριστουγεννιατικων στολιδιων σε ασπρο-μαυρο.



Τα εφτιαξα για μια φιλη που το δεντρο της ειναι λευκο.




Λατρευω τη διακοσμηση με ασπρα και μαυρα στοιχεια.
Ομολογω οτι δε περιμενα να αρεσει τοσο πολυ το αποτελεσμα.






Προς το παρον,παρτε μια ματια  στις ασπρομαυρες καρδιες μου ....και αναμεινατε 
την επομενη αναρτηση που θα εχει πιο κλασσικα -vintage στολιδια!
Σας αφηνωωω τωρα.γιατι υπαρχει οργασμος εργασιων!!!! χαχαχα
Σας ευχομαι μια ομορφη και γλυκια εβδομαδα.

Σας φιλωωωωωω




40 σχόλια:

  1. Υπέροχα,υπέροχα,υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα ,πρωτότυπα και ξεχωριστά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχες οι καρδούλες! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα !!!!!!!!!!
    Πανέμορφες καρδούλες φτιαγμένες από μια γλυκιά καρδιά!!!!!!!! Φιλιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Your hearts are marvellous and very elegant...very adorable
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα και τα ασπρόμαυρα στολίδια σας. Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα!!!!Λατρεύω την ασπρόμαυρη διακόσμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ασπρόμαυρο με μια μικρή πινελιά κόκκινου , είναι το στοιχείο μου κυρίως στο ντύσιμο , οι καρδιές σου πολύ φινετσάτες και εσύ πολύ ευφάνταστη Μυσιρλού μου
    Φιλάκια καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα έχω δει κ απο κοντά κ ειναι φανταστικά. Μπραβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απόψε ταυτίστηκα με την ανάρτηση...
    Οσο για τις δημιουργίες, να επαναλάβω οτι είναι μαγευτικές;;;;Επαναλαμβάνομαι και δεν μ αρέσει
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ ιδιαίτερα ... μ αρέσουν πολύ !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΑ,ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!
    ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΩ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ! ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!!!!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΓΙΝΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΟΥΛΕΣ;
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε εις το Άσυλον προς παραλαβή παιχνιδοβραβείου! Ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  16. Κοριτσάκι το εκανες πάλι το θαύμα σου! Πανέμορφα τα στολίδια καρδούλες, υποκλίνομαι!!!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια στα μαγουλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι υπέροχα. Απόλα που είχε κάνει και εγώ αυτα είχα ξεχωρίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαντάζομαι πώς θα δείχνουν πάνω στο λευκό...διαχρονική και εξαιρετική αντίθεση!!! Βάλε και ένα συν στην πρωτότυπη ιδέα..!Αναμένουμε τα υπόλοιπα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μ'αρέσει το άσπρομαυρό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι φοβερά!!!! Να σου πω ένα μυστικό; Θα τα άφηνα άνετα κάπου μέσα στο σπίτι όόόλο το χρόνο...
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειναι υπεροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τις λάτρεψα αυτές τις ασπρόμαυρες καρδούλες......επιμένω ότι από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφες!!!
    Και κοίτα......μη χαζεύεις πολύ πολύ γιατί τα Χριστούγεννα έφτασαν.....έχεις πολύ λίγο χρόνο για τα υπόλοιπα.....βιάσου!!! χαχαχα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχεις κάνει απίστευτες δημιουργίες όλο αυτό το διάστημα που είμαι... χαμένη στο διάστημα!! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για το ενδιαφέρον σου!! Χάρηκα πολύ που με σκέφτηκες... Και ναι είμαι μια χαρά, χρόνος μόνο μου λείπει!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσομέλισσες4:06 μ.μ.

    Tόσο σικάτες, τόσο ιδιαίτερες, τόσο πρωτότυπες...!!! Οι μοναδικές καρδιές σου κάνανε τις δικές μας να χτυπάνε πιό δυνατά από
    ενθουσιασμό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε, όχι και να μη προλαβαίνω τις ανάρτήσεις σου; Είπαμε... Χριστούγεννα, Χριστούγεννα, αλλά σε παραφώτισε το άστρο φέτος!!! Ξεχωριστός και πολύ πρωτότυπος συνδυασμός Μισιρλάκι! Άξιο ξωτικό κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχα όλα!!! Μπράβο Μισιρλού μου!!! Πολύ πρωτότυπα τα στολίδια σου!!! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το άσπρο - μαύρο δεν είναι το χρώμα μου, αλλά οι καρδιές σου
    με κάνανε να αλλάξω γνώμη.
    Υπέροχες, για να χρησιμοποιήσω και εγώ αυτήν την λέξη......
    Ιδιαίτερες με μια θεατρικότητα..... έρχονται από μια άλλη εποχή.....
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπεροχα τα στολιδακια! Αν κ δεν εχω ξαναδει τετοιο συνδυασμο σε χριστουγεννιατικα ομολογω οτι ξετρελαθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Πολυ πρωτοτυπα και ομορφα τα στολιδια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εντυπωσιακό.. όπως και ναναι. τα ασπρόμαυρα.. είναι ενδιαφέροντα!! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μισιρλούκα-ξωτικό του Άη Βασίλη, μου αρέσουν πολύ τα ασπρόμαυρα.
    Και θα ταιριάζουν πολύ όμορφα σε λευκό δέντρο!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εντυπωσιακότατα τα ασπρόμαυρα!!!!!
    Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. έφτιαξα και εγώ πολλές καρδιές και τις στόλισα ποικιλοτρόπως, όμως την ομορφιά των ασπρόμαυρων δεν την άγγιξε καμμιά τους! Καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή