1/12/13

CHRISTMAS ORNAMENTS diy



Βρισκομαι σε μια ομορφη περιοδο με εντονη δημιουργικη διαθεση!
Με εχει επηρεασει ο ερχομος των Χριστουγεννων.


Ο χωρος μου θυμιζει εργαστηρι του αη Βασιλη χιιιι

CHRISTMAS CLAY ORNAMENTS 


Εχω και παρεουλα τη φιλη μου τη Βικη,η οποια μολις εμαθε ντεκουπαζ και εχει εθιστει χαχαχα

decoupage σε ξυλινες καρδιες 

wooden ornaments

Μπαινουμε στο εργαστηρι,φοραμε τις ποδιες μας,
βαζουμε και την χριστουγεννιατικη μουσικη μας
και μην μας ειδατε χαχαχα.
Με τις ωρες βαφουμε,τριβουμε,κολλαμε....
γελαμε και ολο κατι μασουλαμε χαχαχαχα.Σα τα ξωτικα του αη Βασιλη !!!


Κανουμε απλες κατασκευες απο πηλο σε διαφορους συνδιασμους και χρωματα.


Περναμε ομορφα και δημιουργικα φτιαχνονταςδωρακια για φιλους και στολιδια για το σπιτι μας.
CHRISTMAS CLAY ORNAMENTS 

χριστουγεννιατικα στολιδια απο πηλο


Σημερα ειδατε την πρωτη φουρνια μου ...ετσι για να μπουμε στοι κλιμα.

CHRISTMAS CLAY ORNAMENTS 

Εχουμε και συνεχεια ....αλλα στην επομενη αναρτηση .
Προς το παρον σας αφηνω και σας ευχομαι καλο μηνα .
Σας φιλωωωωωωω


Μisirloumisirlou

73 σχόλια:

  1. τα ομορφοτερα και πιο τσακπινικα ξωτικαααααααα......πολυ ταλεντο και εμπνευση...εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..τι αλλο να ζητησει ο Αη Βασιλης!!!!!!
    καλο μηνα θρυλε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακια ζουμερα!
    υ.να στειλω πομελο?χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο κοριτσάκια.....έγιναν άπαντα εξαιρετικά. Και του χρόνου να είστε γερές και δημιουργικές και να ξαναφτιάξετε (δεν έχω καμιά αμφιβολία περί τούτου....) Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικά!!!!! Μπράβο ταλαντούχα κορίτσια! Δε χορταίνω να τα βλέπω και να τα θαυμάζω! Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9:58 μ.μ.

    Μισιρλούκο μου είναι υπέροχαααααα!!!
    Τα ασπρόμαυρα τα είδα από κοντά!!! Καταπληκτικά!!!
    Υποκλίνομαι!!!
    Αγαθή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!!
    ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΠΙΣΚΟΤΕΝΙΑ ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΚΑΛΕ!!!
    ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλό μήνα. Υπέρ παραγωγή από κάθε πλευρά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α!! καλό μηνα mysirlou μου! κάπου,.. κάτι είδα, κάποια....είπε: μη δω καρδιά αναστατώνομαι...
    αναρωτιεμαι : τίς είδε;
    καλό μήνα, με τόση αγάπη όση εκπέμπουν όλες οι καρδούλες σου μαζί! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις είδα Μπαρμπουνάκι σε ιδιωτική πρώτη προβολή,μόλις ξεφούρνισε την ΄πρώτη δόση!!!χαχαχαχα
      Αλλά είμαι χαρούμενη περισσότερο, που περνάει αυτή την παρατεταμένη Αγιο Βαλεντίνικη περίοδο,το μωρό μου

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξετρελάθηκα! Μπράβο σας κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες οι καρδούλες, μπράβο κορίτσια.
    Καλό μήνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα κοριτσάκι μου, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημιουργίες γεμάτες αγάπη και ρομαντισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα μα όλα είναι υπέροχα !! Αν τρωγόταν κιόλας ,μόνο θα έτρωγα ,δουλειά δεν θα έκανα ! Σε ζηλεύω που το κλίμα των Χριστουγέννων σε κάνει ακούραστη και δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απλά . . . τέλεια, όπως πάντα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο μήνας μπήκε πολύχρωμα και εντυπωσιακά!!!!!!!! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eπιεικώς, Καταπληκτικά. Nα γίνουν γούρια και στολίδια για τη Νέα Χρονιά που έρχεται. Να φέρει σ'όλους μας χαρά και χαμόγελα για συντροφιά και 2014 αγκαλιές για δύναμη και αγάπη. Γεια στα χεράκια σας και Καλές Γιορτές. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλήθεια πόσες φουρνιές θα βγάλεις ακόμα για να μου αποδείξεις οτι σ έχω συγκλονίσει;;;; Με τρομάζεις...
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑ, γιορτινό,καυτό
    απο την Κλεό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα !
    Τι εντυπωσιακές δημιουργίες !!!!!!!
    Καλή συνέχειααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπραβο κορίτσια.... τι υπέροχα!!! μου φτιάξατε τη διάθεση!
    καλό μήνα και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειες καρδούλες !!!!!!!!!!!!χαρούμενες !!!!!!!!!!!!!! και γουστόζικες !!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα καλές και χαρούμενες γιορτές.
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ουάου!!!!!!!!!!!!! Τέλεια όλα... θα μου πεις τι άλλο μπορεί να ήταν!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφο μήνα γεμάτο δημιουργία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ύπέροχα, φανταστικά, ζουζουνιάρικα, τσαχπίνικα!!! Καθένα έχει και τη δική του ξεχωριστή χάρη......δε σταματώ να τα θαυμάζω. Τολμώ δε να πω πως από κοντά είναι ακόμη πιο τέλεια!!!!
    Καλό μήνα και έτσι σε θέλω, αυτή τη διάθεση να έχεις πάντα!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα όλα!!! Η μια εκδοχή καλύτερη της άλλης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι πανέμορφα ολα αλλά ομορφότερα όλων τα ασπρόμαυρα! τόσο ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΄Εχω ξετρελλαθεί !!!!!!!
    Απίστευτα είναι όλα !!!!
    Φιλάκια πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα!!!! Το ένα καλύτερο από τα άλλα... τόσες καρδιές!!!!!!!!!!! Πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Να ήμουν κι εγώ μαζί σας...!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό και έτσι γιορτινό μήνα να έχεις Μυσιρλού μου με όλα αυτά τα μονα;δική στολίδια και στολίσματα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι όλα πανέμορφα !!!!
    Και πολύ ξεχωριστά χρώματα !! Μπράβο κορίτσια !!
    Καλό και δημιουργικό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κοριτσάρα μουυυυ!!!! Τι χριστουγεννιάτικες ομορφιές είναι αυτές; Πώς να μην έχεις απίστευτη έμπνευση όταν πρόκειται να ταυτιστείς με τα ξωτικούλια του Αη Βασίλη...!!!! Καλή συνέχεια σε ότι απίστευτο (σίγουρα) ετοιμάζεις!!!! Σε φιλώωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΩ ΠΩ!!!ΤΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ;
    ΚΑΛΟΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Te serduszka sa piekne, wspaniała świateczna ozdoba:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπεροχα! Θα ηθελα να ειμαι μαζι σας οταν δημιουργειτε τα αριστουργηματακια σας, να χαρω κλιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό μήνα να χεις Μισιρλού!!! Είναι τέλειες οι καρδιές σου και μου φαίνονται αμέτρητες!!! Μπράβο σας για το κέφι και τη δημιουργικότητα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πω! πω! Ολόκληρη κολεξιόν από καρδιές και η μία καλύτερη από την άλλη.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφα όλα. Καλές εορτές να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφα!!! Καλό δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσομέλισσες12:02 μ.μ.

    Καλό μήνα και καλές γιορτές, μας βάλατε στο κλίμα με τις πανέμορφες καρδιοδημιουργίες σας !!! Η έμπνευσή σας καταπληκτική !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλό μήνα!!!!Οι καρδιές είναι τέλειες,δεν μπορούμε να πούμε ποιες μας αρέσουν περισσότερο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παρα πολύ ωραια!
    Να εχεις εναν υπερ-γιορτινό μηνα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι όλα υπέροχα!!! Μα, καλά, ΠΟΣΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ;;
    Καλή συνέχεια στο έργο σας, ξωτικά του Αη-Βασίλη!!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!ΤΟ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ !!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι όλα πανέμορφα, τρελάθηκα με τα ασπρόμαυρα είναι τόσο σικάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μας άφησες πάλι με το στόμα ανοιχτό και μπράβο σου! Υπέροχα όλα, λάτρεψα τις πράσινες καρδιές!!! Καλές ετοιμασίες λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απίστευτα όμορφα!!!!!Μπράβο!!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πω πω καρδούλες!!!!!!!!!!!! Υπέροχες είναι όλες τους, φανταστικά τα χρώματα και οι συνδυασμοί !! Ελπίζω να δούμε και αστεράκια στην επόμενη φουρνιά!!!!
    Καλό μήνα,Μισιρλού μου και καλές γιορτές!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Fantastic! Your hearts are just gorgeous, i love everything you made!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι πανέμορφα, μ' αρέσουν πάρα πολύ Μισιρλού μου!
    Καθε παρεούλα ξεχωριστή, αν και θα ξεωρίσω εγώ λιγάκι αυτά τα ανάγλυφα στο χρώμα του πηλου.
    Καλό μήνα και καλές εμπνεύσεις να έχετε! ( οτι θα' θελα να' μουν ανάμεσά σας το είπα;)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είναι όλα πάρα πολύ όμορφα. Είναι μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καταπληκτικά !!!!όλα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ-πολύ όμορφα και πολύ-πολύ γλυκά!!!
    Καλό Χριστουγεννιάτικο μήνα, καλή συνέχεια στις δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είναι σκέτη Γλύκα!!!
    Καλή συνέχεια και πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πω πω τι όμορφα !!!!!!
    αναμένω την συνέχεια τους!! καλή εμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η πρώτη αίσθηση είναι πως πρόκειται για ζαχαρωτά, μπισκότα και καραμέλες! Είναι τα πιο λαχταριστά χριστουγεννιάτικα στολίδια! Εσύ ξεπέρασες και τα ξωτικά του Άη Βασίλη στην παραγωγή...χαχα... Μπράβο Μισιρλάκι μου. Συνέχισε να περνάς δημιουργικά τις μέρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μα τι ταλαντούχα κορίτσια!!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!! Προς στιγμήν μου φάνηκαν γλυκάκια !!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα, μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καρδούλες;
    Χμμμ!! Μου φαίνεται ότι κάποια σε ....κόλλησε.
    Έχεις χαρούμενη διάθεση;γιατί όχι; Μικρό κοριτσάκι είσαι. Παίξε τώρα που μπορείς ακόμη!!
    Καλό σου μήνα Μισιρλούκα και καλή συνέχεια.
    Κράτα μου μια.....ζαχαρωμένη καρδούλα!!!
    Μην τις ....φας όλες. χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πες μου μια περίοδο χωρίς έντονη δημιουργική διάθεση; Πανέμρφα! Καλό μήνα και καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Είναι τέλεια τέλεια τέλεια!!!!!!!!!Μπράβο σας!!!!!!!!!!Τόσο όμορφα...και τα ασπρόμαυρα ιδιαίτερα!!!!!!!!!!Φιλιάααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλημερα σου σε διαβαζω μεσω αλλων φιλων κοινων και θαυμαζω πολυ ολα σου τα δημιουργηματα, υπεροχα τα στολιδια , καλο μηνα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. γιατι οχι και καρδιες? οι κορες τρελαινονται για καρδουλες τα Χριστουγεννα......καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Απλά υπέροχες οι καρδούλες!!!! Είναι τέλειες!!! Και του χρόνου με υγεία και χαρά, Μισιρλούκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς!!!!!Τα χρώματα,τη διακόσμηση,τη φαντασία ή την πρωτοτυπία και την παιχνιδιάρική διάθεση!!!Τα ξωτικά του Αι-Βασίλη μεγαλούργησαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΥΠΈΡΟΧΑ!!! Μαγεύτηκα με τις όμορφες εικόνες σου .Παραμυθένιες δημιουργίες,γεμάτες από την ποιοτική σου φαντασία .Διαθέτεις γούστο,υπομονή και πολύ αγαπη για ότι μέχρι τώρα έχεις κάνει.... Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις. Φιλάκι καληνύχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις. Μισιρλου έχεις βραβείο!!!1Πέρνα απο το blog να το πάρεις!!!! http://daddycool2403.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλώς σε βρήκα! Σε είδα από τον daddy cool και ξετρελάθηκα με τις δημιουργίες σου! Μπράβο σου καταπληκτικά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Παραμυθένια και πανέμορφα όλα! τα στολιδάκια, Μισιρλούκα!!
    Μπράβο σας!!!!
    Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ευχαριστω ολους σας για τα ομορφα σχολια σας Να σαστε ολοι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολύ πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας!!! Τα χρώματα που έχετε επιλέξει για τις καρδούλες μου αρέσουν πάρα πολυ! Να περνάτε όμορφα στο εργαστήρι σας, να δημιουργείτε με κέφι και πολύ φαντασία! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πω πωωωωω!!!Τι όμορφα που είναι όλα Μισιρλούκα μου!!!Δεν τα είχα δει όταν τ'ανεβασες,τυχαία μπήκα!!Θα ήθελα κι εγώ να ήμουν μαζί σου στο εργαστήρι των ξωτικών!Τι καλά που θα περνάτε!!Μπράβο!!!Σε φιλώ κοριτσάκι μου γλυκό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Oλα πανεμορφα!!!Γεια στα χερια σας!Kαλες γιορτες ευχομαι απο καρδιας.Συγχαρητηρια για το καταπληκτικο σου blog!Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. πανέμορφα όλα τα σχέδια και τα χρώματα !πάντα τα χέρια σου χρυσά !μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τι όμορφα όλα! !!!!! ! καιτου χρόνου με υγεία και δημιουργία. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή