12/1/14

CLAY HOUSE ON THE ROCK



Ξεκιναω την φετινη χρονια με ενα δειγμα απο τα δωρακια 
που εφτιαξα για τους μικρους μου μαθητες.
Ειναι σπιτακια που ειχα ξεκινησει,μηνες πριν,να φτιαχνω 
αλλα τα ειχα παρατησει στην ακρη λογω αλλων υποχρωσεων.


Παρακολουθωντας το σεμιναριο της Καντζαλη ομως,εμπνευστηκα 
και δανειστηκα στοιχεια που με βοηθησαν να τα ολοκληρωσω.
Τα ονομασα τα "Καντζαλακια" χαχαχαχαααα


Τα σπιτακια ειναι φτιαγμενα απο διαφορα υλικα και τοποθετημενα πανω σε βοτσαλα.
Χρησιμοποιησα πηλο ,γυψογαζα,χαρτι,φελιζολ,,συρμα,χρωματα.
Και για να μην μπερδευτειτε....ολα δεν ειναι φτιαγμενα με τον ιδιο τροπο.
Μ αρεσει να πειραματιζομαι με διαφορα υλικα,για να δω την εφαρμογη τους αλλα και το αποτελεσμα.



Κλεινοντας θελω να σας ευχαριστησω,για μια ακομα φορα,
για τα ενθαρρυντικα σας μηνυματα και τα ομορφα σχολια σας.
Σας ευχομαι και παλι μια καλη,τυχερη και δημιουργικη χρονια.

σας φιλω

misirloumisirlou



38 σχόλια:

  1. Ειναι μαγικα!Μου θυμίζουν τον πλανητη του Μικρού Πρίγκιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δλδ μετά το σεμινάριο της Κάντζαλη, θα μπορώ να φτιάχνω κι εγώ Καντζαλάκια ;;; Τρέχωωωωω !!! Τί λές ! χαχαχα
    Και καλά τον πηλό τον βλέπω. Την γυψόγαζα πού την έχωσες και δεν την βλέπω πουθενά ;;;
    Υποκλίνομαι, Θρύλε μου ! Για πολλοστή φορά ! Και τί έχουν να δουν ακόμα τα τσακίρικα μάτια μας !!!
    Ευτυχώς, έχουμε και ένα σίγουρο καλό να περιμένουμε από το ΄14 ! Φιλούρεεεεεεεςςςς !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφα Μισιρλούκο μου! Αυτό που πιάνεις κάτι και το κάνεις δικό σου με τη μία, νομίζω μόνο εσύ το'χεις με τόση ευκολία! Εγώ θα τολμήσω να τα ξαναβαφτίσω και να τα πω τα '' καλικατζαλάκια''...χαχαχα.!!! Είναι τα σπιτάκια που πάμε και κρυβόμαστε, όλα εμείς τα ιντερνετικά καλικατζαράκια, μόλις κάνουμε την σκανταλιά μας...χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχου !!!! Παραμυθένια!!!!!! Νόμισα ότι ξεφύλλιζα εικονογραφημένο παραμύθι !!! Το μπράβο είναι ελάχιστο!!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ Καλικαντζαλάκια ήθελα να τα πω!!
    χχαχαχαχχαχαχα!!!!
    Τι υπέροχα που είναι Μισιρλούκα μας!!!!
    Πόσο μεγάλα είναι;
    Σαν να είναι έτοιμα να βγουν ξωτικούλια από μέσα!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ζουζουνιάρικα σπιτάκια είναι. Είναι τα πιο όμορφα σπιτάκια που έχω δει. Τέ-λει-α!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια!!!! Φιλιάαα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου καλλιτέχνης, αφού ξεκίνησε έτσι η χρονιά σου..φαντάσου τι έχουμε να δούμε την υπόλοιπη. Σε φιλώ και σου εύχομαι μία καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ονειερμένα...πραγματικά λες και είναι βγαλμένα από παραμύθι!!!Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ένα πιο όμορφο από το άλλο με πανέμορφα και τόσο χαρούμενα χρώματα!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα φιλάκια .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι παρα παραπολυ ομορφα οι δημιουργιες σ ειναι ετη φωτος μπροστα!!! θαυμαζω παντα αυτα που φτιαχνεις!!! νομιζω οτι οι μικροι σ μαθητες θα ενθουσιαστηκαν!!!!!κ οι φωτο ειναι εξαιρετικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, δεν έχω λόγια .... είναι όλα καταπληκτικά και πολύ ιδιαίτερα !! Φανταστική δουλειά μπράβο, γειά στα χέρια σου !!!!
    Πολλές ευχές για μια δημιουργική χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι πειραματισμοί σου πράγματι είναι πανέμορφοι όλα μα όλα και κυρίως αν δεν το έλεγες δεν θα φανταζόμουν ότι ακουμπούν σε βότσαλα .Να τα χαρούν τα μαθητάκια σου και φιλάκια σε σένα Μυσιρλούκα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα χα χα!!! Άρε κορίτσια Καλικατζαλάκια!!!! Καλό…!!!! Μισιρλούκα μου, Καλή κι ευλογημένη Χρονιά σου εύχομαι κι απ' ό,τι φαίνεται από δημιουργικής άποψης η χρονιά θα είναι τέλεια!!! Πράγματι τα σπιτάκια γράφουν το όνομά σου και είναι απίστευτο πώς το καταφέρνεις αυτό!!!! Τα λόγια είναι περιττα γιατι έγιναν όλα υπέροχα!!!! Σε φιλώ και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9:11 π.μ.

    υπεροχααααααααααααα!!!παραμυθενιαααααααααααααα!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικά!!!!!!!!!!!!!! Παραμυθένια!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ Παναγιά μου!!!! Πάλι με τρέλανες Μισιρλού!!!! Υπέροχα είναι....καλή σου μέρα!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μισιρλούκα μου είναι υπέροχα!!Τυχερά παιδάκια!!Τα κοιτάζω ώρα και προσπαθώ να καταλάβω του έβαλες όλα αυτά τα υλικά και εκτός από το βότσαλο δεν καταλαβαίνω τίποτα άλλο!χααααχαχχαΚάνε μια ανάρτηση με οδηγίες!!Έλα καλή μου Μισιρλούκαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασα να σου πω χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!
    Όντος χάθηκα λίγο διάστημα είμαι λιγάκι στον κόσμο μου.
    Τα σπιτάκια σου είναι πολύ ωραία!!!!
    Καλή σου βδομάδα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα κοιτάς και περιμένεις να βγουν οι νεράιδες και τα ξωτικά! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά παραμυθένια Μισιρλούκα μου!!!!! Νομίζω θα ξεπηδήσουν τα στρουμφάκια απο μεσα ή τα καντζαλάκια!!!!!!
    Αν σε παρακαλέσω κι΄εγώ, θα μας δώσεις κάποιες οδηγίες;, ....Μισιρλούκα μας!!!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και καλή και δημιουργική χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου θυμίζουν σπιτάκια από ξωτικά!!! Είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ζουζουνιάρικα σπιτάκια,βγαλμένα από παραμύθια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή και ευτυχισμένη χρονιά!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσομέλισσες6:24 μ.μ.

    Πραγματικά ονειρεμένα, όπως όλες οι δημιουργίες σου άλλωστε, παραμυθένια καλλιτεχνική υποδοχή στον καινούργιο χρόνο, πολύ τυχεροί οι μαθητές που θα τα αποκτήσουνε κι όλες εμείς που έχουμε τη χαρά να τα θαυμάσουμε !!! Εξαιρετική η ιδέα σου να τα εγκαταστήσεις πάνω στα βότσαλα....!!!! Μελένια φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι παραμυθένια!!! Πολλά-πολλά μπράβο!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. I' m always enchanted to see your beautiful houses!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα καντζαλάκια σου!!! Υπέροχα!! Ελεγα στην Μαρία πως έχουν γίνει σήμα κατατεθέν!
    Σου στέλνω φιλάκια κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ, είναι πολύ γλυκά ...............
    πολύ μου αρέσουν......πολύ χαριτωμένα !!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλάβαμε μην ορκίζεσαι.

      Διαγραφή
  29. Πόσο θάθελα νάμουνα "μικρό σου" (όχι για τα θελήματα φυσικά) !!!!
    ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ & ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι καλικαντζαλάκια μου λέτε.. βρε κορίτσια;;.. μοναδικό ρόκ... Μισιρλοχωριό έγινε με βούλα και σφραγίδα....χι.χι. μόλις βλέπω απο εκεί να βγαίνουν τα ξωτικά του δάσους..!!είναι το καινούργιο ντιζάιν..των σπιτακίων... είδες πως τα γράφω τα αγγλικά Μισιρλουμισιρλού μου;; χι.χι..πανέμορφα έγιναν... όχι μόνα τους φυσικά με τα χεράκια σου...φιλάκιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα τα ..Κατζαλάκια!! Βγαλμένα μέσα από παραμύθι!! Ονειρεμένα !! Μαγικα!! Μικρά εργα τέχνης!!
    Δεν έχω λόγια, Μισιρλού!! Να'σαι παντα καλά και να δημιουργείς τόσο όμορφα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι χρώματα, τί κίνηση!!!! Τέλεια είναι Μισιρλού μου, σκέτη γλύκα!!!!!!!!!!!
    Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και χαρά!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σίγουρα οι μικροί φίλοι θα χάρηκαν πολύ το δώρο τους. Είναι όλα πανέμορφα. Μου αρέσει που πειραματίζεσαι με διάφορα υλικά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχα!!!! Μπράβο σου Μισιρλούκα μου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλή χρόνια.. πολύ όμορφα είναι!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Hi dear,

    I like your pretty blog, I'll be back more often =)
    Do you want to follow each other on GFC and maybe social media?
    Let me know so I can follow you back.
    Kisses, Ana
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οταν έρχομαι απολαμβάνω την χαρά της δημιουργίας σε όλο το μεγαλείο της!!!Η φαντασία σου μαζί με την φοβερή ικανότητα σου γίνονται αχτύπητο δίδυμο για αψογα μικρά η μεγάλα δημιουργήματα ,σοκολατένια κεράσματα του οπτικού μας πεδίου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή