20/1/14

LUCKY CHARMS 2014


καλημερααααα!
Για να τελειωνουμε με τα γιορτινα(αμην!),ειπα να δειξω και τα γουρια της misirlou.

lucky charms 2014

Ειναι η 1η φορα που καταπιαστηκα με γουρια,γι αυτο να εισαστε επιεικεις μαζι μου!!!

lucky charms 2014

Χρησιμοποιησα απλα υλικα οπως πηλο,συρμα,κορδελες 
και καποια διακοσμητικα στοιχεια.
Στα φιογκακια ειδικα επεσε βοηθεια απο το ξωτικο του εργαστηριου μου.

lucky charms 2014

Μπορω να σου φτιαξω οτι θελεις ...αμα ομως φτασω στα φρου φρου και στα αρωματα,
χανω την υπομονη μου !!!!Βουνοοο μου μοιαζε ο φιογκος χαχαχα

γουρια απο πηλο

Τον καινουργιο χρονο εχω καταπιαστει με πολλα  και ευτυχως για μενα (για σας δε ξερω χαχαχα),
η δημιουργικοτητα μου ειναι στο τσακιρ κεφι.

γουρια απο πηλο

Αχ μεσα σε ολα,προσπαθω να ανανεωσω και την εμφανιση του μπλογκ μου.
Αν καμμια μερα με χασετε να ξερετε οτι τσαντησα τον μπλογκερ χοχοοο

lucky charms 2014

Πιστευω παντως,οτι πολυ συντομα θα εχω κατι καινουργιο να σας δειξω.

γουρια απο πηλο

Αυτο δε σημαινει οτι θα γλυτωσετε απο τη μανια μου με τα σπιτακια (να το ξεκαθαρισουμε!!!) χαχαχα

lucky charms 2014

Αυτα τα ολιγα προς το παρον αγαπητοι φιλοι.
Σας φιλω και σας ευχομαι μια φωτεινη και δημιουργικη εβδομαδα.




33 σχόλια:

  1. Ποιος είπε ότι θέλουμε να απαλλαγούμε από την εμμονή σου με τα σπιτάκια ????
    Τα γούρια σου πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά, φωνάζουν Μισιρλού !!!
    Η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου μου αρέσει, το φαντάζομαι, όμως, με το σπιτάκι
    να κυριαρχεί, είναι το σήμα κατατεθέν σου.......
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχα τα σπιτάκια !! λάτρεψα την πρωτοτυπία σου με συρματάκια . 'Εγιναν καταπληκτικά. Μπράβο σου!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα τα γούρια σου Μισιρλάκι! Είναι τόσο μοναδικά! Παιδί μου εσύ το σπίτι το'χεις κάνει επιστήμη...χαχα. Αρχιτεκτόνισσα της φαντασίας μας! Ω!!! Ωραίο αυτό που είπα!!!χαχα. Φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μισιρλούκο μας!!!!!
    Μπορείς να μας βάλεις και διαγώνισμα μετά, να δεις αν τα εμπαιδώσαμε!!!!
    Το σπιτάκι είναι μόνο πηλός η το γέμισες με κάτι μέσα;
    Θα προσπαθήσω να κάνω κι εγώ, μη χάσω!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνε όσα σπιτάκια θέλεις, εμείς θα εξακολουθούμε να είμαστε εδώ.... για να θαυμάζουμε κάθε φορά αυτά που φτιάχνεις, γιατί κάθε φορά είναι μοναδικά και υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια καλημέρας!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα
    Υπέροχα και από άποψη κατασκευαστική και στα φρου φρου. Τέλεια!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή βδομάδα να χεις Μισιρλού!! Είναι πανέμορφα τα γουράκια σπιτάκια σου!!!
    Ειδικά τα πρώτα τα λάτρεψα ιδιαίτερα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα!!! Καλώς σε βρήκα χρυσοχέρα Μισιρλού! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά τα σπιτάκια-γούρια σου. !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια είναι!! Είμαστε σε αναμονή αλλαγών. Να είσαι καλά!! Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πατάω και εγώ Μισιρλούμισιρλού.....και μπαινω εδώ..... λέω.... σε λάθος σπιτάκι μπήκα;;.... αααα μπα.. σπιτάκια βλέπω στο σωστό μπλοκ είμαι... οκ!!!!! απλώς άλλαξε λούκ.....και έκανε ομορφα γούρικα σπιτάκια.. κάτι.... σαν σήμα κατατεθέν..χι.χι.δικό σου Μισιρλούμισιρλού μου ..χι.χι.καλή εβδομάδα να έχεις....και στα φιογκάκια μια χαρά τα κατάφερες... φιλώ σεεεεεεεε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια όλα μισιρλούκα μ !!Έλα και από το δικό μου σπίτι θέλει και αυτό μια ανανέωση please!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα γουράκια σου ειναι πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!!!
    Για να δούμε τι μας ετοιμάζεις!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα κοπελιά, για πρώτη φορά, καλά τα πήγες ! χχχχααααααα
    Ε ρε φατούρο που έχει να πέσει !!!
    Χωρίς πλάκα τώρα, τί περιμένεις να πω εγώ ; Αφού ψηφίζω Μισιρλούκο δαγκωτό ! Πολύ όμορφα και Μισιρλουκένια !
    Εμένα πάλι δώσε μου φιόγκους και κορδέλες και πάρε μου την ψυχή ! Κορδελιάστρα έπρεπε να γίνω ! χχχααα
    Άντε να δώσει ο Θεούλης να τα πούμε από κοντά ! (χεχε, κουράγιο, θα είμαι φρόνιμη ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάνε εσύ τα σπιτάκια και κάνω εγώ τα φρου-φρου , με μεγενθυτικό φακό τα κοίταξα , άψογα είναι
    Φιλιά και καλή συνέχεια . Τέλειωσαν τα χριστουγεννιάτικα έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκείνο που χαίρομαι σε σένα είναι η φαντασία της δημιουργίας..νομίζω ότι είναι η βάση του καλλιτέχνη.Υπέροχα όπως πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Oh...very pretty! I love your beautiful charms.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτά ειναι η πρώτη απόπειρα; Τι παραπάνω να κάνεις; Ειναι τέλεια!!!
    Καλώς σε βρήκα κορίτσι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα σπιτάκια τάχω δει και μ άρεσαν ,ιδιαίτερα το τρισδιάστατο,τώρα όμως περιμένω την ολοκλήρωση του blog.Το θέλω ΣΟΥΠΕΡ!
    Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσύ παιδί μου με ό,τι καταπιαστείς τέλειο το καταφέρνεις και γράφει και το όνομά σου επάνω για να μη πω το φωνάζει δυνατά!!!! Καλή συνέχεια Μισιρλούκα μου!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα είναι, Μισιρλού μου!!! Καλορίζικα να είναι!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!! (το ...φωνάζω για να με ακούσεις!!!
    Φαντάζομαι τη νέα επικείμενη εμφάνιση του blog!! Τέτοια μάς κάνεις και χάνουμε τον ύπνο μας!!χαχαχα!!
    Φιλάκια καληνύχτας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τα γούρια σου, και μ' αρέσουν πολύ που μοιάζουν σαν σπιτάκια. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επιεικώς άριστα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι υπέροχα τα γούρια σου. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι να πω, είναι όλα παραμυθένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφων'ω με την Βίκυ μου εσύ φτιάχνε και εμείς δεν θα σταματούμε να φωνάζουμε::Πω Πω!! Πω! ομορφιές,πω!!πω!πω! χρώμα και χαρά !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εύχομαι όσο όμορφα είναι, τόση τύχη να φέρουν στους παραλήπτες τους! Γεια στα χεράκια σου, Μισιρλούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτά τα σπιτάκια σου τα λατρεύω!!! Πανέμορφα Μισιρλού μου!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απίστευτα όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή