18/2/14

FEMALE CLAY FIGURE



Επιτελους εληξε η "τιμωρια" μου απο την google και το μπλογκ μου ενεργοποιηθηκε ξανα.
Ειπα λοιπον να εμφανιστω ανανεωμενη :)



Συνεβαλε φυσικα και το σεμιναριο της Καντζαλη στην ανανεωμενη μου εμφανιση,
η οποια  μου δωσε "φτερα" να δοκιμασω κατι για πρωτη φορα.


Προσπαθησα να φτιαξω μια γυναικεια φιγουρα στα δικα μου μετρα και σταθμα
με τη βοηθεια παντα των οσων προλαβα να δω και να ακουσω στο σεμιναριο πηλου.


FEMALE CLAY FIGURE

Μ`αρεσει να συλλεγω πληροφοριες και τεχνικες απο ανθρωπους που ξερουν να μοιραζονται
και μετα να δημιουργω κατι δικο μου.

Γυναικεια φιγουρα απο πηλο

Απολαυσα πολυ τη διαδικασια της δημιουργιας αυτης .... καινουργια μονοπατια για μενα!
Το εφτιαξα το πρωι της Δευτερας,την επομενη του σεμιναριου,αρκετα βιαστικα 
γιατι δεν ηθελα να ξεχασω οσα προλαβα κλεφτα να μαθω στο σεμιναριο της Μαριας.
.


FEMALE CLAY FIGURE

Οταν τελειωνω μια δημιουργια παντα τη φωτογραφιζω,διοτι
κοιτωντας τις φωτογραφιες εντοπιζω καλυτερα τα λαθη μου.
Αυτο και εκανα και τουτη τη φορα...και αφου τα εντοπισα...
τα μοιραζομαι μαζι σας...




Σε ευχαριστω Μαρια...

Σας φιλω και ευχομαι απο δω και περα να ειμαι πιο συνεπης στις αναρτησεις μου.


misirloumisirlou

53 σχόλια:

  1. Τσιν-τσαν-τσον!!! μτφ Σ αγαπώ,
    Τώρα οτι εσυ έχεις ανάγκη μαθημάτων για να δημιουργήσεις...άσε με να έχω επιφυλάξεις.Απλά είσαι ταπεινή και μετριόφρων και δε θες να προβάλεις την αξία σου
    Εξαιρετική δημιουργία,πως θάταν άλλωστε αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία!!
    Έχουμε φίλη της νύφης μας στην Πολωνία που η δουλειά της είναι αυτή και έχω τρεις ήδη φοβερές!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμείς απολαύσαμε αυτή την καταπληκτική σου δημιουργία !!!
    Πανέμορφη κατασκευή ! Ωραία χρώματα ! Μπράβο !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οτι και αν κανεις το κανεις υπεροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..εγω ποτε θα κανω μαθηματα απο εσενα?οεοεοεοεοεοεο!χιχιχι!
    φιλακιααααααααα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που είναι παιδάκι μου τα λάθη σου; Μας κοροϊδεύεις; Το πόσο γρήγορα το έφτιαξες το επιβεβαιώνω κι εγώ. Το φουστανάκι εξαιρετικό... θα μπορούσες άνετα να γίνεις και μοντελίστ! Ό,τι και να κάνεις το κάνεις άριστα κι εντελώς δικό σου... δεν θα βαρεθώ να το λέω. Μπράβο Μισιρλάκι μου! Κι εγώ σ'αγαπώ όπως η πρώτη...χιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η διαφορετικη εκδοση της κυριας υπεροχη! Μπραβο σου!
    Γελασα στην αρχη οταν διαβασα οτι ηθελες μαθηματα για να την φτειαξεις.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν εντόπισα λάθη, παρά μια σκέτη ομορφιά! Μπράβο σου, είναι υπέροχη η τριανταφυλλένια κυρία! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μadam butterfly είσαι κούκλα!!!!!!!
    Δείξε μας μαι τα λάθη γιατί τα φτωχά μου τα ματάκια δε βλέπουν τίποτις!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λάθη? ΛΆΘΗ κάνουμε μόνο όσες δεν συμμετέχουμε στα σεμινάρια!!!αυτό αρκεί?
    Μυσιρλού μου, πανέμορφο!
    αντε και αύριο θα αποκατασταθεί το διαδίκτυο στο νότιο πελαγος, γιατί μας χτύπησε η κατάθλιψη,δεκαημέρου προ της Ανοίξεως χωρίς σμαραγδένια φωνή!
    Η ανανέωση σου σούπερ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα εγώ πως να το εκλάβω αυτό που λες ότι είναι πρώτη σου φορά; Μάλλον να φοβηθώ πρέπει και να μην πατήσω καν στο επόμενο σεμινάριο που θέεεεεεεεεεεεελω να πάω η ανίδεη γυνή .
    Η κυρία σου είναι υπέροχη με φόρεμα ανοιχτό στην πλάτη , που μου αρέσει τρελλά .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ τώρα μας κάνεις πλάκα..... αλλά δεν πειράζει!!!!!!! Τι λες ρε πουλάκι μου που είναι τα λάθη??????? Ή μάλλον ναι βρήκα ένα λάθος..... οι γκέισες δεν έχουν έξω πλάτη!!!!χα!χα!χα! Φιλάκια πολυτάλαντη Μισιρλούκα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη φιγούρα!!!! Γειά στα χεράκια σου, Μισιρλού μου!!!! Πολύ μου άρεσε ο συνδυασμός με το ντεκουπάζ!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω λόγια! Υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχηηηηηηη!!!! καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για να δω ναι να το ένα μα να και το άλλο απαπα με στα λάθη είναι ... Θα με τρελάνεις αγαπημένη Μισιρλού μου που είναι τα λάθη ?????
    Είναι υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μισιρλού συγχαρητήρια! Πρώτη δημιουργία και μας τρέλανες!!! Δηλαδή στη δεύτερη τί θα γίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι, ναι, συμφωνώ με τις προλαλήσασες!!! Είναι εκπληκτικό το έργο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. υπεροχο
    !λαθη??/ποιαα...λαθη?????
    αν μας εβαλες....
    τεστ....κυρια.....χιχι!
    μαλον ..........
    αδιαβαστη ηρθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο το έργο σου, το λάτρεψα!Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!!!
    Και είναι η πρώτη σου φορά;;;
    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η !!!!!!!!!!!! Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι υπέροχη!! Και εγώ λάθος δε βλέπω ούτε ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα μισιρλού με τις όμορφες δημιουργίες σου πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ξερω τι λαθη εντοπισες εγω βλεπω τελειοτητα ειναι υπεροχο καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη δημιουργία!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Μισιρλού μου!! Ποια λάθη καλέ;;;; Μας κοροϊδεύεις;;;;
    Είναι κούκλα η κούκλα!!!!!! Μπράβο σου!! Εσύ κι αν είσαι δασκάλα από μόνη σου!!
    Ομορφιές που βγήκαν από αυτό το σεμινάριο!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλεια!!!!!!
    Ό,τι και να εντόπισες εσυ .....εμείς την βλέπουμε τελεια και μας κάνεις να ζηλεύουμε !!!!
    ...και εις άλλα με υγεία !!!! (ιχιχιχιχιχχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λάθη; Πού είναι τα λάθη;;;
    Εδώ μιλάμε για τέλειο κομψοτέχνημα!!
    Μπράβο, Μισιρλού! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι κούκλα η κοπελιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το 'χεις και σε αυτόν τον τομέα!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Very elegant and charming
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οτι δημιουργείς είναι υπερβολικά προσεγμένο και πάντα με φαντασία αξεπέραστη!!! Της έδωσες κίνηση ... συνδύασες τόσο αρμονικά τα χρώματα που είναι φωτεινά αλλά με χαμηλούς τόννους!!! Η φωτοσκίαση επάνω της είναι ακριβώς αυτή που πρέπει...... Οτι κάνεις το κάνεις με πολύ κέφι και τέχνη!!! Καλό σου βράδυ Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος12:17 π.μ.

    Τωρα καταλαβα γιατι πιαστηκε το χερι σου να κολλας κομματια που εσπασαν και να περνας πατινες μαθαινες τι λαθη καναμε για να την φτιαξεις τελεια την κοπελιτσα...χα χα χα μπραβο μισιρλου!! Φιλια ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τέλεια..μπραβο, να σε χαρούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΠΛΑ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με εντυπωσίασε !!!!
    Με ιδιαίτερο γούστο, όπως πάντα !!!
    Φιλάααααακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφη και κομψή κυρία!!!!
    Συγχαρητήρια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εξαιρετικά κομψή η κυρία σου, Μισιρλούκα! Τα λάθη πού ακριβώς εντοπίστηκαν, για να τα δούμε κι εμείς;;; Οεοοοο;
    Κινέζικα φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εξαιρετική η κοπελιά σου, Μισιρλού !! Σικάτη και καλοδουλεμένη!! Οχι, οτι περίμενα και κάτι λιγότερο από εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΛΑΘΗ;; πια λάθη;; εσύ μπορεί να τα μοιράζεαι... εμεις τα ξερουμε να να δούμε οέο;;χι.χιχ. μονο μια όμορφη κοπελιά βλέπω Μισιρλούμισιρλού μου... και αυτό μου αρκεί.. παντως να μην το λές οτι ειναι το πρώτο σου.. γιατί θα μας τρελάνεις... αντε να μην σου πώ..χιχιχ. ααααα και εσύ είχες αποχή απο την γειτονιά;;; αντε να μαζευόμαστε σιγα σιγα..λεω εγώ τωρα... φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρυσομέλισσες5:29 μ.μ.

    Πανέμορφη η δημιουργία σου, πολύ όμορφη η φιγούρα και τα χρώματα !!!Συνέχισε να μας εκπλήσσεις με τις θαυμάσιες δημιουργίες σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα αγαπητή μου 2 φορές misirlou.
    Με τις φτωχές μου γνώσεις γύρω από την τέχνη των κατασκευών, να πω ότι το δημιούργημά σου μου άρεσε πολύ.
    Να ευχηθώ καλή βδομάδα και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αν αυτή είναι η πρώτη σου φιγούρα φαντάζομαι την επόμενη! Είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. με λιγα λογια .....τέλειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλέ που είναι τα λάθη? Ααααχ.... αυτοί οι καλλιτέχνες,.... πάντα ανικανοποίητοι. Αλλά έτσι πάνε μπροστά! Εγώ τα βρήκα πανέμορφα, τόσο ως προς το σχεδιασμό όσο και ως προς την υλοποίηση. Εσύ βέβαια κάτι θα βλέπεις! Τι να πω? Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Tην λατρεψα την κυρια!!!!! καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παρα πολύ ωραιο! Μπραβο σου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πραγματικά το ταλέντο σου είναι αναμφισβήτητο!!! Έχω κολλήσει και θαυμάζω το έργο σου. Όχι λάθος δεν εντοπίζω, αλλά ουτε καν ατέλεια. Είσαι ευλογημένη με φοβερό χάρισμα.
    Έχεις κάνει και αλλαγές εδώ και μου αρέσουν τρελά!!! Συνέχισε να δημιουργείς με πάθος και έμπνευση!!!
    Καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή