27/4/14

MIXED MEDIA - 1st SEMINAR



ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou


Σημερα με πολλη χαρα και μεγαλη περηφανια θα σας δειξω τα αποτελεσματα
απο το 1ο μου δοκιμαστικο σεμιναριο.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Μολις τελειωσε και εσπευσα να το αναρτησω!!!


ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Γεμισε το εργαστηριακι μου με φως,χρωματα,μοτιβα 
και αγαπημενα προσωπα που με εμπιστευτηκαν και με στηριξαν στη 1η μου προσπαθεια.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Μαθητριες που δεν ειχαν ξανασχοληθει με τα mixed media 
 αλλα που το κεφι τους για δημιουργια εφερε υπεροχα αποτελεσματα.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Πιστευανε οτι δε θα τα καταφερουνε και οτι η μικτη τεχνικη ειναι ενα απροσπελαστο μονοπατι...
(ισως καποιες ακομα να το πιστευουνε χαχαχα)


ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Η αληθεια να λεγεται...ειναι ενα μακρυ μονοπατι και ειναι ακομα στη αρχη.
Με υπομονη και επιμονη αν το θελησουν θα προχωρησουν 
και θα δημιουργησουν εργα που ουτε οι ιδιες θα το πιστευουν.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Το αποτελεσμα με αφησε εκπληκτη και μου δωσε και μενα αυτοπεποιθηση.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou


Θα πρεπει φυσικα να πειραματιστουν και επαναλαβουν τις τεχνικες που εμαθαν
ωστε να τις αφομιωσουν και μετα να περασουν στο επομενο βημα.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou

Καποια απο τα εργα που ετοιμασαν δεν εχουν ολοκληρωθει αλλα με διαβεβαιωσαν 
οτι θα το κανουν τις επομενες μερες.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ by misirloumisirlou


Ηταν ενα σεμιναριο που θα μου μεινει αξεχαστο!!!
Περασαμε υπεροχαααααα!
Δημιουργησαμε,μαθαμε,γελασαμε,εκτονωθηκαμε και ....φαγαμε καλα!χαχαχαχα
Ευχομαι να περασα και εγω τις εξετασεις ως δασκαλα.
Προσεχως θα ανακοινωθουν κι αλλα σεμιναρια αλλα προς το παρον
θα κλειστω στο εργαστηριακι μου μπας και κανω και εγω κατι.....
εχω μεγαλο ανταγωνισμο...βλεπετεεε!χχιχιιχιχιιι

Καλη βδομαδα να εχουμε !!!!
σας φιλωωωω

misirloumisirlou

36 σχόλια:

  1. Έχω την εντύπωση πως τις εξετάσεις τις πέρασες!!!
    Δεν νομίζω πως θα βρεθεί μαθήτρια να σε κακολογήσει!!!
    (Ευτυχώς που δεν είχε και φωτογραφίες από το... φαγοπότι το post!!! Χαίρομαι που δεν μας βάζεις σε πειρασμό!)
    ;-)
    Καλή συνέχεια θα ευχηθώ (αν και αυτό είναι σίγουρο!)
    Υπέροχα τα... μικτής τεχνικής αριστουργήματα!!!
    Φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στις μαθήτριες σου, καταπληκτικά τα έργα τους! Εμ, βέβαια. Με τέτοια δασκάλα τι να περιμένει κανείς; Κάτι λιγότερο θα ήταν αδιανόητο! Κι εγώ, εδώ στην επαρχία, ΄΄βράζω΄΄ στο ζουμί μου και ζηλεύω που δεν είμαι εκεί! Χαλάλι όμως, σας θαυμάζω...διαδικτυακά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δασκάλα μου..... αγαπημένη μου Μισιρλού..... τι όμορφα που ήταν...

    πάντα πίστευα ότι έχεις μεταδοτικότητα, κέφι και αστείρευτες ιδέες... και χαίρομαι απίστευτα που συμμετείχα σε αυτό το σεμινάριο!!!!! αν και με τόσο άσχημο καιρό στο ταξλιδι μου, στιγμή δεν το μετάνιωσα....
    περιμένω το επόμενο...

    σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ δε στρώνεις κ@λ@ στην Πάτρα;;;μιλάμε δεν έχεις αφήσει σεμινάριο,για σεμινάριο...φτου σου κοπελάρα μου!!!

      Διαγραφή
    2. Η Χαρά, Χαρά μου, επιμορφώνεται για όλη τη Δ. Ελλάδα! Θα σας την κάνουμε σούπερ για να πηγαίνετε εκεί να μαθαίνετε...χαχαχα. Μόνο σε μένα δεν κάθεται... ατίθασες Δυτικές!!!

      Διαγραφή
    3. ααααααχ μην ανοιγεις πολεμο με την αγρια Δυση!!!!!χαχαχαα

      Διαγραφή
  4. Οχι εσύ που φοβόσουν!
    Υπήρχε περίπτωση να συμβεί το αντίθετο;;;
    Πολύ χαίρομαι κι ανυπομονώ με καλλίτερες συνθήκες να συμμετέχω κι εγω,αρκετά μας πήρε τα πρωτεία η Χαρά εκ Πατρών!
    Καλή συνέχεια, δασκάλα ΚΑΙ στην καλλιτεχνία,εκτός του χορού.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗ(που δε τη χρειάζεσαι,αλλοίμονο να περίμενες απο μένα!αλλά πάντα στα δίνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9:18 μ.μ.

    Αλεξάνδρα είσαι θεά! Δεν περιγράφω άλλο. Η μαθήτριά σου Δήμητρα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήρα κι εγώ μια τζουρίτσα από τη διεξαγωγή του σεμιναρίου!!! Ήμουν σίγουρη πως θα τις ξετρελάνεις όλες! Καλώς ήρθαν τα κορίτσια στον κόσμο της Μισιρλούς!!! Ένας υπέροχος δημιουργικός κόσμος που χωράει τα πάντα και που δεν τελειώνει πουθενά! Καλή συνέχεια Μισιρλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα έργα των μαθητριών!!!! Με όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις!!!!!
    Μισιρλού μου σου εύχομαι καλή συνέχεια και ελπίζω κάποια στιγμή να παρακολουθήσω κι εγώ!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Μισιρλού μας!!!!!
    Τα έργα των κοριτσιών είναι υπέροχα!!!!
    Καλά έκανες και ξεκίνησες τα σεμινάρια!!
    Ελπίζω να σε επισκεφτώ κι εγώ κάποια στιγμή!!!!!!
    Φιλάκια πολλα και καλή επιτυχία στη συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα καλή μου Μισιρλού και εκτιμώ πολύ την προσπάθειά σου.
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου πάντα επιτυχίες.
    Νάσαι πάντα καλά
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mυσιρλού μου, συγχαρητήρια! δεν γνωρίζω απο μικτές τεχνικές, αλλα οι εικόνες που είδα και το σχόλιο μιας μαθήτριας σου πιο πανω,8,47΄, είναι τόσο περιεκτικά, που πέρασα και απο το σπιτάκι της και όχι μονο είδα, οσα κάνατε αλλα και μια συνταγή που μας αποκρύπτεις!ΆΡΑ όλα ήταν υπέροχα!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλες τις συμμετέχουσες!Καλή συνέχεια!φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Μυσιρλούκα , το πρώτο σεμινάριο πολύ ζηλευτό και εντυπωσιακό και ζηλεύω πολύ πολύ . Το επαναλαμβάνω ότι θέλω να μαθητεύσω κοντά σου ....
    Φιλιά πολλά και μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα!! Χρώμα, σχέδια, έμπνευση και φαντασία!!! Αχ ζήλεψα...πόσο θα ήθελα να ήμουν μαζί σας..Καλή συνέχεια και περιμένουμε συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα είναι πανέμορφα. Ζηλεύωωω! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. misirlou μου όλα τα έργα υπέροχα! Και είμαι σίγουρη πως κι εσυ ήσουν μια υπέροχη δασκάλα!!!! Καλή συνέχεια σου ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όπως πάντα τέλεια δουλειά και φυσικά τη μεταδίδεις σωστά στο μάθημα, αυτό φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα όλα !! το ένα καλυτερο από το άλλο!! μπράβο κ στις μαθήτριες αλλά κ στην δασκάλα!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το αποτελεσμα υπεροχο!!! Σαν δασκαλα πηρες το δεκα με τονο!!!!!!!!!
    Καλη συνεχεια , Καλη επιτυχια που ειναι σιγουρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!
    ΔΙΕΠΡΕΨΕΣ ΚΑΙ ΣΆΣΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!!!!!ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
    ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ!...ΑΧ ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΨΑ...ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ...ΜΕΛΑΝΙΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΟΥ..ΧΑΧΑΧΑΧΑ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΘΕΝΙΚΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΩΣ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΑΑΑΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!!!!!!
    !ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΟ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ να δείτε ζήλια!!!! Μα δεν παίρνω και η είδηση...ακόμα θα περίμενα να ανακοινωθεί η ημερομηνία....Ελπίζω την επόμενη φορά να μην κοιμάμαι με τα παπούτσια!!!! Εδώ σταματώ την γκρίνια κι αρχίζω τους επαίνους!!!!! Μισιρλού ΜΠΡΑΒΟ!!!!! Δεν περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο από σένα. Ημουν σίγουρη για την επιτυχία του σεμιναρίου!!! Αν όμως αυτό ήταν το πρώτο και δοκιμαστικό, φαντάζομαι πόσο υπέροχα θα είναι τα επόμενα!!! Και πάλι μπράβο στην δασκάλα και στις μαθήτριες!!!!! Στο επόμενο σεμινάριο σε παρακαλώ κάνε ανακοίνωση με ΜΕΓΑΛΑ γράμματα γιατί ως γνωστόν τα ψιλά γράμματα δεν τα καλοβλέπω.......Καλή επιτυχία Μισιρλού...Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ζηλεύω!!! Συγχαρητήρια κορίτσι μου!!!
    Να είστε πάντα δημιουργικές, δασκάλα και μαθήτριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος9:53 μ.μ.

    Αγαπημενη μου δασκαλα ευχαριστω μεσα απο τα βαθη της ψυχης μου για τον υπεροχο μαραθωνιο δημιουργικοτητας Ηθελες να μας πεις οσα περισσοτερα γινεται και να μαθουμε πολλα πολλα πραγματακια....Την επομενη μερα σκεφτομουν οτι ηθελα να ερθω παλι και να τα ξανακανω απο την αρχη Ευχαριστω αλλη μια φορα γιατι εχεις γεμισει το κεφαλι μου με ιδεες και την σκεψη μου με χαρα Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου Ιωαννα σε ευχαριστω πολυυυυυυ !!!!!η χαρα που νιωθω δε περιγραφεται!περασα πολυ ομορφα μαζι σας!!!!!σε φιλωωωωωωω

      Διαγραφή
  22. I'd live in one of your beautiful houses.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι καταπληκτικα όλα !!!Μπράβο στη δασκάλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή αρχή... Μισιρλουμισιρλού μου.. στην διδασκαλική σου καριέρα..της μικτής τεχνικής....!!!εξαιρετική δουλειά.. τι ομορφιές έκαναν οι μαθήτριες σου..!!!!.εμ με ποιά καλή δασκάλα θα κάτσεις... τέτοιες τεχνικές όμορφες θα μαθεις..τυχερες όσες είναι κοντα Μισιρλουμισιρλού μου.... για μενα αυτή η τεχνική είναι δύσκολη...αλλά ......ευχαρίστως να ερθω στα μαθήματα χορού..... αυτά μάλιστα..να μάθω σπαγκάτο....χι.χιχ.χι...καλά σεμινάρισα μάτια μου καλή αρχή.. και καλή συνέχεια ... φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τώρα εγώ τι να πω....ότι "κώλωσα" κ δεν ήρθα..... Πραγματικά το φοβήθηκα τοοοοοοοοοσο πολυ. Κ βλέποντας τα έργα των μαθητριών σου, έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Λιγο ζήλια, λιγο επιβεβαίβωση οτι δε θα τα κατάφερνα.....δεν έχω καταλήξει πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mε τέτοια δασκάλα τι μαθητές θα έβγαιναν;!!!!!Τι κρίμα που είμαστε μακριά!!!!Ευχόμαστε καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη Μυσιρλού μου!!!Μπράβο στήν υπέροχη δασκάλα αλλά καί στίς μαθήτριές σου,γιά τά καταπληκτικά έργα πού έφτιαξαν καί πόσο όμορφα εφάρμοσαν τίς μιικτές τεχνικές! Καλή επιτυχια, που είναι σίγουρη!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή αρχή στα σεμινάρια. Τα έργα των μαθητριών σου υπέροχα όλα. Καλή συνέχεια. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή αρχή, Μισιρλούκα!!!! Φαντάζομαι τον ενθουσιασμό των μαθητριών σου!!!! Τι όμορφα που είναι όλα αυτά που φτιάξατε!!!!!
    Καλή επιτυχία να έχεις και στα επόμενα σεμινάρια!!!! 'Ισως κάποια φορά με φέρουν τα βήματά μου προς τα εκεί!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτομαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχα τα έργα των μαθητριών σου, καλή αρχή και καλή επιτυχία στις νέες σου δραστηριότητες......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  31. Καλό μήνα, χαρούμενο και πολυ δημιουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μισιρλούκα μου, σε είχα στο μυαλό μου ως ταλεντάρα -δημιουργό, τώρα διαπιστώνω ότι είσαι και καταπληκτική δασκάλα!!!
    Τυχερές οι μαθήτριές σου τις έδειξες αυτόν τον δημιουργικό δρόμο!!! πολύ θα ήθελα να είμαι μία απ' αυτές,αλλά ήμαστε λίγο μακρια!!
    Καλή συνέχεια σ' όλους τους δρόμους που θ' ακολουθήσεις!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή