6/4/14

MIXED MEDIA SEMINARS



σεμιναριο μικτων τεχνικων

Τα τελευταια δυο χρονια πολλοι απο σας με ρωτησατε αν θα κανω σεμιναρια και εγω το απεφευγα,
ισως απο ανασφαλεια,ισως γιατι πιστευα οτι δε θα ειχα κατι να σας προσφερω.
Επεσε πολλη σκεψη και προβληματισμο ομολογω...αλλα και πολυ στενο μαρκαρισμα 
απο μερους σας χαχαχαα,που μαλλον πιστευετε περισσοτερο σε μενα απο οτι εγω στον εαυτο μου!

μικτες τεχνικες

Ετσι λοιπον το πηρα αποφαση και αφου εκανα ολες τις απαρραιτητες κινησεις 
για να φτιαξω τα χαρτια μου και να κανω νομιμα αυτη δουλεια τωρα μπορω να το μοιραστω μαζι σας.
Ξεκιναω το πρωτο μου σεμιναριο,στο τελος του μηνα με το θεμα που σας παρουσιαζω. 

μικτες τεχνικες

Ειναι ενα απλο θεμα που μπορει να γινει και απο καποιον που δεν εχει ξανακανει μικτες τεχνικες.
Θα χρησιμοποιησουμε απλα υλικα που ο καθενας μπορει να βρει ευκολα και αφου θα μιλησουμε
για καποιες διαφορετικες τεχνικες ευελπιστω ο καθε μαθητης να βγαλει το δικο του αποτελεσμα.

μικτες τεχνικες

Τη τεχνικη των mixed media την εμαθα μονη μου,ειμαι αυτοδιδακτη 
αλλα ομολογω οτι εχω μελετησει πολυυυ για να φτασω σε αυτο το σημειο.
Θελει μελετη ,πειραματισμο,φαντασια και πολυ αγαπη.

μικτες τεχνικες

Ευχομαι να φανω ανταξια των προσδοκιων σας !!!

Συντομα θα ειμαι παλι κοντα σας για να μοιραστω καινουργιες δημιουργιες μου.
Μη νομιζετε οτι καθομαιιιιιιιι δουλευω πυρετωδωωως!χιχιχι
Σας φιλω και σας ευχομαι μια ομορφη και δημιουργικη εβδομαδααα!

55 σχόλια:

  1. κοριτσαρα μου....καιρος ηταν....αλλα μετα απο πολυ στενομαρκαρισμα....ομαδικο.....χαχαχα...
    θα μεταδωσεις τις γνωσεις σου και την απιστευτη εμπειρια σου μεσα απο αμετρητους πειραματισμους!θα μπορουσα να γραφω..κατεβατο...το ποσο τυχεροι θα ειναι οσοι..μαθητευσουν διπλα σου...ομως μια ευχη..μην χασεις ποτε την δημιουργικοτητα σου...και την μοναδικη σου εμπνευση.,..οσο για το ταλεντο...τα εννοουμενα παραλειπονται...ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις...στο ομαδικό,ενέδωσε

      Διαγραφή
  2. Επι τέλους όλα αυτά τα ωραία που ανακάλυψες, θα τα μεταδόσεις και σε άλλους!!!
    Μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί!!
    Καλή αρχή Μισιρλούκα μου, μη φοβάσαι τίποτε όλοι σε αγαπάμε!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, κι άλλη ''επίσημη πρώτη''...χαχαχα. Μα τι πάθατε όλες!!! Αυτό είναι... έπεσε κι αυτό το οχυρό!!! Ευτυχώς!!! Άντε βρε Μισιρλούκα, μόνο χαρακίρι δεν κάναμε για να μας κάνεις την τιμή! Εύχομαι να'χεις κλείσει το στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, τουλάχιστον, γιατί σε κάτι μικρότερο δεν νομίζω πως θα χωρέσουν οι ενδιαφερόμενοι...χιχιχι. Εγώ μπορώ να παρακολουθήσω από μια γωνίτσα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμμμμ θα δουμεεεεεεε!χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Εγω απο την κλειδαρότρυπα Βιλλιώτη,ακόμα χειρότερα κι ούτε καν στην πρώτη!

      Διαγραφή
  4. Άνετα θα σε παρακολουθούσα ! Ίσως κάποια στιγμή να τα καταφέρω καλύτερα με τον χρόνο μου και να ασχοληθώ με πολύ παραπάνω πράγματα από αυτά που κάνω τώρα!Καλή αρχή και θα τα πας καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία (που σίγουρα θα την έχεις) όλα να παν καλά !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλη επιτυχια καλη μου..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου, Μισιρλούκα που το αποφάσισες να μοιραστείς τις γνώσεις στους τυχερούς μαθητές σου!!!
    μακάρι να ήμουνα εκεί να μαθητεύσω κι' εγώ!!!
    Καλό ξεκίνημα και όλα θα πάνε τέλεια!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια και τις ευχες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο σου πολύ ωραία απόφαση να μεταδώσεις τις γνώσεις σου, σου εύχομαι καλή επιτυχία !!!
    Καλή αρχή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στο καινούργιο σου ξεκίνημα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ καθόλου δεν σε πίεσα , όμως ευχαρίστως και διακαώς επιθυμώ να γίνω το μαθητούδι σου !!!
    Σε γλυκοφιλώ και περιμένουμε νεώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω να δεις τι μικτές τεχνικές βγάζω με δικό μου αποτέλεσμα!!!ακόμα κι εσύ θα κομπλάρεις μπροστά τους αν δεν ξεφλουδίσουν απο το μάτιασμα (και χωρίς αυτό ξεφλουδίζουν, μη το πάρεις προσωπικά)
    Λυπάμαι που κατά τα φαινόμενα δεν θάμαι στην παρθενική σου πρώτη,ελπίζω όμως να σε απολαύσω πιο...έμπειρη και κατ αποκλειστικότητα δεν θάλεγα όχι...
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μισιρλούκα μου λυπάμε που δεν θα μπορέσω να είμαι σε αυτό το πρώτο σου σεμινάρια, μια και συμπίπτει με σημαντικές για μένα επετείους.... σου εύχομαι να έχεις καλή επιτυχία και ελπίζω να ακολουθήσει γρήγορα το επόμενο!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι επετείους Βικάκι.... μολόγατους..χι.χχι.

      Διαγραφή
  14. Τυχεροί αυτοί που θα σε έχουν κοντά τους.Είσαι ότι καλύτερο σε τέτοιες εφαρμογές, εύχομαι ολόψυχα ένα καλό ξεκίνημα και γρήγορα να σε δείχνω και να λέω με καμάρι! είναι φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι αφού έχεις κάνει την αρχή, η οποία είναι το "ήμισυ του παντός", να σου ευχηθώ ολόψυχα καλή συνέχεια, καρδούλα μου!!!
    Είμαι σίγουρη ότι, όχι μόνο θα φανείς αντάξια των προσδοκιών αλλά, με το ταλέντο και την αγάπη σου θα μαγεύεις όλο και
    περισσότερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου, την αγάπη μου κι άπειρες καλημέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α, τί υπέροχα νέα είναι αυτά!!! Ενημέρωσέ μας γιατί εμείς που είμαστε μακρυά πρέπει να προγραμματίζουμε καιρό πριν τις μετακινήσεις μας! Καλή σου αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλημέρα γλυκιά μου.Τι υπ'εροχα νέα είναι αυτά?Πολύ θα ήθελα να είμαι στο πρώτο σου μάθημα.Κράτα μια θέση και ενημέρωσέ με για τις λεπτομέρειες.Φιλάκια πολλά πολλα και καλη επιτυχία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Μισιρλούκα μου!!!! Φαντάζομαι πόσα έχουν να μάθουν οι μαθήτριές σου!!!!
    Καλή αρχή σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία είδηση Μισιρλού!!! Κι εγώ θα ήθελα πολύ να μάθω δίπλα σου.......Καλό ξεκίνημα σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ, πόσο ζηλεύω....τις Αθηναίες!!! Μήπως να βάλεις στο πρόγραμμά σου και διαδικτυακά μαθήματα-σεμινάρια;;;;;;;Για σκέψου το, πως θα μπορούσε να γίνει...Είμαι σίγουρη ότι είναι πολλές που θα συμφωνήσουν μαζί μου!!! Καλή αρχή και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΕΛΕΙΑ!!!!επιτελους γιατι δεν μπορω πλεον να μαντευω πως εχεις φτιαξει το καθετι!κλεινω επισημα θεση!θα ξανακανεις αναρτηση η' πρεπει να επικοινωνησω με αλλο τροπο μαζι σου???δεν βλεπω την ωρα να σε γνωρισω απο κοντα!φιλια!ρουλα κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγω θα ειμαι εκει!!!!! Ζηλεια ψωρα!!!! Πρωτο θρανιο πιστα!!!!! Μισιρλουκι μου μετραω τις μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία ιδέα Μισιρλού!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να παρακολουθήσω κάποιο μάθημα γιατί με ενδιαφέρουν οι τεχνικές mixed media!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο καινούριο σου ξεκίνημα!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή αρχή και καλή επιτυχία στη νέα σου προσπάθεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στα σεμινάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή αρχή και κάθε επιτυχία σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχές για το νέο ξεκίνημα, πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να παρακολουθήσω κάποιο μάθημα σου. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. You are very talented...such beautiful!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή αρχή στην καινούργια σου δραστηριότητα και καλή επιτυχία .....οι συμμετέχοντες είμαι σίγουρη ότι έχουν να μάθουν πολλά ........φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή σου μέρα.
    Πέρασα για να ευχηθώ κάθε καλό στο καινούργιο σου ξεκίνημα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή επιτυχία κι από εμένα αν και αυτή είναι βέβαιη, καθώς η ευφάνταστη και γεμάτη ευαισθησία δημιουργικότητά σου, πετάει, εδώ και καιρό, σαν πολύχρωμο πουλί, εμπνέοντας πολλούς/ες από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σας ευχαριστω ακομα μια φορα για τα καλα σας λογια και τις ευχες σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε ευχαριστούμε που είσαι παρόν! Κάθε φορά μέσα απο τις δημιουργίες σου μας ταξιδεύεις στον μαγικό και ιδιαίτερο κόσμο σου! Καλή επιτυχία στα σεμινάρια .Εαν μπορούσα θα συμμετείχα, αλλά μας χωρίζει η θάλασσα...η σκέψη μου όμως είναι κοντά σου όποτε βλέπω μια καινούρια ανάρτηση. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ καλή επιτυχία στην καινούρια σου αρχή, ζηλεύω πολύ γιατί είμαι μακριά και δε θα μπορώ να έρχομαι, εκτός αν κάνεις σεμινάρια και το καλοκαίρι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος9:52 π.μ.

    ω!μικρη χρυσοχερα!!!
    συγχαρητηρια!!!
    καθε επιτυχια!!
    παντα αξια γλυκια μου!!!
    ευχομαι.....καποια στιγμη να μπορεσω...και γω να γινω,,,,,
    μαθητρια σου.....
    αν και ...χιχι!γιαγια...
    δεν λενε....
    οσο ζεις....
    μαθαινεις???
    καλη επιτυχιααααααααα!!!
    ...irida,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ετσι μπράβο, Μισιρλούκα!!! Συγχαρητήρια και καλό ξεκίνημα να'χεις!!
    Αδημονώ να δω τι θα σκαρώσεις για ...αρχή!!!!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο σου Μισιρλού!!! Θέλει τόλμη να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα. Έχεις μεράκι και ταλένο και πρέπει να το μοιράζεσαι:)
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία κορίτσαρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπράβο Μισιρλού μου!!! Συγχαρητήρια και καλό ξεκίνημα!!!! Είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις γιατί έχεις ταλέντο και πολύ μεράκι... θα ήταν κρίμα να μην το μοιραστείς!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Με οτι κι αν καταπιαστείς το κάνεις υπέροχα!! Σου εύχομαι καλή αρχή και καλό δημιουργικό ξεκίνημα!!Πραγματικά εχεις πολλά να δώσεις και χαίρομαι που πήρες την απόφαση!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλη αρχη στο καινουργιο σου ξεκινημα......................αν και δε σε γνωριζω προσωπικως ......νομιζω πως θα εισαι μια τελεια δασκαλα.................φιλακι στο μαγουλακι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα να έχουμε. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό νέο ξεκίνημα, να στεφθεί με επιτυχία, εύχομαι!
    Με το ταλέντο, την καλλιτεχνική φλέβα και την επάρκεια των γνώσεών σου, είμαι σίγουρη για την επιτυχία!

    Μισιρλού πολλές ευχές για ένα όμορφο, ανοιξιάτικο Πάσχα
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Καλη αρχη στο νεο ξεκινημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλό νέο ξεκίνημα!!!!Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλή αρχή και καλή επιτυχία... αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις κι έτσι να είσαι σίγουρη πως όλα θα πανε πολύ καλά!!!
    σε φιλώ και να περάσεις όμορφα το Πάσχα.... Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κάτι τέτοιες στιγμές ειναι που με κάνουν να ζηλεύω όλες εσάς που μένετε στην Αθήνα! Μισιρλου μου μπράβω σου!!!! Πάντα δωτικη πάντα φωτεινή!! Εισαι η αιτία που άρχισα να ασχολούμαι με πολλα πράγματα γιατι μου εδειξες τον τροπο. Καλητεχνης δεν ειμαι και ούτε θα γίνω τα κουτσοκαταφερνω όμως και αλλάζω αυτά που δεν μου αρέσουν. Σου εύχομαι καλη αρχή αν και τη θεωρώ σίγουρη . Καλό Πάσχα και να εισαι πάντα γερή εσύ και η οικογένεια σου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γλυκιά μου Μισιρλού, πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για καλή Ανάσταση κι ένα καλό Πάσχα μαζί με τους αγαπημενους σου!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!...απο τ άλλο σου τ αυτί...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια Πολλά !!!!
    Φιλάκια σου στέλνω !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπημένη μου Αλεξάνδρα νομίζω ότι πριν καιρό θα έπρεπε να κάνεις αυτή την κίνηση!!! Είμαι σίγουρη ότι θα ξεπερνάς πάντα τις προσδοκίες των ενδιαφερόμενων!!! Καλή επιτυχία σε ότι ξεκινάς!!! Χρόνια πολλά πολλά!!!Σε φιλώωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή