14/5/14

A BOAT ON THE SEA - CLAY MIXED MEDIA



Αγαπημενοι μπλογκερς
Φτου μουυυ,μη με ματιασετε....
  Ξεκινησα να ειμαι αρκετα συνεπης με τις αναρτησεις μου,κατι που ευχομαι να το διατηρησω...
τωρα μενει να γινω το ιδιο συνεπης με τα σχολια και τις επισκεψεις μου στα δικα σας χιχιχι


Η δουλεια μου αλλα και η οργανωση των σεμιναριων,μου τρωει αρκετο χρονο 
αλλα παντα  καταφερνω να ξεκλεβω χρονο για να ασχολουμε με τις δημιουργιες μου.

clay mixed media

Σημερα μοιραζομαι μαζι σας 2 πινακακια που εφτιαξα για 2 φιλες.





Μου ζητηθηκε να φτιαξω 2 φορες,το ιδιο θεμα .
Ολοιδιο δε θα μπορουσα ποτε να το φτιαξω!
Γιατι ειναι βαρετο και καθολου δημιουργικο.


Ετσι λοιπον,χρησιμοποιησα τα ιδια υλικα και μοτιβα με λιγο διαφορετικο τροπο.
Το αποτελεσμα ...εσεις θα το κρινετε!


mixed media by misirloumisirlou

θα σας αφησω τωρα ....
Καπου εδω γυρω θα ειμαι.
Ευκολα μπορειτε να με βρειτε
αν χρειαστειτε τη βοηθεια μου.

καραβι με μικτη τεχνικη




Σας φιλωωωω



32 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα δύο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tα λάτρεψα και τα δύο !!!Δεν γίνεται από τα χεράκια σου να βγεί κάτι που να μην κλέβει τις εντυπώσεις!!!!Καλή ευκολία σε οτι κάνεις και ευχομαι να βρίσκεις χρόνο για να ασχοληθείς με οτι απολαμβάνεις!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα και τα δύο!!!!!!!!! Ότι και αν κάνεις μοναδικό!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!! το καράβι σφυρίζειιιιιιιιιιιι,ΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    Το ξέρω οτι μπορεί τα πινακάκια να μην είναι για μένα (εγω είμαι της Πανσελήνου!) αλλά είναι σαν να είναι,γιατί προμηνύουν ένα ταξίδι!!!!κι ανυπομονώ...
    Χρειάζεται να σχολιάσω επι των πινακίων;;;προτιμώ να κλειστούμε στο εργαστήρι και να με πλακώσεις στις πάστες μέχρι να τα εμπεδώσω
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ να μην κάτσεις σε ενα μέρος.... να σε δώ...χι.χιχ.

      Διαγραφή
  5. Εντάξει...τι να πώ!! Και τα δύο είναι υπέροχα! Γειά στα χεράκια σου για άλλη μια φορά!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ένα καλύτερότερο από το άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχα και τα δύο!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα!!!συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικά !!!
    Γειά στα χέρια σου τα χρυσά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και τα δύο είναι υπέροχα, Μισιρλού μου!!!!!!!
    Οτι και να κάνεις εσύ, μένω με το στόμα ανοιχτό!!!!!!!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνά!!!!!
    Μας είχες συνηθίσει σε πολλές κατασκευές και οδηγίες !!!!!
    Είναι υπέροχα τα καδράκια σου!!!
    Καλή επιτυχία στα νέα σεμινάρια!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κουκλίστικα και τα δυο!!!! φιλάκια Μισιρλού μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο κορίτσι φανταστικά και τα δυο !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωωωωωω, είναι υπέροχα!!! Τόσο ίδια υλικά μα τόσο διαφορετικό αποτέλεσμα! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ!! Αυτή είναι και η αξία του χειροποίητου..η μοναδικότητα! Υπέροχα και τα 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα μπλε σου με τρελαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία και τα 2. Μπράβο! Η δημιουργία είναι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και τα δυο τα καδράκια είναι τέελεια!!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανσέληνοι... συννεφάκια..βροχή... καράβια έτοιμα για ταξίδι.. να σε πανε στα όνειρα... εκεί θα μείνω... τις μικτες τεχνικες και τα υλικα τους.. θα τα αφήσω για τις επαγγελματίες του είδους...χι.χι. Μισιρλουμισιρλού. μου... εσύ να φτιαχνεις και εμεις να θαυμάζουμε... φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τ αποτελεσμα ειναι εξαιρετικο οπως παντα!!! μ αρεσουν πολυ κ οι αποχρωσεις τ χρωματων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι καταπληκτικά αυτά τα πινακάκια Μισιρλού!!!! Λατρεύω τους τόνους του μπλε που έχεις χρησιμοποιήσει!!
    Μπράβο σου!!
    Σε φιλώ! Καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!ελπίζω να τηρησεις την υπόσχεση σου!(για την συχνότητα των αναρτήσεων!) και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου!όσο για τα σεμινάρια που κάνεις:πότε?πού?πώς?περίμενα σχετική ανάρτηση αλλά είδα μόνο αποτελέσματα!δεν έχω facebook.μη με αφήνεις στο σκοτάδι!θέλω κι εγώ!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!ελπίζω να τηρησεις την υπόσχεση σου!(για την συχνότητα των αναρτήσεων!) και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου!όσο για τα σεμινάρια που κάνεις:πότε?πού?πώς?περίμενα σχετική ανάρτηση αλλά είδα μόνο αποτελέσματα!δεν έχω facebook.μη με αφήνεις στο σκοτάδι!θέλω κι εγώ!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!ελπίζω να τηρησεις την υπόσχεση σου!(για την συχνότητα των αναρτήσεων!) και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου!όσο για τα σεμινάρια που κάνεις:πότε?πού?πώς?περίμενα σχετική ανάρτηση αλλά είδα μόνο αποτελέσματα!δεν έχω facebook.μη με αφήνεις στο σκοτάδι!θέλω κι εγώ!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φανταστικά τα έργα σου όπως πάντα! Γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλεια τα πινακάκια σου, Μισιρλούκα! Ταξιδιάρικα τα καραβάκια σου!!
    Να'σαι καλά, κορίτσι και να'χεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρε Χονολουλούκα, σ' αποθύμησα!!!!!!
    Και ήρθες με τις υπέροχες "καράβες" σου να με ταξιδέψεις και να μου φέρεις καλή διάθεση και αύρα!!! Να είσαι καλά.
    Αισθάνομαι πολύ καλύτερα τώρα πια και ελπίζω να τα λέμε συχνά, αν κρατήσεις κι' εσύ τις υποσχέσεις σου!!!!!!!!
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι κουκλίστικα!!!
    Και η ιδέα με το καλλιγραφικο κειμενο στο φόντο, τοσο ρομαντική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα, όπως και όλα τα έργα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή