7/5/14

DECOUPAGE



ντεκουπαζ

Ντεκουπατζου δε με λες αλλα τη προσπαθεια μου την κανω !!!!
Το ντεκουπαζ και οι μεταμορφωσεις αντικειμενων (αλλα και χωρων )
ειναι για μενα...κατι σα διαλειμμα....ξεκουραση θα το λεγα.

ντεκουπαζ και τεχνικη χαρτοπετσετας

Αγαπω περισσοτερο τη τεχνικη της χαρτοπετσετας.
Το χαρτι το προτιμω στα mixed media.


decoupage

Το ομολογω!!!!
Εχω μανια με τις χαρτοπετσετες !!!!!!!!
Θελω να εχω ολα τα μοτιβα χιχιχιχι
Το καλο ειναι οτι εχει ανοιξει το atelier decoupage 
κοντα στο σπιτι μου και εχω προσβασει σε πολλλλεεεεες χαρτοπετσετες!!!
Αγριοκοιταζω οποια πελατισσα αγοραζει πολλες ..... νιωθω συντριβη .
Θα μας τελειωσουν τα σχεδια και χαθηκαμεεεεεε χαχαχαα
Η Βασω παντως,η ιδιοκτητρια, με συμπονα.Εχει την ιδια λοξα χιχιχιιιι




Οπως και να χει ειναι μεγαλη εφευρεση το ντεκουπαζ....
Μπορουμε να μεταμορφωνουμε αντικειμενα που εχουμε βαρεθει, στο λεπτο!!
Οκ ...ειμαι υπερβολικη ...θελει λιγη παραπανω ωρα χαχαχα


τεχνικη χαρτοπετσετας


Να!!!...σα το φωτιστικο της φιλης μου της Σεβης,
που μου το φερε στο εργαστηρι για να της το αλλαξω.
Η μεταμορφωση εγινε,απλα και γρηγορα,με πολυ λιγα υλικα.
Χρησιμοποιησα ακρυλικα,ασταρι,βερνικι και χαρτοπετσετες.
Να προσθεσω βεβαια οτι πριν τις χρησιμοποιησω ετρεξα στη Βασω να βρω τις ιδιες
μη τυχον και μου λειψει το μοτιβο χαχαχα
Ο καθενας με τα κολληματα του,φιλοι μουυυ!!!

Σας αφηνω προς το παρον
παω για τη μεσημεριανη μου σιεστα
γιατι μετα εχουμε και δουλεια
Με αγαπη

MisirlouMisirlou



34 σχόλια:

  1. Αυτά γιατί δεν τα'χω δει εγώ; Μου κρύβεις πράγματα Μισιρλούκα; Τλπ... για αρχάρια ντεκουπατζού καλά τα κάνεις...χαχαχα. Είπαμε να'μαστε ταπεινές αλλά εσύ έχεις ξεφύγει!!! Όσο για τα υλικά, ξεπέρασες και την κυρία που σας έλεγα το πρωί με τα διπλά κοσμήματα...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία... κυρία... την Μισιρλού γιατί δεν την μαλώνετε που κάνει decoupage και δεν ζωγραφίζει????

      Διαγραφή
    2. Κανονισε να ερθεις στο μαθημ ασου τη Παρασκευηηη μπας και με κανεις να ξαναρχισω!!!χιχιχιχι

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έχω μανία με τις χαρτοπετσέτες! χαχαχα να βρεθούμε να κάνουμε ανταλλαγή μοτίβων!!! Τυχερή που έχεις κοντά σου τόσο εξειδικευμένο κατάστημα!! Πολύ όμορφα όλα όσα ντεκούπαρες!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εγώ πάλι με όλα τα χαρτιά έχω μανία όταν χρησιμοποιώ χαρτί ή χαρτοπετσέτα και δεν έχω άλλο το ίδιο μετά στεναχωριέμαι λες και δεν τα πήρα για να χρησιμοποιήσω!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι που ότι πιάνεις το αξιοποιείς... κάτι που το Atelier decoupage είναι πραγματικά ένας παράδεισος για τις ντεκουπατζούδες.... έφτιαξες πάλι υπέροχες δημιουργίες!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτές οι χαρτοπετσέτες!!!!
    Έχω κι εγώ το ίδιο κουσούρι!!!!
    Πάντα διπλές και τρίδιπλες μη τελειώσουν!!!!
    Μη μας λες ότι είσαι αρχάρια γιατί θα βγω από το λαπ τοπ και θα το αρπάξω αυτό το 'ΑΣΧΗΜΟ' έργο σου!!!!
    Δε πειράζει, δείχνε μας κι ας μην είσαι ντεκουπατζού !!!
    Φιλιάαααααααααααααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι είναι αυτά που μας δείχνεις σήμερα ?? Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α και τα δυο !!!!!!!!!!!!!
    Διαφορετικά σαν ύφος, αλλά πολύ όμορφα!!
    Τι πρέπει δηλαδή να κάνεις για να θεωρηθείς ντεκουπατζού ????? Πόσο πια ????
    Και ιδιαίτερα καλόγουστα !
    Σου στέλνω τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να πω πως δε σε καταλαβαίνω, θα πω ψέματα. Κοντεύουμε να καταντήσουμε οι Σκρούτζ των υλικών... Χα,χα!
    Κι αν πετύχω κάτι δυσεύρετο ή λιγοστό, εκεί να δεις, το φυλάω σαν τα μάτια μου και τίποτα δε μοιάζει αντάξιο του μεγαλείου του...
    Τα έργα σου είναι εξαιρετικά, και ,μεταξύ μας, δεν περιμένουμε τίποτα λιγότερο από τα χεράκια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα χα χα!!!!! Εδώ γελάμε!!!!!!!!!!!!!! 'Ακου ' ντεκουπατζού δεν με λές'!!!!!! Από σένα, Μισιρλούκα, έχουμε μάθει τόσα και τόσα, κι εγώ προσωπικά ανατρέχω στις παλιές σου αναρτήσεις και τις οδηγίες κάθε φορά που νοιώθω την ανάγκη. Όσο για τις χαρτοπετσέτες, ομολογώ ότι κι εγώ τις προτιμώ από τα άλλα (χαρτιά και ρυζόχαρτα). Νά'ναι καλά η Βασούλα που έχει μεγάλη ποικιλία!!
    Τέλεια είναι και τα τρία έργα σου! Φανταστικά όμορφα και φυσικά ιδιαίτερα προσεγμένα!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Precioso todo lo que haces,me hago seguidora tuya y te dejo la dirección de mi blog ,espero que te guste
    !UN SALUDO!
    maitedecopart.blogspot.com.es

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως ντεκουπατζού σε λέω!!!
    ;-)
    Μία μερίδα χαρτοπετσέτες στην... Καλλιτέχνη!!!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ πάντως τα ντεκουπάζ σου τα είδα καταπληκτικά.Φαντάσου να το πάρεις και σοβαρά το σπορ δηλαδή χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. How many romantic jobs! Everything so beautiful but the lamp...so romantic and shabby..i love it!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, κι εγώ θα σε πω ντεκουπατζού...πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκέψου δηλαδή να ήσουνα και ντεκουπατζού τι θα έκανες !!!
    Τι ωραία μεταμόρφωση της λάμπας !!!!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οσο βλέπω πόσο σ έχω επηρεάσει,τρελαίνομαιιιιιιιι!!!! Μακάρι η επιρροή νάταν αμφίδρομη...
    Πάω για νάνι τώρα γιατί το πρωί έχω τηλεφωνικό ραντεβού και θάμαι σταφιδιασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ντεκουπαζ είναι αλήθεια, πιστεύω ότι να ζωγραφίσω το αντικείμενο είναι ευκολότερο! Σας θαυμάζω όμως στα έργα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταλαβαίνω απόλυτα το κόλλημα σου με της χαρτοπετσέτες!!!
    Περί χαρτιού και χαρτοπετσέτας συμφωνώ, κι εγώ την ίδια προτίμηση έχω.
    Φυσικά και στο ντεκουπάζ είναι υπέροχα τα έργα σου!!
    Καλή συνέχεια, καλή Πέμπτη να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι από τις τυχερές που έχεις κοντά σου το εργαστήρι και προλαβαίνεις και διαλέγεις όμορφες χαρτοπετσέτες. Το decoupage είναι και δική μου αδυναμία. Τέλειες οι δημιουργίες σου !!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειες οι δημιουργίες σου!!! Ωραίο το ντεκουπάζ..αλλά είναι να το έχεις...εμένα μου σπάει τα νεύρα ολίγον...όλο χάλια μου γίνονται οι χαρτοπετσέτες και για να πετύχω κάτι μου παίρνει πολύ χρόνο!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τί τέλεια που τα φτιάχνεις Μισιρλού μου... πόσο θα ήθελα να μάθω κι εγώ... μακάρι να είμασταν κοντά για να μου κάνεις μαθήματα!!! Ανακαινίζεις τόσο όμορφα τα παλιά αντικείμενα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανεκτίμητη αγάπη το decoupage γιαυτό σε καταλαβαίνω απόλυτα. φιλάκια και καλες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Piekny decupage:)) Lampa jest przecudna.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφα τα έργα σου μισιρλουκα μου και πολύ ρομαντικά. Θέλω να σε ρωτήσω γιατί έχω και εγώ δυο καπελάκια για πορτατίφ, έκανες απευθείας επάνω το ντεκουπάζ ή το πέρασες κάτι σαν βάση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολλησα τις χαρτοπετσετες κατευθειαν στο κασπω!δε περασα τιποτα για βαση! :)

      Διαγραφή
  24. Αξιοθαύμαστες πάντα,όλες οι δημιουργίες σου Μισιρλού μου!Τό ίδιο "κόλλημα"έχω καί εγώ μέ τήν συλλογή χαρτοπετσέτας!!
    Η Βασούλα,πάντα πρόσχαρη καί έτοιμη νά μάς βοηθήσει πάνω στό decoupage,αλλά καί σέ ότι απορίες έχουμε σχετικά μέ τά υλικά!!Χάρηκα πού τήν γνώρισα από κοντά!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι μια ντεκουπατζου.....τζου, τζου, τζου!! Το ζήλεψα το φωτιστικό της Σέβης!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ όμορφα όλα..μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα και προσεγμένα όλα! Μπράβο, Μισιρλού!
    Καλή συνέχεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές;;;
    Τέλειες!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μισιρλού αγαπητή μου καλή σου μέρα.
    Το έχω δηλώσει και άλλες φορές ότι από ντεκουπάζ, ακρυλικά και χαρτοπετσέτες έχω μεσάνυχτα. Ανεπίδεκτος μαθήσεως. Τι να κάνουμε; Όμως να πω μια καλημέρα και τις ευχές μου για την γιορτή της Μητέρας.
    Νασαι πάντα καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχες οι decoupagoδημιουργίες σου, Μισιρλούκα! Ο,τι κάνεις είναι όμορφο και γουστόζικο!!
    Φτιαγμένα με υπομονή, μεράκι και διάθεση για δημιουργία!!
    Φιλάκια πολλά, χρόνια πολλά, και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή