1/5/14

LONELY HOUSE MIXED MEDIA

LONELY HOUSE MIXED MEDIA by misirloumisirlou

Αγαπητοι φιλοι και περαστικοι, απο τη γειτονια μου
θα θελα να βαλω το χερι στη καρδια και να ομολογησω οτι...
 το χω ριξει ολιγον τι στο σορολοπ....απο θεμα αναρτησεων .
Με εχει πιασει μια βαρεμαρα να γραφω (γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε,βεβαιως βεβαιως)
Ειναι και ο χρονος  που πιεζει...αλλα αυτο μαλλον σα δικαιολογια ακουγεται...και ειναι!
Απο συζητησεις που εκανα και με αλλους μπλογκερς...δεν ειμαι η μονη που εχω αυτη την ακεφια.
Παλι καλα...δε νιωθω μονη χαχαχχαα.Που θα παει θα ανεβουμε και παλι!



Τουλαχιστον θα σας δειξω οτι στο θεμα της χειροτεχνιας ειμαι εργατικοτατη χαχαχα
Ηταν μια βδομαδα ηρεμη και αρκετα δημιουργικη.
Κλειστηκα και παλι στους 4 τοιχους του εργαστηριου μου και αφησα τη φαντασια να με οδηγησει.


LONELY HOUSE MIXED MEDIA by misirloumisirlou

Σας παρουσιαζω ενα μικρο αλλα γλυκο θεματακι.
Πολυ το συμπαθησα να σας πω την αληθεια!

MIXED MEDIA by misirloumisirlou

Ειναι μικτη τεχνικη,ζωγραφισμενο με ακρυλικα και πολλη αγαπη...φαινεται αλλωστε χαχαχα
To γεμισα καρδιες...μεχρι το φεγγαρι εφτασαν!!!
ααααα εχω γινει πολυ ρομαντικη....πρεπει να το κοιταξω!



LONELY HOUSE MIXED MEDIA by misirloumisirlou


Μεχρι την επομενη φορα που θα αξιωθω να μπω στο μπλογκοσπιτακι μου 
ευχομαι να εισαστε ολοι καλα,αισιοδοξοι και χαμογελαστοι.
Σας στελνω την αγαπη μου


29 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά!!
    Μπορεί να αργείς να κάνεις ανάρτηση, αλλά κάθε σου ανάρτηση είναι μοναδική!!!!
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και αγαπησιάρικο μήνα!!!
    Α, και πολύ-πολύ mixed!!!
    ;-)
    Υπέροχο το αποτέλεσμα!
    Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Μήνα!!!!! Είναι πραγματικά μαγευτικό!!!!!!!! Όλα τα έργα σου είναι μοναδικά άλλα οι καρδιές , το φεγγάρι η θάλασσα με μάγεψαν!!!!!! Χίλια μπράβο!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλό σου μήνα αγαπητή μου Misirlou.
    Ένα ακόμη όμορφο κομψιτέχνημα το σημερινό σου έργο.
    Ζηλευτές οι καρδούλες, το φεγγάρι και τ΄αστέρια σου.
    Στ΄αλήθεια η πρόοδος είναι σημαντική
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ μπορεί να το συμπάθησες το Lonely House, αλλά εγώ το λάτρεψα Μισιρλούκα μου, όπως και όλα τα έργα σου άλλωστε!!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το lonely house σου, Μισιρλού μου!! Πραγματικά ρομαντικό και μαγευτικό!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σίγουρα δεν είσαι η μόνη που το έχει ρίξει στο σορολόπ!!! Εχω ξεχάσει από πότε έχω να κάνω ανάρτηση.........Μ' αρέσει πολύ το lonely house!!!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου έχεις "ανοίξει" πληγές!!! Να το ξέρεις αυτό!!!!! :)
    Οσο για το μικρό σπιτάκι σου , είναι απίθανο!Αυτή η ικανότητά σου να "γράφεις " με τα χρώματα τη φύση , είναι απίστευτη!!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα, Μισιρλούκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πόσο όμορφο είναι !!!!!!
    Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα, μαγισσάκι!
    Το ότι απέχεις από το blogging αλλά δημιουργείς "σιωπηλά", το βρίσκω άνευ σημασίας!
    Εσύ να έχεις τον εαυτό σου, μάτια μου, κι όλα τα άλλα είναι μικρά!
    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ότι βάζεις πολύ αγάπη στα έργα σου...ναι φαίνεται!....Πολύ όμορφο κι`αυτό το έργο σου Μισιρλού!...Μπράβο σου!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγαλούργησες θα έλεγα, συγχαρητήρια, υπέροχη δουλειά, ρομαντική, ωραία χρώματα!!!
    Σου εύχομαι καλό μήνα, με υγεία, δημιουργία και χαρά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι υπέροχο! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο το μπλε που μεταχειρίζεσαι, υπέροχες αποχρώσεις, καλό μήνα είπα στη χρυσοχέρα των κατασκευταστών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα με υγεία, δημιουργικότητα και χαρά Μισιρλού μου!!! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες όπως πάντα και τα χρώματά σου καταπληκτικά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εμείς τη δική μας αγάπη!! Καλό Μήνα και το έργο σου είναι καταπληκτικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι λες καλέ; Εγώ δεν ξέρω κανέναν που να βαριέται! Ακόμα κι εσύ που λες πως βαριέσαι έχεις κάνει σε μια βδομάδα δυο αναρτήσεις! Εγώ δε... δεν το συζητώ... κάθε μέρα ανάρτηση...χαχαχα. Τέλειο το πινακάκι!!! Έχεις παρακολουθήσει το σεμινάριο της Μισιρλού;;; χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφη η δημιουργία σου Μισιρλού μου!!Μοναδική σέ ομορφιά όπως όλα τά έργα σου !!Είσαι άξια θαυμασμού!!Μπράβο σου!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ !!!!!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχο Μισιρλού μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όπως πάντα μισιρλου μου! Υπέροχο!!! Αυτη η γλυκύτητα και η ομορφιά που βγάζουν τα έργα σου ειναι απίστευτη. Γέμισε η ψυχή μου! Αυτο νιώθω κάθε φορά που κοιτάζω τα σπιτάκια σου. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. This lonely house is dreamy
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλο μηνα Αλεξανδρα!!
    Η δημιουργια σου αν να ξεπηδησε απο παραμυθι!!! Πανεμορφη!!!!
    καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα!
    Φανταστικό,παραμυθένιο το έργο σου,μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. .°º。✿✿彡
    Muito doce e romântico!!! Lindo!!!

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ονειρεμένο ειναι!!
    Καλό μήνα, και μη στεναχωριέσαι ,όλοι έχουμε δικαίωμα σε λίγη τεμπελιά που και που!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τι στεναχώρια το'χει βάλει, δεν λέγεται Νικούλα!

      Διαγραφή
    2. δε θες να σε δωσω!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Να 'σαι καλά κι όποτε έχεις διάθεση, να φτιάχνεις τέτοια πραματάκια, να χαίρονται κι εμάς τα ματάκια μας και να ομορφαίνουν οι μέρες μας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή