2/6/14

PARADISE COLORS - MIXED MEDIA



MIKTEΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αλλο ενα σαββατοκυριακο σεμιναριων τελειωσε αφηνοντας μια γλυκα στη καρδια μου!
Ηταν μια ακομα υπεροχη δημιουργικη συναντηση !!!
Μαλλον ειμαι τυχερη,γιατι μεχρι τωρα εχω μοιραστει αυτες τις ωρες δημιουργιας
με ατομα που εχουν απιστευτο κεφι για να μαθουν,να μοιραστουν 
και να απολαυσουν το καθε λεπτο που περναμε μαζι! 


MIXED MEDIA
Η σκεψη οτι θα διακοψουμε για καλοκαιρι μαλλον με στεναχωρει,
αλλα απο την αλλη πρεπει να αφιερωσω χρονο και στις δικες μου δημιουργιες.....
Εχω τοσα που θελω να φτιαξω ...... και τοσα στα οποια θελω να πειραματιστω!
Ασε που πρεπει να μελετω για να ανταπεξελθω στις απαιτησεις των μαθητριων μου
........που το βαζετε αυτο!χιχιχιχι


MIXED MEDIA BY MISIRLOUMISIRLOU

Σημερα σας παρουσιαζω τη πολιτεια 
με τα παραδεισενια χρωματα που εγινε πριν απο αρκετους μηνες
και την αγαπω πολυ γιατι ειναι πλημμυρισμενη με φως,χρωμα και αγαπη!
Σα την ταξη των μαθητων μου!


Αγαπητoι μπλογκογειτονες, ευχομαι να εισαστε ολοι καλα
και ας εχουμε χαθει τωρα τελευταια!
Σας ευχαριστω πολυυυυυυ για τα ομορφα σχολια σας και την υποστηριξη σας!
Καλη δημιουργικη βδομαδαααααα γεματη φως και χρωμα!

σας φιλω

63 σχόλια:

  1. Χαιρομαι παρα πολυ που σε γνωρισα, οπως με ευχαριστει ιδιαιτερα το γεγονος οτι μυηθηκα σε εναν αλλο κοσμο. Και να εισαι σιγουρη οτι πηρα πολλα περισσοτρρα απο οσα φανταζοσουν βλεποντας το απορημενο και γεματο ανησυχια για το επομενο βημα βλεμμα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη Μανια...μακαρι να βοηθησα εστω και λιγο!!!!Χαρηκα πολυυυυυυ που σε γνωρισα!σε φιλωωωω!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Τι όμορφο που είναι ν΄ανοίγω τον υπολογιστή μου,πρωί -πρωί και να βλέπω παραμυθένιες πολιτείες με υπέροχα χρώματα, καρδουλίτσες και μπαλόνια!! Σ' ευχαριστώ που μου 'φτιαξες το ξεκίνημα της μέρας μου, φιλιάάάάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σπιτάκια μοιάζουν και με μολύβια, αλλά το ένα και μοναδικό με το παράθυρο καθοδηγεί εν τέλει τη σκέψη. Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι του μυαλού!! Καλή εβδομάδα και καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοοοοο αυτο δε το χα σκεφτει!!!!!χαχαχαχα εχεις δικιοοοοο!μοιαζουν σα μολυβια!να σαι καλα!σε φιλωωω

      Διαγραφή
  4. Γιατί με άγχωσες χθες,εεεεεε;;; αφου είχες δρομολογήσει άλλο. Αμα σε ξανακούσω και αγχωθώ,να με ...
    Τλπ επι του προκειμένου, όποιος μπει στο εργαστήρι σου είναι σαν να μπαίνει στον κόσμο του παραμυθιού! Οποιος μπαίνει δε στα μυστικά σου μονοπάτια,αυτός κι αν είναι τυχερός!!!Ελπίζω κάποια στιγμή νάμαι κι εγω...
    Μέχρι τότε είμαι τυχερή που είσαι Αγαπημένη μου,παλιοχαρακτήρα!
    Συνέχισε ακάθεκτη να μοιράζεις γνώσεις και να εισπραττεις ενθουσιασμό και συναίσθημα.Τα αξίζεις!
    Φιλάκιααααααα

    Υ.Γ. Μη νομίσεις οτι το άααλλο θα το ξεπετάξεις έτσι λιτά,να εξηγούμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα τιιιι καταλαβεεες!ξεσηκωσες και την απο κατω τη φωνακλου!ιιιιιιι τρι τραβαω!
      να δωωω εσενα ποτε θα σε καθησω στα θρανια!οταν γινει ομωωως θα σου αλλαξω τα φωταααααα!χαχαχαα

      Διαγραφή
    2. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τι ξαφνικό ήταν τούτοοοο;;;; Ο ΘΡΥΛΟΣ απαντά στα ταπεινά σχολιααααα;;;;;; Αδύνατον! προσέλαβε ιδιαιτέρα.
      Οσο για μενα, οταν θα με καθίσεις στο σκαμνί, σορρυ στα θρανία και μου αλλάξεις τα φώτα,θέλω να μου γράψεις μετά ο,τι έγραψες στο πρώτο σχόλιο.Μη με θεωρείς δεδομένη...ααααα

      Διαγραφή
    3. Όχι για να μη λες πως τα'χουμε δει όλα. Αξιώθηκα και το'δα κι αυτό!!!

      Διαγραφή
    4. λυσσαξατε λυσσαρες!μου κοβεται τη φορα να ξεδιπλωθωωωω χιχιχιιχ

      Διαγραφή
  5. αααααα....δηλαδη το ''δικο'' μου το ξεπεταξε ετσι λιτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ααααααααα......τι εχει να γινει!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επανερχομαι τωρα πιο σοβαραααααααα.......
    εεεεεε τι να πω....μονο λατρευω λατρευω λατρευω λατρευωλατρευωλατρευω λατρευωωωωωωωωωωωωωω......
    αυτο το λιτο παραμυθενιο.......το εχω εγω.....χιχιχι...το χαιρονται τα ματακια μου....
    να δω ποτε θα γινω και μαθητρια....[μπηχτη]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλακι μισιρλουκα μου!καλο μηνα...με απεριοριστη εμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σοβαρο σε μαρανε!δε φτανει που μου το πηρες μεσα απο τα χερια μου....φωναζεις κιολας!
      Ασε γιατι της Χαρας με τις απαιτησεις που εχει θα προσλαβω συγγραφεα για την αναρτηση χαχαχααα
      Οσο για τα σεμιναρια...εισαι μικρη ακομα!εχεις καιρο μπροστα σου χαχαχαα

      Διαγραφή
    2. Ενω εγω είμαι στα πρόθυρα και θες να προλάβω τη γνώση;;;;
      Τλπ.
      Εγω δεν έχω καμία απαίτηση,γιατί είμαι ταπεινός άνθρωπος, το έργο όμως απαιτεί υψηλή ανάλυση.Οχι όλα ίσα κι όμοια!!!

      Διαγραφή
    3. θα σφαχθουμε...και οχι τιποτε αλλο..περιμενουν τα τεκνα τις τσαντουλες...χαχα,,να τις παρουνε και μονομαχουμε.....αυτο με την ηλικια παιζει πολυ τωρα τελευταια.....χαχαχα...θες να μου πεις κατι κοπελλλλλλλλλιτσαααααα!χαχαχαχα...φιλι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. σφαχτειτε εσεις και παιρνω εγω τις τσαντες!...εμας βλεεεπεις δε μας φτιαχνει!

      Διαγραφή
    5. Εις ποίαν "κοπελίτσα" απευθύνεσαι;;;;
      Εσύ λέει έχεις καιρό ακόμα είσαι μικρή, εμένα λύσσάει να με στρώσει,άρα με βλέπει ετοιμόρροπη κι οποιος πρόλαβε τον Κύριον είδε!
      Υ.Γ.Οι τσαντούλες φεύγουν αύριο με κούριερ,μη περιμένουν άλλο, ολοκληρώθηκαν κι αποστέλλονται.Μόλις ζητούσα το κινητό σου να συνεννοηθεί η κούριερ πότε να στ α φέρει. Αν θες στείλε μου μέιλ εσύ με το νούμερο

      Διαγραφή
    6. Στείλε σχέδιο κι αρχίζω αμέσως τώρα,χαμένο,που με δίνεις δημοσίως!

      Διαγραφή
    7. Λοιπον θελω μια με το φορτηγακι σα του ευαγγελου και μια με καρδιες και μια με οτι θελεις εσυ χαχχαχαααααααα........μπορω να συνεχισω αν θελεις.......ΑΠΛΗΣΤΗ με εχεις κανειιι!χιχιχιι

      Διαγραφή
    8. Φαντάσου και να ξεδιπλωθείς κι έχει να γίνει!!!
      Δύο φορές το ίδιο,δε φτιάχνω,είμαι Καλλιτέχνις. Διάλεξε καινούργια,θέλω προκληση

      Διαγραφή
    9. δε με αφηνετε!!!!!!!2 μετρα θα γινομουνααα!
      ΜΗν ανησυχεις θα σου στειλω πατρον με καινουργιες ιδεεες χαχαχαχα

      Διαγραφή
    10. Εγώ θέλω σακίδιο με παπί και πάνω να'μαστε εμείς! Ευκολάκι;

      Διαγραφή
    11. Α και που'σαι Μισιρλάκι, θέλω και πολιτεία, με φεγγάρια και καρδιές και σπίτια-μολύβια (caran d'ache κατά προτίμηση) και καράβια κι ό,τι άλλο θες πάνω... Όχι να'χουν όλες κι εγώ ακόμα με τα πρώτα σπιτάκια!

      Διαγραφή
    12. θα μου την κουρασεις και δε θα κανει αυτα που της ζητησα!

      Διαγραφή
    13. Κουράζονται μωρέ οι Χαρές; Εσύ έχεις τις δικές σου παραγγελίες, μη λουφάρεις.

      Διαγραφή
    14. Βιλλιωτάκι,μην έχει ςπαράπονα,μπορέι νάχεις τα πρώτα σπιτάκια,αλλά μιλάμε για ολόκληρο χωριό.Ενώ εγω;;;Εν αυθαίρετο στο φεγγάρι και είμαι αυτάρκης.
      Οσο για το παπί,οσονούπω...

      Διαγραφή
    15. μμμμ οσονουπωωω.......!!!!!!!!ολες τις χαρες της κανεις!

      Διαγραφή
    16. Κι εσύ μου τις κάνεις... όλες μου τις κάνετε...χιχιχι.

      Διαγραφή
    17. Πρότεινες εσύ κάτι συγκεκριμένο κι αρνήθηκα;;;; εχω και μάρτυρες!

      Διαγραφή
    18. Κουραζετε το πνευμα μου και πληγωνετε τη καρδια μου!

      Διαγραφή
    19. Αμάν... κάτι πήρε το Μισιρλάκι κι άρχισε τα λογοτεχνικά!

      Διαγραφή
    20. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο...κάτι έγινε στο σεμινάριο.Η μία τόριξε στο πλέξιμο και στη λογοτεχνία κι η άλλη στην ανάποδη φωτογράφιση!!!Ηλίου φαεινώτερον!την άφησες ανεξέλεγκτη

      Διαγραφή
    21. με καταλαβες!!!!θελω να απαγγειλω τωρα.........ρε συυυ η φωτεινηηη που ειναιιιι?

      Διαγραφή
    22. Δε θα τ αντέξω κι αποχωρώ.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10:55 π.μ.

    Misirlou μου, χθες "άνοιξε" το μυαλό κι η καρδιά μου! Ηταν μια υπέροχη εμπειρία και περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο!

    Γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτα μου!χαρηκα πολυυυυ που σε γνωρισα και ευχομαι να τα ξαναπουμε!φιλακιαααα

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μου και μαζί μας τις γνώσεις σου και το κέφι σου! Σε ευχαριστώ που είσαι απλόχερη και δεν διστάζεις να μας χαρίσεις τα μυστικά σου! Ελπίζω να είμαστε άξιες μαθήτριες και κάποια στιγμή να θαυμάζεις και εσύ τις δημιουργίες και γιατί όχι να τις ξεχωρίζεις μέσα στις πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωωως το βασανο μου χαχαχα!κι εδω ξεφυτρωσεεες!χιχιχιχι!ελαααα μη λες πολλα και κοκκινιζωωω!ετοιμασου για το ΣΚ!~σε θελω πανετοιμηηη!φιλακιααα

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Μυσιρλού μας με όλα τα χρώματα που ανοίγουν άλλους κόσμους δημιουργίας !!!!Μα είναι παραμυθένια η χρωματιστή σου πολιτεία!!!! Καλή συνέχεια!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο χαίρομαι να βλέπω τα δημιουργήματα τα δικά σου κ των μαθητών σου! Ελπίζω να επιστρέψουμε σύντομα στην Αθήνα και να γίνω κι εγώ μαθήτρια!!!!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τόσα χρώματα ! Άνοιξες την καρδία μας πανέμορφο έγινε!!!!!!!!!! Καλό καλοκαίρι φιλάκια πολλά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη δουλειά, όπως πάντα!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο, ζωντανό, χαίρεσαι να το βλέπεις! Τέλεια δουλειά!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έψαξα να βρω σχόλιο να με καλύπτει για να βάλω ομοιωματικά αλλά δεν βρήκα κάτι να ταυτιστώ εξ'ολοκλήρου. Το ταλέντο σου το έχω εξυμνήσει πολλάκις... τώρα θα πω για την νέα σου ιδιότητα, αυτή της δασκάλας. Βέβαια, αυτή την έχεις πριν απ'όλες μας, αλλά σ'άλλον τομέα. Καλώς μας ήρθες Μισιρλούκα. Οι μαθήτριες όπως βλέπεις είναι γλυκές σαν το μέλι και κολλάμε όλες. Και μουστάκι θα σε βάλουν να κόψεις...χαχαχα. Ξεκουράσου γιατί από Σεπτέμβρη δεν θα προλαβαίνεις. Σου 'χα πει πως όταν ξεκινήσεις θα γίνει κόλαση... με την καλή έννοια πάντα γιατί η κόλαση είναι και αγαπημένος τόπος...χαχα. Α και που 'σαι... θέλω απάντηση στο σχόλιό μου γιατί θα γίνει χαμός...χαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο παναγιωτακης δε ξουριζει το μουστακι τουυυ~.....χαχαχαααααααα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Εγω τον θέλω αξούριστο,Consita,ενα πράμα

      Διαγραφή
    4. Λύσσαξες με το ξεδιπλωμα, ούτε σεντόνι νάσουνα!

      Διαγραφή
    5. Ναι σιγά μας τα'παν κι άλλοι! Εσύ Χαρούλι σε ποιον απευθύνεσαι; Ποιον λες Πειραϊκή Πατραϊκή;

      Διαγραφή
    6. Σ αυτή που λύσσαξε να ξεδιπλωθεί ,φυσικά

      Διαγραφή
  15. Επειδή δεν μ αφήνει να σχολιάσω επι του συγκεκριμένου,το κάνω εδώ.
    Ευτυχώς που δε ζει ο Προκρούστης,γιατί θα την είχες άσχημα!!! Ασε λοιπόν τ αναστημόμετρα και στείλε σχέδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι καλα να ηταν ολες οι πολιτειες να ηταν ετσι ομορφες, χρωματιστες, χαρουμενες και απο τα παραθυριατης να εβγαινε μονο αγαπη!!Υπεροχη δημιουργια!
    Τυχερες οι μαθητριες σου Αλεξανδρα και νομιζω οτι το ξερουν!!
    Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!! Υπέροχη η πολιτεία σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη η πολύχρωμη παραδεισένια πολιτεία σου, Μισιρλού μου!!!!!!
    Σίγουρα θα περνούν ονειρεμένα μαζί σου οι μαθήτριες!!!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Μισιρλούκα ,πόσο θα ήθελα να ήμουν μαθήτριά σου!!!!Χαίρομαι πολύ!!Καλή συνέχεια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δε μπορεί, θα τα καταφέρω να "πεταχτώ" κι εγώ σε κανένα μάθημα!!!!
    Μπράβο σου!!!!
    Ότι θα τα πήγαινες τόσο καλά το περιμέναμε, εσύ γιατί αμφέβαλες;
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η πολιτεία σου είναι τόσο φωτεινή όσο φαντάζομαι ότι είσαι κι εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο μ' αρέσει αυτό το τόσο λιτό και απλό θέμα που στα χεράκια σου γίνεται παραμυθένιο..... ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ!!!!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ η μολυβένια σου πολιτεία και με το δίκιο σου την αγαπάς τόσο!
    Τέλος πάντων, στις φιοριτούρες και τα τριλιλιά δεν βρίσκεις ποτέ αυτή την υπέροχη ομορφιά της απλότητας!
    Καλό μήνα, Μισιρλούκα, καλό καλοκαίρι και
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα έτσι χρωματιστή και χαρούμενη να'ναι και η ζωή σου, Μισιρλούκα σαν την όμορφη μολυβένια πολιτεία σου!! Αυτή την πολιτεία σου την έχω λατρέψει!! Οχι οτι και οι άλλες ομορφιές αου πάνε πίσω!!!
    Φιλάκι δροσερό !!!! Και καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη η δημιουργία!! Γεμάτη χρώματα, που δείχνει τόση χαρά..!!! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΖΗΛΕΥΩΩΩ!!!!!Μόνο αυτό έχω να πω γράψω πόσο θα θέλα να παρακολουθήσω δικό σου σεμινάριο.......
    Υπέροχη η πολιτεία!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή