7/6/14

SIAXTO ME AGAPI



Προσθήκη λεζάντας

Δεν το μπορείς του φεγγαριού
να βρεις ένα ψεγάδι
γιατί σκορπά την ομορφιά
στην πλάση κάθε βράδυ





Ζηλεύγω του, του φεγγαριού
που πάντα σεργιανίζει
γιατί θωρεί την π’ αγαπώ
τη νύχτα σαν πορίζει



Σαν θα περνάς την πόρτα της
φεγγάρι μου σταμάτα
χαιρέτα μου την, κι ύστερα
συνέχισε τη στράτα.

μικτη τεχνικη

Ήλιε μου παραγγέλνω σου
να γοργοβασιλέψεις
μην, το φεγγάρι, δεις αυγή
γιατί δα ντου ζηλέψεις



mixed media by misirloumisirlou

Φεγγάρι μου ουρανόστρατο
χαμήλωσε μια στάξη
να φέγγει, η αγάπη μου
στο σπίτι της να φτάξει.




Σαν θα περνάς την πόρτα της
φεγγάρι μου θυμήσου
πόσες βραδιές περάσαμε
αυτή κι εγώ μαζί σου.
~~~~

Το σιαξα μ αγαπη....για τη Χαρα μου





43 σχόλια:

  1. Καλέ τι ρομάντζο και τούτο! Τι λόγια, τι τραγούδι, τι δημιούργημα! Απαπα... θα λιώσει το Χαρουκλάκι και καλά θα κάνει...χαχα. Όσο για τον τίτλο... άπαιχτος...χαχαχα. Να σε χαιρόμαστε Μισιρλάκι μου κι από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπάνια έως ποτέ ,έχω την χαρά να σχολιάζω πρώτη μία* φρεσκοφουρνιστή* ανάρτηση.Η σύλληψη του θέματος με την δεξιοτεχνία σου,με τις άριστες γνώσεις σου γινονται αιτία να απολαμβάνουν τα ματια μας *ομορφιές* με γούστο και φινέτσα.Μπαίνει παντού και στολίζει υπέροχα τους τοίχους των σπιτιών!!! Φιλάκια και ενα όμορφο διήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω θα κάνω ποδαρικό;;; Τόχει η μοίρα μου...
    Να πω οτι δεν ήταν έκπληξη;;; θα πω ψέματα. Οχι το έργο,αλλά η ανάρτηση
    Το έργο το ερωτεύθηκα με την πρώτη ματιά και το έκλεισα εξ αποστάσεως και δε μετάνοιωσα ποτέ που ήρθε στην κατοχή μου. Είναι τόσο φευγάτο, τόσο για ονειροπόλους, τόσο για αισθαντικούς,τόσο για ερωτοχτυπημενους,τόσο για αισιοδοξους, τόσό ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ που είναι ΑΠΟΚΤΗΜΑ!
    Είμαι τυχερη που σε γνώρισα, πριν 4 χρόνια,που έγινες ο Παναγιωτάκης μου κι έγινα η ζαργάνα σου,που έγινες η φίλη μου και κομμάτι της καρδιάς μου, έμπνευση και κινητήρια δύναμη,άμεση βοήθεια και δοτική !
    Σήμερα που γιορτάζουμε μαζι τα γενέθλιά σου, εύχομαι κι απο εδώ, νάναι πάντα έτσι Φωτεινά, Δημιουργικά, Χαρισματικά όλα τα χρόνια που θα έρθουν, ν αγαπάς και ν αγαπιέσαι πάντα!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ που εισαι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ βέβαια...με καθυστέρηση την είδα,μία ώρα να συνέλθω και να γράψω ένα κατεβατό,ποδαρικό ,δεν έκανα. Αλλά αυτό για τη διόρθωση ,όχι οτι μετράει πουθενά.
      Σωστά προέβλεψες Βιλλιωτάκι...λίγο ακόμα κι η Αστέρω σ ενέα έκδοση,εν τω μέσω της νυκτός!!!χαχαχαχα αυτό κι αν τόχει η μοίρα μου!
      Φιλιά πολλά και στις δυο σας.

      Διαγραφή
    2. Με συγκινούν οι αγάπες της φιλίας Χαρά μου... και ναι.... το Μισιρλακιμισιρλακι.. σου την έχει δώσει οπως και εσύ να αγαπιεστε αγάπες μου πάντα.. και να κρατάτε τ αυτές στιγμές.. είναι πολύτιμες..!!! τόσες μαντινάδες και τραγούδι σου αφιέρωσε το κορίτσι να της πείς και εσύ μία.. αυτή..!!!!!!!
      Από τα νύχια ως την κορφή
      ψεγάδι δεν σου βρίσκω
      και παραβγαίνεις σ ομορφιά
      του Φεγγαριού τον δίσκο..!!! χι.χι.

      Διαγραφή
    3. Γιορτάζεις καλή μου;;; χρόνια σου πολλά και χαρούμενα πάντα.. Μισιρλάκιμισιρλάκι μου...!!!!!!!!!!!!!!!!φιλακιααα!!!!!

      Διαγραφή
  4. Διαβάζω καλά .... έχεις γενέθλια ???
    Χρόνια σου πολλά και καλά, πάντα με τόσο όμορφες δημιουργίες !!!
    Τυχερή η παραλήπτρια !!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια καλα και δημιουργικα με χαρα και υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που δεν θα χρειαστώ στασίδι αυτήν την φορά...Μισιρλακιμισιρλάκι μου για να θαυμάσω ότι έφτιαξες για την ΧΑΡΑ μας.. ένα μονο θα σου πώ....

    Σκαλί σκαλί ανέβηκα
    στου φεγγαριού την χώρα
    ν αφήσω την καρδούλα μου
    στσ αγάπης σου τα δώρα......................φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έργο και οι στίχοι μιλούν για μια φιλία μοναδική και ξεχωριστή!!!!!!!!! Να είστε πάντα έτσι αγαπημένες !!!!!
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εργο και ποιηση σε πληρη αρμονια!!Καλο ξημερωμα Αλεξανδρα μου με τα ωραια σου!!Ο κοσμος του καλλιτεχνη ειναι ΑΛΛΟΣ κοσμος!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο! Εξαιρετική αισθητική εκτός απο την τεχνική! Υπέροχοι και οι στίχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστω πολυυυυ!και για τις ευχες σας και για τα ομορφα σχολια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΄Οτι το έσιαξες με αγάπη φωνάζει !!!!!
    Υπέροχο είναι στα αλήθεια ! Να το χαρεί η Χαρούλα,
    να είστε πάντα έτσι αγαπημένες και χρόνια σου πολλά !!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μισιρλού μου όμορφη!!! Με πρόλαβαν τα κορίτσια και τα είπαν όλα!!!!
    Θέλω τη σκάλα σου να ανέβω στο φεγγάρι! Από μια τρελόγρια τι να περιμένει κανείς;
    Χρόνια καλά και από εδώ αγαπημένη μας καλλιτέχνιδα!!!!
    Φιλιά πολλά και ευχές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα πόσο υπέροχο είναι!!!!!!!!!!!!! πραγματικά χαζεύω με τις δημιουργίες σου κάθε μα κάθε φορά!!!!!!!!!! Είσαι υπέροχη!!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι τετραπέρατη! Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ούτε μια μαντινάδα δεν ξέρω να σκαρώσω για να σου στείλω τις ευχές μου εμμέτρως......Μισιρλού μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, με Υγεία....Δημιουργικά και Εμπνευσμένα!!!!!! Τι έσιαξες πάλι βρε κορίτσι μου!!!!!!! Αλλά έτσι είναι η αληθινή φιλία....εμπνέει!!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. So nice your houses on the moon!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. So nice your houses on the moon!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά με υγεία και δημιουργία!! Υπέροχο το έργο σου. Μακάρι να είχαμε πάντα μια σκάλα διαφυγής. Να το χαρεί η Χαρά!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά, Μισιρλού μου!!!!!!!!!!!
    Πάντα με υγεία, αγάπη, χαρά και όμορφες δημιουργίες, σαν την πανέμορφη σιαγμένη με αγάπη της Χαράς!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα και χρόνια πολλά και από δω Μισιρλούκα μας!!!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια και δεν είναι υπερβολή και για το έργο σου και για την ανάρτηση σου και για τη φιλία σου με τη Χαρούλα μας!!!!
    Αυτό το άψυχο μέσο, το ίντερνετ, μπόρεσε και ένωσε όλες εμας και απολαμβάνουμε τέτοιες ομορφιές!!!!!!
    Να είσαι καλά και να μας δείχνεις τόσο ωραία πράγματα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστω πολυυυ για τις ευχες σας!!!!!να σαστε παντα καλα!σας φιλωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το είχα λατρέψει αυτό το έργο σου, Μισιρλούκα! Δεν ξέρω αν φτιάχτηκε για τη Χαρά, αλλά σίγουρα της ταιριάζει απόλυτα!! Τόσο φευγάτο, τόσο μαγικό , τόσο παραμυθένιο, τόσο όμορφο!!!
    Είναι πράγματι , υπέροχο το αίσθημα της φιλίας, της εκτίμησης , της αγάπης!
    Να'σαι καλά, γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι καλό!!!!!!!!!!! Ονειρεμένο !!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά χαρούμενα και δημιουργικά φιλάκια.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρονια πολλά,χρονια καλα,χρονια ευτυχισμένα!!!!γεμάτα με τέτοιες φιλίες που δίνουν νόημα και αξία στη ζωή!!!σου εύχομαι από καρδιάς να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νάσαι καλά Χονολουλούκα μου, Μισιρλούκα μου, Παναγιωτάκη της, νάναι καλά και η ζαργάνα σου που έλαβε τέτοιο υπέροχο δώρο!!!!
    Χρόνια σου πολλά, καλά, γεμάτα αγάπη και χαρά..... πολλή χαρά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά και καλά ταλαντούχο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά με χαρά, υγεία και πολλές δημιουργίες!!!
    Ονειρεμένος πίνακας!!! Χαρά μου να το χαίρεσαι και ακόμα περισσότερο την φιλία σου με την Μισιρλού!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά με χαρά, υγεία και πάντα με φαντασία και πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλησπερα!
    Καλως σε βρηκα!
    Υπεροχο μπλοκ!
    Χρονια πολλα κι απο μενα αν και λιγο καθυστερημενα.
    Δε πειραζει ομως ε;

    Καλο μεσημερι να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι πανεμορφο εργο ειναι αυτό? Είναι γεμάτο απο αγαπη! Είναι μισιρλουδίστικο. Φιλακια μισιρλούκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάτι μου θύμισε ο τίτλος και χάρηκα τόσο πολύ!και ειδικά η ανεμόσκαλα, που μας ανεβάζει σε ύψη φιλίας!συγχαρητήρια Μυσιρλού μου!Πανέμορφο!
    καλό καλοκαίρι! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μα είναι τόσο τέλειος ο πίνακας!!! Μισιρλού μου κάνεις θαύματα!!!!! Αλλά και η αγάπη που εκπέμπει είναι ό,τι πιο όμορφο και θετικό!!!!
    Καλή σου μέρα καλλιτέχνιδά μου μοναδική!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στίχοι και εικόνα, αγαπητή μου Μισιρλού, συναγωνίζονται το ένα τ΄αλλο.
    Πάρα πολύ όμορφα όλα.
    Καλό σου καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέλειο το δημιούργημα,πολύ όμορφο!!! αλλά και το τραγούδι, που μου αρέσει και εμένα πολύ .Να είσαι καλά και να περνάς ωραία.Καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι εκπληκτικό αυτό που δημιούργησες! Λίγο μοναχικά, βέβαια, εκεί πάνω, αλλά καμιά φορά χρειαζεται να μπορείς να ξεφύγεις λίγο, να αποστασιοποιηθείς και να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι. Οπότε είναι απαραίτητη μια δεύτερη κατοικία εκεί πάνω για όλους μας. Ελπίζω να έχει χαμηλή φορολόγηση... χιχιχιχι....Είστε πολύ τυχερές και ευλογημένες που σας ενώνει μια τόσο γλυκιά φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχο!! Πολλά μπράβο!!! Και ο συνδυασμός με το τραγούδι πολύ όμορφος! Καλή συνέχεια φίλη μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολυ ομορφο!!!!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είχα καιρό να σου έρθω, όπως και σε πολλές άλλες φίλες bloggers, και έπαθα πλάκα. Εξαιρετική δουλειά. Αυτή η υφή που έχεις δώσει στο φεγγάρι είναι απίστευτη, όπως επίσης και η σκαλίτσα! Αλήθεια, τι μέγεθος έχει? Φαίνεται τεράστιο! Είναι ψευδαίσθηση λόγω του ύψους? Αν θες πέρασε από το blog μας που γιορτάζει. Κληρώνουμε δωράκια! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή