HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 2

Ειχα υποσχεθει στο αγαπημενο μου Χαρουλινι (καντο μ αγαπη)
να κανουμε αναρτηση στις 12.01,
για να καλωσορισουμε το νεο ετος!

Επρεπε να κρατησω την υποσχεση μου ,γιατι....ποιος την ακουει μετα!!!
Αποφασισα,να συνεχισω την προηγουμενη αναρτηση μου επιλεγοντας σκοπιμα 2 συγκεκριμενα σημειωματαρια σε ασπρο μαυρο  σαν τα πανω και τα κατω
που εχει η ζωη μας.


Σαν τα πανω και τα κατω που θα μας φερει και η καινουργια χρονια ....
....που θα πρεπει να τα περασουμε και να τα προσπερασουμε...
Ετσι δε γινεται παντα?
Αλλα ...θα τα καταφερουμε...
Θα τα καταφερουμε οσο υπαρχει αγαπη ...

Οσο αγαπαμε και αγαπιομαστε .......οσο προσφερουμε και μοιραζομαστε ....ολα ειναι ομορφοτερα !!! και τα δυσκολοτερα γινονται ευκολοτερα....και τα ακατορθωτα πραγματοποιουνται....

Για οτι κι αν μας φερει  αυτη η χρονια ...
σας στελνω  αυτη την μεγαλη κοκκινη καρδια μαζι με την αγαπη μου
και την ευχη μου
το 2011 να φερει στη ζωη σας πολλη αγαπη !!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ....γλυκια μου  Μπλογκογειτονια!!!





































ΑΝΤΙΟ 2010.........

Ετικέτες ,