HANDMADE GIFT IDEAS - DIY PART 5






Σ αυτη την αναρτηση σας παρουσιαζω 3 διαφορετικα δωρακια που εφτιαξα για μαθητριες της σχολης μου(Ολγα,Μαρινα,Σταυρουλα) ...που μετα απο τοσα χρονια εχουν γινει φιλες μου.Χρησιμοποιησα παλια ξυλα που ειχε ο πατερας μου για αγιογραφιες και ακολουθησαν ....τα γνωστα... τεχνικη χαρτοπετσετας , φωτοσκιαση , κρακελε 2 συστατικων,πατινα και βερνικι.....

Στην πορεια καποια απο αυτα αποφασισα να τα κανω κλειδοθηκες και χρειαστηκε να φτιαξω κρεμασταρια απο πηλο ......τονιζω οτι ειμαι ασχετη με τον πηλο......Δυστυχως ξεχασα να βγαλω φωτογραφιες με το τελικο αποτελεσμα και εδω θα τα δειτε την στιγμη που στεγνωνει ο πηλος ...δεν τον εχω τριψει με γυαλοχαρτο ουτε τα εχω περασει βερνικι.....

 

























































































Αυτα τα ολιγα για σημερα.....γιατι κλεινουν τα ματια μου ......
Θα τα πουμε συντομα με νεα απο τα πειραματα μου....χαχαχαααα 
(δε θελω σχολια και χιουμορ.....σας ακουω!!!)
φιλια πολλααααα και καλο μας ξημερωμαααα!!!

Ετικέτες , ,