MY WORKROOM



Ωρα για χαλαρωση στο ανανεωμενο εργαστηριακι μου.
Χαλαρωση χαχαχα...ειπα να πω κατι να γελασουμε!!!
Μονιμα σε τρεξιμο και σε απιστευτη κουραση για να τα προλαβω ολα.
Αλλα οταν καταφερω και ξεκλεψω ωρα και τρυπωσω στο δωματιο αυτο...
ο χρονος σταματα και απολαμβανω την καθε στιγμη!Τ`αφηνω ολα απ εξω...
Ειναι ενας χωρος που φτιαχνεται σιγα σιγα,απο επιπλα και αντικειμενα 
που ειχα βρει στο δρομο ή που ξεθαψα απο την αποθηκη μας!
Ελαχιστα χρηματα εχω δωσει γι αυτο!
Τρια ζευγαρια τριποδα χρειαστηκε να αγορασω και μια
γαζα για κουρτινα στην πορτα!παρτε μια ιδεα πως εφτιαξα ενα μερος απο αυτο..



Recycling Old Doors


Χρειαζομουνα μεγαλο παγκο εργασιας που για να τον φτιαξω ...ηθελα αρκετα χρηματα!!!
Σκεφτηκα λοιπον να χρησιμοποιησω 2 πορτες που ειχαμε στην αποθηκη !
Χρησιμοποιησα τα τριποδα που ηδη ειχαμε .Τις τοποθετησα,τις εβαψα και
σιγα σιγα τακτοποιησα τα υλικα μου πανω σε αυτες.
Για να καθαριζονται ευκολα. εβαλα και κατι περισσευουμενα τζαμια και...voila!!!



Eτοιμη η γωνια μου!!
Φυσικα ....δεν ειναι ετσι παντα τακτοποιημενα!!!


Τις περισσοτερες στιγμες ειναι σα βομβαρδισμενο!
Απλα σκεφτηκα να δειξω την τελεια πλευρα της ζωης!!!χαχαχαα




Αλλο ενα μερος του εργαστηριου,θα σας δειξω σημερα.
Ειναι δυο βιβλιοθηκες που ειχα βρει πεταμενες 
και μια συρταριερα παλια που μου δωσε μια φιλη.
Τις εβαψα,τις τοποθετησα δεξια και αριστερα της συρταριερας 
και στο πανω μερος τις ενωσα με ξυλινα ραφια.
Χρειαστηκα ομως καλαθακια και κουτια για να βαζω υλικα μεσα.
Ειχα φυλαξει κουτια απο παπουτσια και πλαστικα κουτια απο τροφιμα.
Τα εβαψα με μαυρο σπρει και απ εξω τους κολλησα ταμπελιτσες 
που ειχα τυπωσει και πλαστικοποιησει!
Κρεμασα και ενα χαρτινο ξεχασμενο στορυ και να το αποτελεσμα!
Μια χαρα βολευτηκε η κατασταση χαχαχα



Τωρα απολαμβανω την γωνια μου μεχρι την επομενη αλλαγη ....που θα πρεπει να κανω.
Θα σας αφησω με την ευχη να εισαστε ολοι υγιεις και αισιοδοξοι !
Εχω αφησει ενα σωρο κατασκευες στη μεση και πρεπει να τις τελειωσω !
(αυτη η αναρτηση ειναι αφιερωμενη στην Βουλα μ!
Που λυσσαξε να της δειξω το εργαστηρι χαχαχα.)


Σας φιλωωωω


misirloumisirlou


Ετικέτες ,