HOMEMADE CHALK PAINT & SOFT WAX RECIPES



Εδω και πολυυυυ καιρο, εχω υποσχεθει σε επισκεπτες αυτου του μπλογκ και σε μαθητριες μου,
να κανω μια αναρτηση για το chalk paint και το κερι που χρησιμοποιουμε σαν τελειωμα.
Μου ζητησατε να σας γραψω τις συνταγες που ξερω ή που εχω δοκιμασει.
Ξεκλεψα λοιπον μερικες ωριτσες και ιδου η αναρτηση,Ευχομαι να σας φανει χρησιμη...






CHALK PAINT


υλικα για chalk paint

Το chalk paint ή αλλιως χρωμα κιμωλιας,ειναι  ενα ειδος χρωματος
που μπορειτε να το αγορασετε αλλα και να το φταξετε μονοι σας.
Ειναι εξαιρετικο ειδος,γιατι μπορειτε να περασετε επιφανειες ευκολα 
και απλα χωρις προεργασια,ασταρια,τριψιματα.Θα το λατρεψετε.

Εχω βαψει με αυτο μελανινες,ατοφια ξυλα,λακα,μπουκαλια,δισκους επαργυρους κτλ.
Για οσους θελουν να το αγορασουν μια καλη μαρκα ειναι της anny sloan αλλα και της decoart .
Τωρα,οσοι θελετε να το φτιαξετε,οι συνταγες που υπαρχουν ειναι αρκετες και πολυ ευκολες.
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω παντα ακρυλικο χρωμα και ακολουθω την 2η συνταγη.



 Θα πρεπει να προσεξετε λιγο γιατι μετα απο ωρες  η μπογια πηζει και θελει νερακι για να την επαναφερετε.
Καλο θα ηταν να κοσκινισετε τη σκονη και να τη διαλυσετε πρωτα σε λιγο νερακι 
Επειτα την ανακατευετε με τη μπογια σας (εγω το εκανα με ενα μπλεντερακι.)
Τον αρμοστοκο θα τον βρειτε στα χρωματοπωλεια.



 Η 2η συνταγη ομολογω οτι ειναι απιθανη!Η καλυτερη ολων!!
Το αποτελεσμα μου φανηκε καλυτερο και πως να το πω ...πιο βελουδινο.
Το ανθρακικο ασβεστιο ( calcium carbonate - κιμωλια ) διαλυεται ευκολοτερα
και δεν πηζει οπως ο αρμοστοκος.
Εχω φτιαξει εδω και μηνες σε ενα κουτακι ....και ειναι ακομα σε πολυ καλη κατασταση.
Ανακατευετε,λοιπον τη σκονη πρωτα σε λιγο νερο και επειτα προσθεστε
το χρωμα της επιλογης σας και ανακατεψτε ξανα....
Το ανθρακικο ασβεστιο θα το βρειτε στα φαρμακεια αλλα και σε χρωματοπωλεια.

Στο διαδυκτιο κυκλοφορουν αρκετες συνταγες.Μπορειτε να κανετε τις δοκιμες σας
σε μικρες ποσοτητες και να δειτε πιο αποτελεσμα σας ικανοποιει περισσοτερο.
Εγω τις παραθετω και η επιλογη δικη σας.



Η διαδικασια του βαψιματος ειναι απλη.
Βαφετε με πινελο ή με ρολακι 2 με 3 χερια  και αφηνετε
το τελευταιο χερι να στεγνωσει πολυκαλα.
Οταν στεγνωσει λοιπον, ειτε το αφηνετε ως εχει,
ειτε το τριβετε με γυαλοχαρτο κανοντας παλαιωση.

Η παλαιωση με τα chalk paint ειναι παιχνιδακι.
Τριψτε με ενα γυαλοχαρτο σε γωνιες και προεξοχες
και το επιπλακι σας δειχνει αμεσως φθαρμενο απο το χρονο  ;)


Το τελειωμα ειναι παντα με ενα χερι βερνικι νερου ή παστα κεριου.
Το κερι μπορειτε να το αγορασετε αλλα και να το φτιαξετε.
Εγω θα σας δωσω μια απλη συνταγη για παστα κεριου
που χρησιμοποιουσαν παλιοτερα οι επιπλοποιοι.



ΠΑΣΤΑ ΚΕΡΙΟΥ - SOFT WAX

Υλικα :
Κερι τριμενο ή κομμενο κομματακια
νεφτι ή ακομα καλυτερο τερεβινθελαιο (απο χρωματοπωλειο)


soft wax recipe 

Εκτελεση:
Γεμιζετε με κερι  το 1/3 ενος  γυαλινου μπουκαλιου
Επειτα προσθετετε το νεφτι μεχρι να καλυψει το κερι σας.


Βαζετε το γυαλινο σε μπεν μαρι και ζεσταινετε το μπεν μαριστο ματι της κουζινας,
χωρις ομως να βραζει το νερο που εχει μεσα.
Προσοχηηηη!!!!ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ!
Θελουμε σιγα σιγα να ζεσταθει το γυαλινο μας και να λιωσει το κερι.

Χειροποιητη παστα κεριου 

Οταν λοιπον δουμε οτι το κερι μεσα στο νεφτι εχει διαλυθει,ανακατευουμε
και το αφηνουνε στην ακρη.Οταν κρυωσει θα δειτε τη συσταση του.


Φτιαξε μονος σου παστα κεριου για chalk paint

Αν το θελετε πιο πυκνο-πηχτο τοτε επαναλαμβανετε τη διαδικασια 
στο μπεν μαρι,προσθετωντας μια κουταλια κερι.
Οταν κρυωσει πια ειναι ετοιμο να εφαρμοστει στα επιπλα σας.
Εγω το απλωνω με ενα πινελο αν δεν ειναι πολυ πυκνο και
 μετα με ενα μαλακο πανι,το απλωνω ακομα καλυτερα .
Συντηρηστε οσο κερι μεινει μεσα στο γυαλινο,κλειστο με το καπακι του,
ωστε να το χρησιμοποιησετε την επομενη φορα.


φτιαξε χρωματιστη παστα κεριου 

Καποια κοριτσια με ρωτησαν για το χρωματιστο κερι. Μα ειναι πολυ απλο....
Παιρνετε 1-2 κουταλιες απο το κερι που εχετε φτιαξει και το βαζετε σε ενα πιατακι.
Προσθεστε λιγο oil paint στην αποχρωση που θελετε,ανακατεψτε και ειναι ετοιμοοο!

Επαναλαμβανω για μια ακομα φορα,μη φοβαστε να δοκιμαζετε κατι καινουργιο.
Καντε το !ειναι απλο και οικονομικο.
Αν παλι βαριεστε να φτιαχνετε υλικα,τοτε απλα.... αγοραστε τα.

Σας ευχαριστω απο την καρδια μου για το ζεστο σας καλωσορισμα στην μπλογκογειτονια.
Μπορει να μην απαντω στα σχολια σας αλλα τα διαβαζω ολα με πολυ χαρα!!!
Ευχομαι η σημερινη αναρτηση να σας φανει χρησιμη.
Οτι αποριες εχετε θα ειμαι εδω για να σας απαντησω.
Σας φιλω.









Ετικέτες ,