29/3/12

DECOUPAGE TUTORIAL - tips & tricks - ντεκουπαζ

mixed media test 

Ακουσα να λενε οτι εμεις οι ελληνες χρησιμοποιουμε κατα κορον δυο λεξεις  :
Το ...μ@λ@κ@ς και το ....ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!!.....για σκεφτειτε  το!!!!
Εχουν δικιο!!!
Απο μικρη,το ακουγα γυρω μου πολυ συχνα.
Μου την "εδινε" οταν καποιος μου ελεγε δεν γινεται...χωρις δευτερη σκεψη.
Δεν το χωραγε ο νους μου,δεν μπορουσα να το κατανοησω.
Οταν ηθελα κατι πολυ, τπτ δεν μπορουσε να με σταματησει!!!
Θα επρεπε να το παλεψω και να προσπαθησω.

Ετσι και τωρα στις χειροτεχνιες!Δεν υπαρχει δεν γινεται!!!!
Ολες ξερουμε ποσο καλο μας κανει να ασχολουμαστε με κατι που μας γεμιζει
και μας κανει να ξεφευγουμε,απο την καθημερινοτητα.


Δεν μπορω λοιπον,να δεχτω οτι οσοι-ες δεν  εχουν την οικονομικη δυνατοτητα
τα πληρωσουν σεμιναρια ή ακριβα υλικα,θα παραιτηθουν και θα κατσουν να μας κοιταζουν!!!
Αν φτασαμε εως εδω ειναι γιατι ξεχασαμε να μοιραζομαστε και να νοιαζομαστε.
Ο μονιμος φοβος.... του να μη γινει καλυτερος ο διπλανος μας,ειχε
σαν καταληξη να γινουμε χειροτεροι εμεις οι ιδιοι.
Κραταμε την γνωση για να την παρουμε στον αλλο κοσμο!!!
Κανουν και εκει ντεκουπαζ?δε το ξερα...χαχαχααα
Αυτο σε απαντηση καποιων που σιωπουν και δεν βοηθουν
και σε ολους αυτους,που ξερουν αλλα δεν μοιραζονται.
(Φυσικα το deoupage δεν ειναι ο λογος αλλα η αφορμη ).


...................................................


Οπως σας ειχα υποσχεθει,στην σημερινη αναρτηση, 
θα μοιραστω μαζι σας,οτι μεχρι,τωρα εμαθα για το decoupage με χαρτι.





Θα ξεκινησουμε με την επιφανεια.
Εχουμε μια επιφανεια ξυλινη.
(αρχιστε απο τα ευκολα!!!)
Γενικοτερα,στο ντεκουπαζ με χαρτι,
δεν εχουμε καμμια δεσμευση στο φοντο
και στην προετοιμασια αυτου.
Εξαρταται βεβαια,τι θελετε να φτιαξετε...
Ας πουμε,σημερα ,για το πως κολλαμε το χαρτι.


Υλικα:
-Kολλα για decoupage 
(ειτε αγοραστη ειτε χειροποιητη)
-χαρτι με μοτιβα της επιλογης σας
-Νερο 
-μια πετσετα η ρολλο χαρτι.
-Ζελατινα πλαστικη(προαιρετικη)

ντεκουπαζ

Δοκιμαστε και εσεις μαζι μου.
Διαλεξτε ενα κομματι χαρτι  και ενα μοτιβο
που το εχετε κοψει με ακριβεια (τριανταφυλλο).

decoupage

Ξεκινηστε βρεχοντας καλα το χαρτι που θελετε να κολλησετε.
Αφηστε το λιγο μεσα στο νερο ...μη βιαστειτε να το βγαλετε.


Επειτα τοποθετηστε το αναμεσα σε δυο φυλλα,
 χαρτι κουζινας, ωστε να φυγει το πολυ νερο
και να μην σταζει..
Θα συνεχισουμε με 2 διαφορετικους τροπους,
νομιζω πως με την επαναληψη και την εμπειρια ...
δε θα χρειαζετε να ακολουθειτε τον 2ο τροπο.
Εχετε ομως τις εξης επιλογες:


1ος τροπος:

Περαστε με κολλα 
το σημειο που θελετε να βαλετε το μοτιβο σας.



Τοποθετηστε το νωπο μοτιβο,στην επιφανεια σας 
και στρωστε το με τα χερια σας η με τη βοηθεια 
ενος μικρου ρολου,ωστε να κολλησει το μοτιβο σας
 χωρις να μεινει εσωτερικα αερας.

Επειτα με το πινελο σας,περαστε ενα χερι
με την κολλα ντεκουπαζ,πανω απο το μοτιβο.
Αφηστε το να στεγνωσει καλα.

Προσοχη:
Προσπαθηστε να κανετε κινησεις,
απο το κεντρο προς τα εξω,ωστε να κολλησει
καλυτερα  το χαρτι,χωρις να εγκλωβιστει αερας.
Εαν συμβει και το δειτε οταν εχει πια στεγνωσει,
μην πανικοβληθειτε,γιατι μπορειτε να τρυπησετε το σημειο 
με μια καρφιτσα και να το διορθωσετε.



2ος τροπος




Παρτε μια διαφανη ζελατινα.
Πανω σε αυτη στρωστε χαρτι κουζινας.
Επειτα τοποθετηστε το νωπο μοτιβο αναποδα πανω στο χαρτι κουζινας.
Περαστε με κολλα ντεκουπαζ την πισω μερια του μοτιβου.


Κρατηστε την ζελατινα στα χερια σας  και τοποθετηστε την
πανω στην επιφανειας σας γυριζοντας την αναποδα.



Πιεστε με το χερι σας η με ρολο την ζελατινα,
ωστε να κολλησει καλα το μοτιβο που ειναι απο κατω


Αφαιρεστε την ζελατινα και την χαρτοπετσετα.
Περαστε απο πανω το μοτιβο με κολλα ντεκουπαζ



tips and tricks



-Μπορειται να τυπωσετε μοτιβα πανω σε δικο σας χαρτι,
στον δικο σας printer (ναιιιιι τον απλοοο,οχι λειζερ)

Καλος ο λεϊζερ αλλα....κοστιζει.
Καντε λοιπον το εξης:


-Τοποθετηστε το χαρτι σας πανω σε μια κολλα χαρτι Α4
-Κολληστε το  με χαρτοταινια η με σπρει uhu (βενζινοκολλα)
-Τυπωστε το μοτιβο σας.



-Παρτε το τυπωμενο μοτιβο και
ψεκαστε το με fixative η με.... λακ!(ναιιιι αυτη για τα μαλλια)


Επειτα ξεκολληστε το προσεκτικα απο το Α4 χαρτι
ή κοψτε πρωτα το μοτιβο και μετα ξεκολληστε το.
Η συνεχεια σας ειναι πια γνωστη...



Το βαζετε στο νερο να μουσκεψει...


και το κολλατε!!!
χιιιχιχιχι τελειοοοο?

Μη ξεχασετε οτι οταν τελειωνετε μια χειροτεχνια
να περνατε 2-3 χερια με βερνικι.
(Η Σωσω μου επισημανε οτι ξεχασα να το γραψω!!!)

Αυτο ειναι ολο!!!!
Δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο.

Η  ενσωματωση και η συνθεση οπως παντα ειναι 
το δυσκολοτερο σημειο και ειδικοτερα με το χαρτι...
Περι ενσωματωσης...θα τα πουμε σε αλλη αναρτηση.


Μην περιμενετε απο την πρωτη σας δοκιμη 
να τα πετυχετε ολα....θελει υπομονη και επιμονη.
Αλλωστε η γνωση δεν εχει τελος,
οποτε βαδιστε σιγα σιγα και απολαυστε το!!!
Μεταμορφωστε με το ντεκουπαζ οτι δεν σας αρεσει!!
μικροαντικειμενα
επιπλα
πορτες


θα τελειωσω με ενα μεγαλο ευχαριστω στους:

smartmania(η κυρια σεμιναριο)
handmadeart(η μεγαλη κεραμιστρια)
καντο με αγαπη (η ζαργανα)
ονειροχωρα (neli-δεν της εχω βρει ακομα παρατσουκλι)
anthivolon (η πετροβασιλη, ή coco chanel)
para-kelsoscooks (...της Σωσους)
πνοες τεχνης (ρεμπραντ ή παστελ)
σκεφτομαι αρα υπαρχω (το ζουγανελακι)
και σε ολους τους bloggers
που με εμπνεουν,με βοηθουν και
που δεν δισταζουν να μοιραστουν 
απλοχερα τις γνωσεις τους.


misirlou misirlou

71 σχόλια:

  1. Αχ,γιατί δεν έκανες όλες αυτες τις αναρτήσεις λίγους μήνες πριν που παιδευόμουνα τόσο μ'όλα αυτά κι ένιωθα σαν ηλίθια μπροστά στους γνώστες;
    Πόσο συμφωνω με όσα λες στην αρχή Μισιρλού μου, δε θα τα πάρουμε δα και μαζί μας όσα ξέρουμε...

    Πάντως έχω μείνει με τα μάτια ορθανοιχτα να σε βλέπω να εκτυπώνεις σε κάθε είδους χαρτί με τον απλό εκτυπωτη και να μη σου ξεβαφουν! Θα δοκιμάσω όπωσδήποτε και την κολλα τη χειροποίητη.
    Επίσης περιμένουμε την ανάρτηση με τα περί ενσωμάτωσης ,που όταν προκειται για χαρτί με πιάνει τρόμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oλες οι αναρτησεις σου ειναι καταπληκτικες!!!!!!!!!!η σημερινη μου εδωσε ιδεα....μια και μοναδικη φορα δοκιμασα να κανω ντεκουπαζ...δεν ξετρελαθηκα με το αποτελεσμα μου....σημερα διαβαζοντας σε..θυμηθηκα το παλιο μπαουλακι του παππου...το οποιο θα ηθελα να φτιαξω....ευκαιρια λοιπον να δοκιμασω την χειροποιητη κολλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική δουλειά και οι πληροφοριές υπεραναλυτικές και χρήσιμες. Έχω να φτιάξω το συρτάρι για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό της Ρένας και ακόμη το κοιτώ ως άσχετη με τέτοιου είδους κατασκευές.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρή μου και γλυκιά μου μπαλαρίνα και καλλιτέχνιδα εν γένει...όσοι αξίζουν πραγματικά δεν φοβούνται να μοιραστούν τις γνώσεις τους...και δεν εννοώ μόνο ως δημιουργοί!Επίσης θέλω να σου πω πως μικροπρέπεια,καχυποψία,τυπικές ευγένειες(και πίσω τα φτυάρια να φλέγονται),βεντετισμοί,ξερομανία(που το βρήκα αυτό;),δήθεν και μούρη, είναι ό,τι σιχαίνομαι περισσότερο στη ζωή μου...Αυτό που χαίρομαι εδώ μέσα, είναι πως αυτά είναι σε μικρή έκταση(είναι και τα κριτήρια του καθενός ,βέβαια, που τον ωθούν μακριά ή κοντά σε κάποιους).Για όλα αυτά και για όσα είπες στην αρχή, αλλά και για τα διαμάντια που βγάζεις με τα χεράκια σου,Σ'ΑΓΑΠΆΜΕ(-Ω)!!!!!!!!!Δεν θα σε πειράξω προς το παρόν(ποτέ δεν ξέρεις το μετά...),γιατί έτσι κι αλλιώς δεν απαντάς και με εκνευρίζεις...Ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη λίστα(όσων αγαπάς ή παιδεύεις;)...είναι σίγουρα κι άλλοι πολλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια!!!!το καλύτερο παιδί είσαι!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να εισαι καλα οι οδηγιες ειναι κατατοπιστικες!!!!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ.....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα αναφερθω πρωτα στο πρωτο σκελος της αναρτησης σουλεγοντα σου πως συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με τα οσα γραφεις και θα αντιγραψω μια παλια δικη μου αναρτηση τοτε που ξεκινουσα το blog..
    ΞΕΧΑΣΑΜΕ...........
    ΞΕΧΑΣΑΜΕ...........





    Ξεχάσαμε την αξία της κάθε στιγμής....
    Ξεχάσαμε να μιλάμε με τους φίλους μας...

    Ξεχάσαμε να μιλάμε με τα παιδιά μας...
    Ξεχάσαμε να σωπαίνουμε...
    Ξεχάσαμε να αφηγούμαστε...
    Ξεχάσαμε τι θα πει ελεύθερος χρόνος...
    Ξεχάσαμε την μαγεία της κάθε ρωγμής...
    Ξεχάσαμε να διαβάζουμε...
    Ξεχάσαμε να γράφουμε...
    Ξεχάσαμε να ακούμε...
    Ξεχάσαμε να τραγουδάμε...
    Ξεχάσαμε να αγαπάμε...
    Ξεχάσαμε να συνεργαζόμαστε...
    Ξεχάσαμε να δημιουργούμε...
    Ξεχάσαμε να σταματάμε...
    Ξεχάσαμε να ξαναρχίζουμε...
    Ξεχάσαμε να κοιτάζουμε και να ΒΛΕΠΟΥΜΕ...
    Ξεχάσαμε οτι ένα κι ένα μπορεί να κάνει ΠΟΛΥ...
    Ξεχάσαμε να θαυμάζουμε...
    Ξεχάσαμε να σεβόμαστε...
    Ξεχάσαμε να προσευχόμαστε...
    Ξεχάσαμε να χαμογελάμε...
    Ξεχάσαμε να γευόμαστε...
    Ξεχάσαμε να ξεχωρίζουμε τα χρώματα...
    Ξεχάσαμε να ξεχωρίζουμε τις νότες...
    Ξεχάσαμε να χαρίζουμε...
    Ξεχάσαμε να λέμε πικρές αλήθειες...
    Ξεχάσαμε να λέμε γλυκά ψέματα...
    Ξεχάσαμε να φεύγουμε...
    Ξεχάσαμε να ερχόμαστε...
    Ξεχάσαμε να ονειρευόμαστε...
    Ξεχάσαμε πως είναι να ανασαίνεις καθαρό αέρα...
    Ξεχάσαμε πως είναι να ανασαίνεις ελεύθερα...
    Ξεχάσαμε να ζούμε...
    Ομως, περισσότερο με πειράζει που ξεχάσαμε να περπατάμε ΟΡΘΙΟΙ και με ψηλά το κεφάλι! Σαν άνθρωποι δηλαδή!!!

    Ενα μεγαλο ευγε μεσα απο την καδρια μου που μεταδιδεις τις γνωσεις σου...Και απο οτι εχω δει εδω ειναι πολλες..Δεν εχεις ξεχασει ...
    Να σου πως η χειροποιητη κολλα για ντεκουπαζ ειναι ηδη ετοιμη και εχω τρελλαθει απο την χαρα μου γιατι δεν πληρωσα πολλα χρηματα!!!Επομενη δουλεια μου θα ειναι η παστα!
    Απορια ....Δεν βγαινειτο μελανι????Γιατι το εχω δοκιμασει με λακ αλλα δεν τα καταφερα!!!Να εισαι καλα!Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μισιρλουκα μου γλυκια ποσα μυστικα μας μαθαινεις!
    Που να τρεχουμε για σεμιναρια, εχουμε εδω την καλυτερη δασκαλα!!!!!!!
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου, με αυτη τη μυστικοπαθεια που εχουν μερικοι ανθρωποι και οχι μονο για τις χειροτεχνιες, αλλα και στις συνταγες μαγειρικης! Σου λενε πως και τι και ολο και κατι κρυβουν, λες και δεν ξερουν πως το ταλεντο βρισκεται στην ψυχη και στην αγαπη που βαζει ο καθενας σε οτι φτιαχνει!!!!
    Ευχαριστω για την υπεροχη αναρτηση!!!Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να σου πω τώρα εγώ, Μισιρλούκα μου; Τι άλλο από ένα μεγάλο ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας όσα ξέρεις! Κι' εσύ και πολλές άλλες φίλες (όχι όλες) μας βοηθάτε πολύ τις άσχετες, μπράβο, αυτό θα πει ακομπλεξάριστος άνθρωπος!!!! Να είσαι καλά, Χονολουλούκα μου και χιλιάδες φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά καλά λένε ότι δεν είναι τι τι λέει κάποιος αλλά ο τρόπος που τα λέει! Είσαι απίθανη !!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πόσο χαίρομαι που σε παρακολουθώ...μαθαίνω καινούρια ενδιαφέροντα πράγματα!! Θέλω πολύ να το προσπαθήσω...μετά από τις αναλυτικότατες οδηγίες σου νομίζω ότι και εγώ θα τα καταφέρω...
    Σ' ευχαριστώ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ!
    ΕΑΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΗΘΙΚΗ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΤΟΜΠΡΟΣΥΝΗ!ΚΑΠΟΙΑ..ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..ΕΙΧΕ ΠΕΙ..ΟΤΙ ΤΗΣ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ..ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ...ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝΕ ΟΛΟΙ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ..ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ...ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ...ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙ..ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ...ΚΑΙ ΜΑΣΗΜΕΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ....ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ...ΑΡΑ...ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ....ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΙ!ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΓΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΙΣ..ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ!ΦΙΛΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΟΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι life saver κοπελιά μου!! Τέλειες οδηγίες, τέλειες εικόνες καθαρά τα βήματα.Αυτό με τον εκτυπωτή με ενθουσίασε...Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Είσαι πολύ γενναιόδωρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι εγινε βρε παιδια!!!!!μολις γυρισα απο το μαθημα....θα σας διαβασω προσεκτικα και θα σας απαντησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και ποιος πήρε τι μαζί του δεν μας είπε!!!! Πες τα παιδί μου πες τα!!! Στις οδηγίες δεν παίζεσαι!!!! Τρομερή σε όλα σου!!! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου! Υ.Γ Τα πρώτα σου έργα από πηλό.... Με ξετρέλαναν!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΟΥ!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ Η ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!
    ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΝΕΙΣ , ΑΛΛΟ ΤΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!!!!!!!
    ΣΕ ΕΧΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΦΥΣΙΚΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ Ο,ΤΙ ΞΕΡΕΤΕ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απάντηση στην Νίκη:
    Γι αυτό έβλεπα κάτι μάτια ορθάνοιχτα , τόσον καιρό και αναρωτιόμουν σε ποιόν/α ανήκουν.
    Απάντηση στην Βιλλιώτη:
    Τι σου έταξε η....μπαλαρίνα και είσαι φρόνιμη σήμερα;
    Απάντηση στην οικοδέσποινα:
    1.Μην πάρεις τα πάνω σου,επειδή σήμερα σε αποκάλεσαν "παιδι" και "θεά". Δεν ξέρουν , γι αυτό έκαναν το....ατόπημα.
    2.Κάνεις μεγάλο λάθος να λες ότι σε εμπνέουμε.Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πηγή εμπνευσης και φαντασίας από εσένα. Εμείς σε αντιγράφουμε και σε ακολουθούμε.
    3.Την Αννέττα δεν βλέπω. Κοιμήθηκε νωρίς σήμερα!!!!
    4.Η ζαργάνα θα εμφανιστεί ....αύριο.
    5.Και επιτέλους, κάνε κάτι για να ανοίγουν οι απαντήσεις.Είναι ανεπίτρεπτο να κάνεις μόνο εσύ τα σπίτια των άλλων ανω-κάτω.
    Όνειρα γλυκάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ,
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΥΣΚΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΡΟ...
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΑΛΛΑ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΩ....ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΥΛΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ένα καλό μας κάνεις που τα μοιράζεσαι μαζί μας και δυό καημούς μας βάζεις, πως να τα καταφέρουμε!!!! Μπράβο Μισιρλούλο μας που μας ξεστραβώνεις...... έχω απίστευτες εικόνες στο χαρτί και τώρα θα τολμήσω και 'γω να τις χρησιμοποιήσω!!!! (άσε που έχει αναστενάξει ο εκτυπωτής με το χαρτί κουζίνας πάνω στο Α4 κολλημένο) και όλα αυτά από 'σένα...... να είσαι καλά, φιλάκια πολλά, πάρα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και τα φοβερά μαθήματα συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Περιμάνω τις διακοπές του Πάσχα που θα έχω αρκετό χρόνο για να ασχοληθώ επιτέλους με το ντεκουπάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυρία δασκάλα είσαι φοβερή!!!!!έχω ξεκινήσει και κάνω κάποιες προσπάθειες και ομολογώ ότι τα πάω καλά σύμφωνα πάντα με τις συμβουλές σου!!!!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Callie by Anthomeli9:22 π.μ.

    Δεν ξέρω αν ποτέ θα ασχοληθώ με το ντεκουπάζ (μάλλον ποτέ) αλλά και μόνο που ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που τόσο απλόχερα μοιράζονται τις γνώσεις τους με χαροποιεί ιδιαίτερα. Μπράβο σου! Πάντως το διάβασα όλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας!!!
    Μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική και χαίρομαι για όσα μας γράφεις να μαθαίνουμε σιγά σιγά. Μόλις βρω χρόνο θα την δοκιμάσω σίγουρα!
    Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εντάξει... Δεν έχω λόγια!! Χίλια μπράβο για το tutorial!! Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταρχήν ενα ξεχωριστό σχόλιο για την εισαγωγή σου. Respect κοριτσι μου! Νομιζω οτι στο εχω ξαναγραψει στο πρωτο μου σχολιο, οτι ησουν μαζι με 1-2 ακόμα κοπέλες το εναυσμα για να ξεκινησω να ασχολουμαι με την χειροτεχνια και οχι αποκλειστικα με το decoupage. Απο οταν ανακαλυψα τα μπλογκ σου οι αναρτήσεις σου μου έδιναν την αισθηση οτι ολα ειναι πιθανα αρκει να προσπαθησεις και να αγαπας. Δεν ξερεις ποσο καλο κανεις...Ευχαριστω!

    Και τωρα στα πρακτικα. Εχω μια χαζη ερωτηση, τα ξυλα απο που τα προμηθευεστε? Γιατι εγω κανω τις δοκιμες μου σε καμβα γιατι τον βρισκω πιο ευκολα..

    Αντε καλημερα και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MISIRLOY MOY!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τις προάλλες εκτύπωσα ένα θέμα στον λέιζερ εκτυπωτή και όντως δεν έπαθε τίποτα το μοτίβο. Το θέμα είναι ότι στο ακριβούτσικο σεμινάριο που έκανα πριν κάμποσο καιρό η εισηγήτρια επέμενε ότι με inkjet εκτυπωτή δε γίνεται κάτι τέτοιο και με το "τσιγκέλι" πρότεινε τη λύση ενός ΚΑΛΟΥ λέιζερ εκτυπωτή!(@#$%^&$#) Να 'σαι καλά να μας διδάσκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΘΕΛΩ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ! ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για το πρώτο σκέλος της ανάρτησης έχεις πολύ μεγάλο δίκιο σ'αυτά που γράφεις.Εξἀλλου ότι μάθαμε οι περισσότεροι τα έχουμε μάθει από αναρτήσεις άλλων καλλιτεχνών.
    Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου για το decoupage.Είναι μία ευκαιρία να μάθουμε κάτι παραπάνω.Καλό μεσημέρι και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να σαι καλά Misirlou μας! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Και για τις οδηγίες και γιατί έχεις απόλυτο δίκιο!
    Βαρέθηκα και εγώ να ακούω τριγύρω μου γκρίνια από ανθρώπους που όλο λένε πόσο ακριβά είναι όλα, πως δε μπορούν να κάνουν τίποτα, πως τσάμπα οι προσπάθειες, πως δεν αξίζει να μοιράζεσαι κ.λπ. Αν όλοι αυτοί χαλούσαν τη μισή γκρινιαροενέργεια τους σε κάτι δημιουργικό, ο κόσμος μας θα ήταν πολύ καλύτερος.
    Δε πειράζει όμως, να μαστε καλά όλες εμείς που μοιραζόμαστε απλόχερα ιδέες, εμπνεύσεις και δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά σε όλες και να έχουμε ένα όμορφο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα!!!!!!!!!! Είναι βέβαιο πως αν μοιραζόμασταν τις γνώσεις μας... αν σταματούσαν να μας φταίνε οι πάντες και τα πάντα θα ήμασταν αλλιώς!!!!!! Εγώ σου χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ - καθώς επίσης και στην Μαρία - γιατί με μεγάλη έλλειψη χρόνου, πάντα στις σελίδες σας έβρισκα όλα όσα ήθελα να μάθω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν έχω λόγια.... Αγαπημένη μου Αλεξάνδρα, έχεις τόσο μεγάλη καρδιά και θετική ενέργεια και κάθε φορά μάς την μοιράζεις απλόχερα!! Γι'αυτό λοιπόν σου αφιερώνω το παρακάτω: "Όμορφοι άνθρωποι υπάρχουν χιλιάδες… Όμορφες ψυχές ελάχιστες!" Να'χεις ένα υπέροχο και πολύχρωμο σ/κ, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γλυκειά μου Μισιρλού, το "μπράβο" είναι λίγο! Και για το ύφος της ανάρτησης, και για τις σαφέστατες και λεπτομερείς οδηγίες! Να'σαι πάντα καλά ! Να δίνεις τόσα όσα μπορείς και ακόμη παραπάνω! Να'χεις ένα υπέροχο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΑΡΗ ΤΡΕΛΗΗΗΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΑΑΑ ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΚΟΝΑΚΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΒΡΗΚΑΑΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗΗΗΗΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑ

    ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΙΤΣΑΜ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΡΘΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΩ ΣΠΑΓΓΟΟ ΧΑΧΑΧΧΑ

    ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΠΑΡΑΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η ζαργάνα επανέκαμψε και βλέπει πολυκοσμία και έχει πάθει μια αγοραφοβία τελευταία.
    Οχι Παναγιωτάκη δεν φοβάμαι τ αγόρια, μη μπερδεύεσαι...
    Επανέρχομαι στο προκείμενο:δεν θα ομιλήσω για το θέμα του μοιράσματος,αυτό είναι εκ των ουκ άνευ(σου πέσανε πολλά μαζεμένα!χαχαχα)να μιλήσω για το θέμα της έμπνευσης;χλωμό,γιατί θάναι σαν να χαϊδευόμαστε δημοσίως (υπο το άγρυπνο όμμα της Σωσούς,ΠΟΤΕ)θα πω όμως οτι εγω είμαι σαν τη Βούλα ArtAtHome, τα θέλω έτοιμα!!!χαχαχα
    Γιατί όσο και αν μου κάνεις ιδιαίτερα αποκλείεται να εμπλακώ σε τέτοια βάσανα, κι επειδή ξέρω οτι συμπάσχεις και θες να με διευκολύνεις θα αποδεχθώ την προσφορά σου...άνθρωπε της προσφοράς...ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.Απειλώ με αποχή διαρκείας αν συνεχισθεί η απαράδεκτη συμπεριφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ένσταση!!!!! Τόσο καιρό σε έχω κοντά μου, τόσο καιρό μου κάνεις του κόσμου τα βασανιστήρια μια φορά δεν είπες να μου κάνεις ιδιαίτερο μάθημα, αφού ξέρεις ότι εγώ μια Coco δε μπορώ να προσπαθώ να μάθω μέσα από όλα αυτά που γράφεις σήμερα....θέλω ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή. Ώστε έτσι γίνονται όλα αυτά τα μικρά θαύματα που κάνεις. Τι να λέω τώρα......δεν έχει αφήσει πόρτα για πόρτα, ντουλάπι για ντουλάπι, έπιπλο για έπιπλο χωρίς να βάλει τη πινελιά της. Αχ μικρή μου βασανίστρια Μιριρλολουλού πώς θα σε αφήσω η άσπλαχνη;
    Φιλάκια πολλά και καλή ξεκούραση το Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχο tutorial... Πολύ όμορφη τεχνική ανακάλυψες πάλι. Είναι πολύ ξεχωριστή και σου υπόσχομαι το πάσχα νακολουθήσω τα βήματά σου ένα ένα και θα φτιάξω έναν κλώνο του δικού σου... χαχαχαχα αφού είναι υπέροχο...τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια(κομπλαρω με αυτα και δεν θα πω κατι αλλο)
    Ευχομαι να σας βοηθουν ,οσα γραφω ,εστω και λιγο..
    Καντε δοκιμες και πειραματιστειτε...μην θεωρειτε τπτ δεδομενο...Αν κατι δε σας παει καλα...στειλτε μειλ....με χαρα θα σας βοηθησω!
    φιλια και καλο σας ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κι άλλη απειλή για τα ''δεδομένα''...αλλάξτε και λίγο λεξιλόγιο το ζεύγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μπράβο! για όλα! περισσότερο γιατί συμφωνώ κι εγώ πως στον άλλο κόσμο δεν έχει ντεκουπάζ! δεν έχει τίποτα τέτοιο! Μπορεί η δημιουργία να δείνει ευχαρίστηση, η δημοσίευση να δίνει ικανοποίηση αλλά το να μοιράζεσαι δίνει χαρά ανείπωτη και αυτό δεν έχει αντάλλαγμα...ευχαριστώ ιδιαίτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε για μια ακόμα φορά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είσαι εκπληκτική και μου αρεσει πολύ που μοιραζεσαι μαζι μας τις γνωσεις σου!Είχα την επιθυμια και την περιεργεια να μαθω για το decoupage και ησουν πολύ κατατοπιστική!Με την πρωτη ευκαιρια θα το επιχειρησω!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κυρια δασκαλα του χορου και της τεχνης εισαι φανταστικη
    οχι δεν ειναι καλοπιασμα αυτη ειναι η αληθεια
    σευχαριστω για αλλη μια φορα για το μαθημα τεχνικων και ανθρωπιας
    καλο μηνα και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι καταπληκτική και πραγματικά σπάνιος άνθρωπος!Ευχαριστούμε τόσο που σου αρέσει να μοιράζεσαι!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Hola me gustan mucho tus trabajos son verdadera obras de arte, que disfrutes de la semana, un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παντα κατανοητες οι οδηγιες σου για ο,τι φτιαχνεις.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βρε κορίτσι άμα συνεχίσεις έτσι με τόσο αναλυτικές οδηγίες θα αναγκαστώ να ξεκινήσω και εγώ χαχαχα.Μου φαίνονται όλα τόσα εύκολα έτσι όπως τα περιγράφεις.Δυστυχώς δεν μπορώ ακόμη αλλά είμαι σίγουρη ότι η οδηγίες σου κάποια στιγμή θα μου φανούν πολύ χρήσιμες.Ευχαριστούμε.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. prepei na tin ksanadiavazo autin tin anartisi...mou arese toso ...tin epomeni fora pou 8a tin diavaso...8a tin akolou8iso vima vima!!!bravo!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πόσο δίκιο έχεις!Πολύ χρήσιμες και κατανοητές οι οδηγίες σου,φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς σε βρήκα Misirlou!! πολύ όμορφο tutorial με αναλυτικότατες οδηγίες, θα το προσπαθήσω κι εγώ κάποια στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μισιρλούκα μου έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις!! Μου θύμισες μια ανάρτηση που είχα κάνει πέρυσι (τον πρώτο καιρό του blog μου) με οδηγίες για κατασκευή κοσμημάτων από υγρό γυαλί... Όταν την έγραφα θεωρούσα αυτονόητο πως οι περισσότεροι θα την ήξεραν την τεχνική κι όμως πολλές κοπέλες μου έγραφαν πως ενώ είχαν ρωτήσει στο παρελθόν άλλες κοπέλες, δεν τους είχαν βοηθήσει!! Μου είχε φανεί τόσο περίεργο και τόσο εξοργιστικό αυτό, που και τώρα που το σκέφτομαι συγχύζομαι!! Σ' ευχαριστούμε πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλώς σε βρήκα κι εγώ και πολλά μπράβο... αν κάποια στιγμή αποφασίσω ν' ασχοληθώ με decoupage και πηλό ξέρω που ν' αποτανθώ (συγνώμη μανούλα). Είναι όλα πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος3:47 μ.μ.

    sophie.....misirlou εκτος απο καλλιτεχνης,εισαι κ πολυ καλος ανθρωπος...αλλα ειναι σιγουρο πως ο καλλιτεχνης ο σπουδαιος,πρωτα απ''ολα ειναι καλλιτεχνης στη..ζωη.Εσυ εισαι ενας απ''αυτους,που δυστυχως σημερα ειναι μειονοτητα,ευτυχως ομωσ γιατι η τεχνη κ η ζωη κερδιζουν πολλα...συγχαρητηρια κ σ''ευχαριστω που υπαρχεις....παντα οταν διαβαζω το μπλογκ σου με συγκινεις,ηθελα να στο πω καιρο τωρα..''με το να μοιραζεσαι κ να νοιαζεσαι,δεν βγαινεις χαμενος οπως πιστευουν μερικοι,απλα ανοιγεις πολλα παραθυρα στην αφθονια...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ......τι να πω αλλο....τα χω χαμενα!(δεν τα παω καλα εγω,με τα καλα λογια οταν αφορουν εμενα....)ευχομαι να μπορω παντα να βοηθω......

      Διαγραφή
  56. Τι να πω τώρα!!!!! Επρεπε να βρω αυτή την ανάρτηση στο pinterest για να ν' ανακαλύψω τεχνικές για το decoupage που νόμιζα πως ήξερα αλλά δεν....Αυτό το μούλιασμα δεν το είχα δοκιμάσει!!!! Σ' ευχαριστούμε πολύ κυρά-δασκάλα Μισιρλούκα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. poli orea i efarmogi sou,exo mia aporia sto epiplo pou tha to efarmosoume,an ine loustrarismeno i vameno to jinoume katholoy me smirigdopano? .
    kai na thelome prin tin efarmogi na ti vapsoume kapio xroma to epiplo ti idos xromata xtisimopioume? efxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου
      Η τεχνικη αυτη εφαρμοζεται πολυ ευκολα σε επιπλο.
      Δε μας πειραζει αν ειναι λουστραρισμενο.Οπως επισης δεν εχει σημασια τι χρωμα ειναι το επιπλο.
      Το μονο που προσεχουμε ειναι να εχουμε μια καθαρη επιφανεια και λεια.Αν χρειαστει λοιπον το γυαλοχαρταρουμε λιγο και το καθαριζουμε καλα.
      Οτι αλλο χρειαστεις.....τα ξαναλεμε!

      Διαγραφή
  58. se efharisto poli pou mou apantises.
    mia aporia akoma,ta akrilika hromata pou hrisimopioume !ine afta pou vafoume kai to spiti mas?i ine idika gia ksilo ?mporoume diladi na ta paroume apo aplo hromatopolio iapo magasia gia er kai hompi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. kai an theloume na kanoume se krakele pername kapio astari ptin?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι εννοεις?να κολλησουμε χαρτι πανω σε κρακελε?
      αν θελεις εξηγησε μου καλυτερα για να μπορω να απαντησω πιο συγκεκριμενα...

      Διαγραφή
  60. Ποσο χρησιμα ειναι ολα αυτα!Και ποσο απλοχερα μας τα δινεις! Ευχαριστω εκ μερους των εντελως αρχαριων μια και σημερα εκανα το πρωτο μου εργο.
    Μια ερωτηση..
    επειδη αγορασα αραβικο κομμι για να κανω κρακελε αλλα δεν ειδα καμμια διαφορα...πως το χρησιμοποιουμε? γιατι σιγουρα καποια βλακεια εχω κανει..
    Σ'ευχαριστουμε και παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου loulou και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
      Πανω σε ποια επιφανεια θα χρησιμοποιησεις το αραβικο ?
      επισης να σημειωσω...πως αν δεν βαλεις πατινα....δε μπορεις να δεις το κρακελε....
      Στειλε μου μειλ αν θελεις κατι περισσοτερο.....
      φιλιααα

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος10:42 μ.μ.

    Μπήκα στο ιντερνετ να πάρω καμια ιδέα για να φτιάξω κάτι νεροκολοκύθες και έχω κολλήσει εδώ και ώρες στο site σου... Έχεις κάνει φοβερή δουλειά και έχεις καταπληκτικές ιδέες!! Χάρηκα που επιτέλους βρήκα ένα site να μπορώ να μάθω διάφορες τεχνικές γιατί ζω σε επαρχία όπου δεν υπάρχουν πολλές δυνατότητες και επίσης όλα αυτά τα μαθήματα κοστίζουν αρκετά!! Απο εδώ και πέρα Θα παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου..είναι πάρα πολύ όμορφα όλα αυτά που έχεις φτιάξει! Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου και για την ποιότητα χαρακτήρα που φαίνεται ότι διαθέτεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα! Σε βρήκα τυχαία , αναζητώντας πληροφορίες για gesso. Χαίρομαι που σε συνάντησα. Πολλά έχω να μάθω από σένα. Να είσαι καλά και σίγουρα με κάποιο τρόπο θα ανταμειφτείς από την προσφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος7:42 μ.μ.

    Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως συμφωνώ απόλυτα με το πρώτο σκέλος. Το "δίνω" είναι συνώνυμο του "μαθητεύω", μια διαδικασία αυτομόρφωσης μέσω της αλληλεγγύης, ανθρώπων δηλαδή με ανοικτό μυαλό. Έτσι αντιλαμβάνομαι κι εγώ εσένα, δεν είναι τυχαία η πηγή έμπνευσής σου. Συνέχισε έτσι δημιουργικά κι ανθρώπινα.
    Σ' ευχαριστώ.
    (Stan)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καταπληκτικη δουλεια μπραβο!!! Ειμαι αρχαρια και θελω μα ρωτησω αν μπορω σε λουστραρισμενη επιφανεια ενος τραπεζιου να κανω ντεκουπαζ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ριτσα γεια σου!
      ντεκουπαζ εννοεις με χαρτι?ναι φυσικα μπορεις.......

      Διαγραφή